- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed Corrie. Idd wel beetje uitkijken met die bounce. Kan pijn in je knie veroorzaken.
Is mijn eigen ervaring. Misschien dat andere er weer anders over denken.
komende weken even lekker aanklooien en doen waar ik zin in heb.
hmm hij valt op zich nog mee als ik hem terugzie op film, moet alleen ff over dat dode punt heenkomen
http://www.youtube.com/watch?v=RtZ68h_eHqs
Wat een verschil man! Zo zie je maar wat een beetje adrenaline doet.

210, maar ik vermoed dat die boven par was (nooit gefilmd maar weet hoe ik in die tijd squatte
)wat ben jij een brutale vlegel
Enneuh, zou je dat niet in een rack doen kerel? Of 2, 3 spotters gebruiken?
Dit zijn toch geen gewichten meer die je even doorgeeft of neerlegd![]()
en moet wel kunnen, het is niet dat ik ineens al m'n kracht kwijt ben als het niet lukt... hoogstens een spot van 20-30kg nodig ofzoklopt, ik ga hier ook aan werken met lagere gewichten.. deze moest alleen ff de lucht inWaar je denk ik vooral op moet letten is dat doordat je als een baksteen naar beneden gaat je onderin eigenlijk geen controle over het gewicht hebt en het nog wat verder zakt op het moment dat je zelf al op het laagste punt zit en je daardoor voorover komt, eigenlijk al voordat je gaat aanzetten.

Wat een verschil man! Zo zie je maar wat een beetje adrenaline doet.![]()

Nou, het is wel niet helemaal hetzelfde als squatten maar ik heb een tijd geleden met
benchen wel voor gehad dat ik ineens mijn kracht kwijt was.
Moest nog een centimetertje of 5, 6 voor de lockout en floep, die barbell kwam terug
naar beneden, niets aan te doen.
Maarja, je zal natuurlijk zelf wel aanvoelen of het al dan niet safe is natuurlijk![]()
en dan blijk je ineens nog best wel 80% van het gewicht te kunnen pressen