AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Goed gedaan man, veel progressie weer geboekt.
Powerstairs zagen er helemaal niet verkeerd uit, alleen had jij die laatste er toch ook nog even erop mogen leggen. :p

thx chick :) ja ik had in mn hoofd dat het zo snel mogelijk moest en was op een of andere manier onder de indruk dat als ik naar beneden en roy naar boven zou rennen het sneller zou zijn ??? was sowieso erg ongeconcentreerd bij de powerstairs, stond ook veel te breed. duidelijk aandachtspunt voor de volgende keer.

moet zeggen dat ik ook best gaar was, vooral dat extreem lange wachten bij de deadlift op de C klasse heeft me geen goed gedaan (niemand geloof ik in de B klasse)

Hehe ik zou je trouwens niet graag tegen me willen hebben in een ruzie denk ik :roflol:

Misschien tijdens je training wat meer werken aan snelheid trouwens dan? Kan flink wat punten schelen als ik het goed begrijp?

• #2.603
Hehe ik zou je trouwens niet graag tegen me willen hebben in een ruzie denk ik :roflol:

Misschien tijdens je training wat meer werken aan snelheid trouwens dan? Kan flink wat punten schelen als ik het goed begrijp?

klopt en klopt :P
heb sowieso erg weinig onderdelen getraind de laatste tijd, en powerstairs helemaal niet... maar de snelheid komt met de tijd wel

Filmpjes van het beest :wanker:

Nee echt, wat ben jij sterk zeg. Ik zie je over een paar jaar nog wel landelijk nivaeu wedstrijden doen :thumbs:

maar de snelheid komt met de tijd wel

Snelheid is echt wel redelijk. We hadden niet voor niets de 2e tijd met fustenladen. Het was meer een gebrek aan ervaring, techniek en misschien een tactische fout op de powerstairs.

Wij dachten dat lengte het verschil hier zou maken en daarom heb jij die 225 gedaan, misschien had ik die moeten doen, zodat misschien die laatste wissel niet nodig was geweest.

Maar dan nog denk ik niet echt dat dat die wissel de 10 seconden heeft gescheeld die we nodig hadden om geen laatste te worden op dit onderdeel.

Vergeet niet dat dit pas je 2e wedstrijd ooit was en dat je je heel kranig hebt geweerd in dit zware deelnemersveld. Ieder ander team had minimaal 1 deelnemer aan de voorrondes (en 2 zelfs mannen die op de finale van de SM van NL hebben gestaan), waarvan het merendeel daar ook nog in de top 5 beland is.

• #2.607
daarom, komt wel goed :)

• #2.608
Haha lekkere after-wedstrijd-trainingsdip weer. Had geen zin om te trainen dus dacht neem weekje vrij, toen had ik ineens heel erg zin om te trainen en snel naar de gym gegaan, daar aangekomen extreem geen zin om te trainen meer. Was wat ongemotiveerd en nog niet zo hersteld van zondag maar ging wel OK.

Deadlift
6x100kg
5x140kg en al pomp in m'n onderrug :roflol:
3x180kg
2x220kg met straps, easy
1x235kg met straps
1x235kg met straps en belt
1x235kg met belt
1x225kg zonder alles
Was een beetje aan het proberen of ik met belt deadliften prettig vind (en de straps om m'n hand die weer/nog steeds verrot is wat te sparen), maar volgens mij heb ik voorlopig genoeg aan m'n buik... zit erg irritant als ik laag zit. Straps hielpen ook niet echt aangezien ik me dan niet echt lekker kan focussen op de lift. Volgende keer weer lekker zonder dus. Wilde eigenlijk voor doubles met 235kg gaan maar die zaten er no way in.

BOR
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
Zonder te cheaten :cool:

1 hand reverse grip triceps pulldown
20x5kg L+R
20x10kg
Legpress was bezet en wilde ff iets door m'n triceps pompen.

45gr legpress (gewicht schijven)
10x200kg
10x240kg
10x280kg

1 hand reverse grip triceps pulldown
20x10kg L+R
20x10kg

Hyperextensions
15xBW
15xBW
15xBW

Lekker lamlendig allemaal :thumbs:

Geen belt, omdat je genoeg hebt aan je buik ? Die snap ik ff niet.

• #2.610
goed bezig
voor een luie training toch veel gedaan man

Ach, je bent in ieder geval bezig geweest.

• #2.613
Deadlift vinnek ook niets met een belt ... straps daarentegen zijn wel nice.
Zeker bij een rep out oid, grip geeft vaak op voor de rug het doet.

Toch lekker bezig geweest zo op het gemakje (voor jouw doen dan :p)

deadlift met belt had ik ook altijd een grafhekel aan... alle pulls met belt sowieso, puur vanwege hoe dat ding komt te zitten in startpositie... maar, ik doe het nu zo: doe em staand om en zorg dat ik minimaal men hand er nog tussen kan doen, als je dan in startpositie staat en je zet je buik uit dan snijd hij dus totaal niet en bied hij nog net ff een stabielere basis. try it

Deadlift vinnek ook niets met een belt ... straps daarentegen zijn wel nice.
Zeker bij een rep out oid, grip geeft vaak op voor de rug het doet.

Toch lekker bezig geweest zo op het gemakje (voor jouw doen dan :p)

Straps zijn nooit nice:p

• #2.617
deadlift met belt had ik ook altijd een grafhekel aan... alle pulls met belt sowieso, puur vanwege hoe dat ding komt te zitten in startpositie... maar, ik doe het nu zo: doe em staand om en zorg dat ik minimaal men hand er nog tussen kan doen, als je dan in startpositie staat en je zet je buik uit dan snijd hij dus totaal niet en bied hij nog net ff een stabielere basis. try it

klinkt goed, zal het eens proberen. thanks.

de startpositie bij deadlift is voor mij al niet zo comfortabel en idd helemaal niet met belt :P

mee eens !! heb ik ook vaak gemerkt. ook wel eens met squat, als ik de riem te strak doe is het irritant en snijd het, dan beter iets losser doen en gaat het beter !

ferme training voor een 'luie' training ! Maar ditch de straps man! Als je die gewichten zonder straps kan tillen moet je het gewoon doen, is alleen maar goed voor je grip

• #2.620
ferme training voor een 'luie' training ! Maar ditch de straps man! Als je die gewichten zonder straps kan tillen moet je het gewoon doen, is alleen maar goed voor je grip

I know, maar heb al een paar weken last van iets bij m'n linkerpink in m'n hand, en dat was door de bakdeadlift weer pijn gaan doen... vandaar dat ik het wat rust wilde geven. Maar ik had er uiteindelijk geen last van.

Terug
Naar boven