MuscleMeat

corpaul's trainingslog

Flinke klauwen aan het krijgen Cor.:thumb:
Vooral je onderarmen! :eek:

Ik wordt ook benieuwd naar wat je nu zal bankdrukken.

holy moly ... sterk bezig kerel

Hoe zat het met die fail op 100? Ook niet 3/4 ofzo gehaald? :p

sterke eventstraining weer van zaterdag, lekkere PR's !! helaas was ik er alweer niet...

ja ook en beetje gezeik met het vrouwtje....

Wanneer ga je eens een PR poging op de bank doen Big Guy?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.809
Ik ben benieuwd man! :thumb:
Ondanks dat mijn kans om in de top-10 van de dikhuiden te blijven inmiddels nagenoeg nihiel is (misschien al een tijdje was...) vind ik het prachtig dat er "ineens" gasten als jij en Niels enzo opstaan. :thumb:
Nou moet jij alleen ook nog even lid worden van de NPB en meedoen in september. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.811
Ik ben benieuwd man! :thumb:
Ondanks dat mijn kans om in de top-10 van de dikhuiden te blijven inmiddels nagenoeg nihiel is (misschien al een tijdje was...) vind ik het prachtig dat er "ineens" gasten als jij en Niels enzo opstaan. :thumb:
Nou moet jij alleen ook nog even lid worden van de NPB en meedoen in september. ;)
haha thanks.

maar powerliftwedstrijden lijken mij verschrikkelijk saai dus dat zal wel niet gebeuren :roflol:

GVD gewoon een keer meedoen man. ;)

ok, als jij een keer meedoet aan een strongmanwedstrijd!
Da's niet eerlijk... :rolleyes:
Jij zal een goede indruk achterlaten als je meedoet met een powerlifting/bankdruk wedstrijd, en ik zou waarschijnlijk een flater slaan als ik aan een Strongman wedstrijd meedoe...
Ik heb nog nooit een log in mijn handen gehad, en zou dat bijv. eerst wel eens zonder publiek willen proberen. ;)

Jij zal een goede indruk achterlaten als je meedoet met een powerlifting/bankdruk wedstrijd, en ik zou waarschijnlijk een flater slaan als ik aan een Strongman wedstrijd meedoe...
Ik heb nog nooit een log in mijn handen gehad, en zou dat bijv. eerst wel eens zonder publiek willen proberen. ;)

gewoon doen :roflol:

Als dat het probleem is, dan kunnen we je vast wel in contact brengen met een aantal deelnemers van de Oerzeeuw, die trainen in Zeeland en vinden het vast leuk als je een keer mee komt spelen:)

Als dat het probleem is, dan kunnen we je vast wel in contact brengen met een aantal deelnemers van de Oerzeeuw, die trainen in Zeeland en vinden het vast leuk als je een keer mee komt spelen:)
Ik zou het eigenlijk gewoon eens moeten doen.
Ongeacht de zorgen die ik me maak over mijn prestaties dan...
Dan kan ik misschien beter beoordelen wat jullie allemaal doen, en er meer waardering voor opbrengen. :D

Ik zou het eigenlijk gewoon eens moeten doen.
Ongeacht de zorgen die ik me maak over mijn prestaties dan...
Dan kan ik misschien beter beoordelen wat jullie allemaal doen, en er meer waardering voor opbrengen. :D

sterkste man van zevenkamp kan je gezellig aan meedoen niet te zwaar 28augustus ;)

Terug
Naar boven