AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

whhahaa die yoke gaat nergens over !! Zo kort trainen en dan met 340 stoeien... You're a big and ****ing strong man !

good god... ook al zoveel gedaan inclusief pr's... lekker lekker :D

A new legend is in the make :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.644
thx heren :D was een zeer mooie dag. ben eindelijk weer gehydrateerd ook :D

Je hebt je weer lekker uit lopen sloven éh..? :D
Sterk bezig maat! :bow:

Brute deads en Yoke kerel voor iemand die zo kort bezig is!

Damn Paul :eek:, goed je best gedaan gisteren zeg :thumbs:!
Kick ass training :rocker:

• #2.648
thx allemaal :)
ik ben aardig naar de klote vandaag moet ik zeggen :roflol:

damn nice ... zeker met zulk weer seg

die deadlift cor - jezus man

Niceee! Leuk die filmpjes :cool:

goed bezig geweest bij Gijs, mooie deadlift en yoke pr's, je wordt ook met de dag sterker !!

Technische foutje @ 105 die ik zie, je pakte de fust terwijl hij niet goed op je schoot lag en terwijl je omhoog kwam zie je dat de positionering van je handen te hoog waren. Hehe zag het toevallig. :p (dus toen je omhoog kwam moest je de fust nog naar achteren rollen waardoor je handen dus hoger waren dan je bij de andere fusten pakte)

Mooie training @ Biest by the way, monsterlijke Yoke.
Congrats met de PR Deadlift.

• #2.658
thx mino maar die 105 ging het snelst van allemaal erop geloof ik dus waarsch waren het dan technische foutjes bij de andere fusten :P

thx mino maar die 105 ging het snelst van allemaal erop geloof ik dus waarsch waren het dan technische foutjes bij de andere fusten :P

De eerste fust had je pech omdat die tegen de pallets aan kwam. En de 135 is gewoon veel zwaarder. Enige technische fout die ik echt opmerk is de 105, maar non the less nog steeds een sterke prestatie uiteraard. :)

je hebt zelfs nog een aardige sprint cor

Terug
Naar boven