- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zat het met die fail op 100? Ook niet 3/4 ofzo gehaald?![]()
moet in kleinere stapjes aan de slagsterke eventstraining weer van zaterdag, lekkere PR's !! helaas was ik er alweer niet...
hmm... denk dat ik dan eerst weer ff normaal moet gaan banken om wat techniek te krijgenWanneer ga je eens een PR poging op de bank doen Big Guy?
misschien een dezer weken eens mee beginnen
haha thanks.Ik ben benieuwd man!
Ondanks dat mijn kans om in de top-10 van de dikhuiden te blijven inmiddels nagenoeg nihiel is (misschien al een tijdje was...) vind ik het prachtig dat er "ineens" gasten als jij en Niels enzo opstaan.
Nou moet jij alleen ook nog even lid worden van de NPB en meedoen in september.![]()

ok, als jij een keer meedoet aan een strongmanwedstrijd!
Da's niet eerlijk...ok, als jij een keer meedoet aan een strongmanwedstrijd!

Da's niet eerlijk...
Jij zal een goede indruk achterlaten als je meedoet met een powerlifting/bankdruk wedstrijd, en ik zou waarschijnlijk een flater slaan als ik aan een Strongman wedstrijd meedoe...
Ik heb nog nooit een log in mijn handen gehad, en zou dat bijv. eerst wel eens zonder publiek willen proberen.![]()

Da's niet eerlijk...
Jij zal een goede indruk achterlaten als je meedoet met een powerlifting/bankdruk wedstrijd, en ik zou waarschijnlijk een flater slaan als ik aan een Strongman wedstrijd meedoe...
Ik heb nog nooit een log in mijn handen gehad, en zou dat bijv. eerst wel eens zonder publiek willen proberen.![]()

Ik zou het eigenlijk gewoon eens moeten doen.Als dat het probleem is, dan kunnen we je vast wel in contact brengen met een aantal deelnemers van de Oerzeeuw, die trainen in Zeeland en vinden het vast leuk als je een keer mee komt spelen![]()

Ik zou het eigenlijk gewoon eens moeten doen.
Ongeacht de zorgen die ik me maak over mijn prestaties dan...
Dan kan ik misschien beter beoordelen wat jullie allemaal doen, en er meer waardering voor opbrengen.![]()

Ai, ik kom de 27ste net terug van mijn vakantie in Portugal.sterkste man van zevenkamp kan je gezellig aan meedoen niet te zwaar 28augustus![]()

Ai, ik kom de 27ste net terug van mijn vakantie in Portugal.![]()