MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Ach ja die mensen zie ja natuurlijk ook nooit, die kunnen het huis niet eens uit. Wel veel meer dan ik had verwacht.
Als zelfs de obesitas class 3 al rond de 100.000 mensen telt, moet je nagaan als je er class 1 en class 2 bij optelt.

Is toch wel echt zorgwekkend. Want ook die categorieen obesitas zijn al next level dik.

Van die vatsige mensen die in zo'n scootmobiel zitten omdat ze te vatsig/lui zijn om te lopen. Of omdat ze zo dik zijn dat hun knieën gewoon geen zin meer hebben om al dat gewicht te dragen. En maar blijven vreten en vreten. Vraatzuchtige fat fucks.

Als er een god bestond gaf ie ze vandaag nog allemaal corona.

Als zelfs de obesitas class 3 al rond de 100.000 mensen telt, moet je nagaan als je er class 1 en class 2 bij optelt.

Is toch wel echt zorgwekkend. Want ook die categorieen obesitas zijn al next level dik.

Je zit zelf ook in class 1, net als ik :D
Maar inderdaad we gaan in dit land gewoon de USA achterna, we lopen alleen 10 jaar achter.

Bijlagen

• 56627834-3D44-4234-9FDC-B9506EAB90F4.jpeg
    56627834-3D44-4234-9FDC-B9506EAB90F4.jpeg
    91,2 KB · Weergaven: 101

Voorrang bij vaccinatie voor mensen met zwaar overgewicht

Mensen met zwaar overgewicht krijgen voorrang bij coronavaccinatie. Huisartsen, die de prikken gaan zetten, mogen binnen een paar dagen al beginnen met het bestellen van vaccins.

Wat vinden we hier van? :o
Hoe kan iemand van 18 in godsnaam een bmi van 40+ krijgen?!

Ze hebben het hier niet over de groep die de ic's belast. Als ze het over die groep zouden hebben, zou ik helemaal voor zijn.

Schandalig als het niet door een ziekte komt oid

En dan straks ook nog de rokers voorrang geven
Shandalig dat we al maanden in een lockdown zitten, en reguliere operaties uitstellen, om voornamelijk te dikke mensen te beschermen.
In zekere zin krijgt overgewicht nu ook al voorrang op bijvoorbeeld borstkanker.

BMI moet boven de 40 zijn, zo heel veel mensen zijn dat toch niet in NL? 40 is wel echt heel dik

Schermafbeelding-2016-07-15-om-17.19.25-700x400.png
Die ic arts Peter van der Voort (die dit vanaf het begin afaan steeds naar buiten bracht) heeft het steeds over adipositas. Adipositas zegt meer over de verhouding lichaamsvet, en vanaf adipositas kom je in aanmerking voor een maagband, dacht ik.

Terug
Naar boven