Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Eigenlijk alleen maar de squatstang, mogelijk dat het halter vd deadlift ook krom is ennuh paar rubbers van de schijven die gescheurd zijn... Valt mee ;)
hoest met jullie en dan nu metname met boris?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
half uurtje gefietst, heuvel op en heuvel af (programma op m'n hometrainer :cool:)

Bands wil ik ook mee bestellen geef me maar een gil (of een PM) als je besteld, dan kunnen we de verzendkosten verdelen. :)

Vrijdag ga ik me log etc. ophalen, ik weet niet of je Vergil nog moet betalen maar ik kan kijken of ik jou log ook mee kan. :p

• #2.446
Bands wil ik ook mee bestellen geef me maar een gil (of een PM) als je besteld, dan kunnen we de verzendkosten verdelen. :)

Vrijdag ga ik me log etc. ophalen, ik weet niet of je Vergil nog moet betalen maar ik kan kijken of ik jou log ook mee kan. :p
Is goed! Als dat kan zou dat top zijn man! Laat maar ff weten, dan zorg ik wel dat het geld bij Vergil terechtkomt.

• #2.448
Man het was 50 graden ofzo in de gym. Zweten als een otter weer. Verder wel lekker getraind, dik PP PR en dat biedt perspectieven voor de boom in Biest Houtakker!

Pushpress
5x40kg
5x60kg
3x80kg
1x95kg
1x105kg PR
Fx110kg :fuu:
1x110kg PR :cool:
Fx115kg
1x100kg en explosiviteit op
115kg zit er binnenkort zeker in, maar ben hier al erg blij mee. M'n zwakste spiergroep gaat ook lekker hard :)

Dips (@ 153kg BW)
10x BW :roflol: PR
9x BW
6x BW
6x BW
Doel was min. 30 reps in zo min mogelijk sets. Straks moet ik ze nog verzwaard gaan doen :roflol:

Military press
10x50kg
10x50kg
8x50kg
Nice, had ff geleden nog moeite met 8x40kg bij MP als eerste oefening.

Pendlay row
5x60kg
5x90kg
5x110kg
5x100kg
5x100kg

T-bar row
8x80kg
8x80kg
8x80kg
8x80kg

Close hammer grip lat pulldown
20x50kg
20x55kg
20x50kg
20x50kg
Afzien die laatste reps steeds.

Lying knee raise
15x BW
15x BW
15x BW

Cardio geen zin meer in, veel te warm daar. Al genoeg gezweet :P

Oja mn OH is nu 10kg hoger dan mn bench trouwens :D

nice :D

Ik zei het toch, UB komt vanzelf mee.

Zo man, die pushpress begint echt goed aantedikken!

• #2.452
110 heavy

Ik heb nog even gecheckt maar je Log meenemen gaat niet lukken CP.
Met de Yoke en Log gaat er niks meer in de auto. (zit nog te kijken of zelfs mijn eigen log nog lukt :p)

• #2.455
sweet push press indeed

Nice PP cor!

krachttraining is ook cardio cor - stevige pushpress kerel

Lekker dat PR nog na die fail ;) Hoe kan 't toch dat bij jou die gewichten zo snel stijgen? :fuu:

• #2.460

krachttraining is ook cardio cor - stevige pushpress kerel

thanks!

Lekker dat PR nog na die fail ;) Hoe kan 't toch dat bij jou die gewichten zo snel stijgen? :fuu:

Ja, bij PP heb ik regelmatig dat als er even iets kwa timing niet goed zit hij niet meer lukt, vandaar dat het vaak loont om het nog een keer te proberen.

En gewichten stijgen snel door epic aanleg + hard werk :)

Terug
Naar boven