MuscleMeat

corpaul's trainingslog

images?q=tbn:ANd9GcR2GfS-yWghzpAJXlpOYVOosRYTJswkEErZ88hUiayicnlvWXFN3g.jpg

Damm sterk, wat een bounce onderin trouwens. Pas daar wel mee op

nice dansmoves PV... doet me denken aan gladde turk :roflol:

bounce ... alle olympic lifters doen het zo en nagenoeg nooit heeft iemand ergens last van....

Goed Corrie. Idd wel beetje uitkijken met die bounce. Kan pijn in je knie veroorzaken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.966
Goed Corrie. Idd wel beetje uitkijken met die bounce. Kan pijn in je knie veroorzaken.

ja? ik merk juist dat ik meer op m'n knie voel als ik traag zak... moet sowieso m'n squat techniek gaan bijschaven (meer naar achter zitten) dus zal erop letten :thumbs:

Is mijn eigen ervaring. Misschien dat andere er weer anders over denken.

• #3.968
Is mijn eigen ervaring. Misschien dat andere er weer anders over denken.

ok, thx voor de tip in elk geval.

damn kan trouwens niet wachten om weer te beginnen met knallen... ****ing saai dat 3x3 schema :roflol: komende weken even lekker aanklooien en doen waar ik zin in heb.

very strongk cp!

Waar je denk ik vooral op moet letten is dat doordat je als een baksteen naar beneden gaat je onderin eigenlijk geen controle over het gewicht hebt en het nog wat verder zakt op het moment dat je zelf al op het laagste punt zit en je daardoor voorover komt, eigenlijk al voordat je gaat aanzetten.

Je ziet het bij allebei de filmpjes.

Niceness qua gewicht :)

Tuurlijk beltless core paul!

Goed hoor, wat was je vorige 1RM dan?

wat ben jij een brutale vlegel :p

Enneuh, zou je dat niet in een rack doen kerel? Of 2, 3 spotters gebruiken?
Dit zijn toch geen gewichten meer die je even doorgeeft of neerlegd :p

• #3.975
thx allemaal :)

Goed hoor, wat was je vorige 1RM dan?
210, maar ik vermoed dat die boven par was (nooit gefilmd maar weet hoe ik in die tijd squatte :P)

wat ben jij een brutale vlegel :p

Enneuh, zou je dat niet in een rack doen kerel? Of 2, 3 spotters gebruiken?
Dit zijn toch geen gewichten meer die je even doorgeeft of neerlegd :p

hebben geen rack daar ;) en moet wel kunnen, het is niet dat ik ineens al m'n kracht kwijt ben als het niet lukt... hoogstens een spot van 20-30kg nodig ofzo

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Waar je denk ik vooral op moet letten is dat doordat je als een baksteen naar beneden gaat je onderin eigenlijk geen controle over het gewicht hebt en het nog wat verder zakt op het moment dat je zelf al op het laagste punt zit en je daardoor voorover komt, eigenlijk al voordat je gaat aanzetten.
klopt, ik ga hier ook aan werken met lagere gewichten.. deze moest alleen ff de lucht in :D

Wat een verschil man! Zo zie je maar wat een beetje adrenaline doet. :D

haha bizar he. kwam vooral door de schoenen, met oly's is je evenwicht net wat anders waardoor ik naar voren viel en eerst het gewicht moest corrigeren. volgens Chewie was ik ook de enige persoon die op oly's minder diep kwam dan op allstars :roflol:

Nou, het is wel niet helemaal hetzelfde als squatten maar ik heb een tijd geleden met
benchen wel voor gehad dat ik ineens mijn kracht kwijt was.

Moest nog een centimetertje of 5, 6 voor de lockout en floep, die barbell kwam terug
naar beneden, niets aan te doen.

Maarja, je zal natuurlijk zelf wel aanvoelen of het al dan niet safe is natuurlijk ;)

• #3.977
Nou, het is wel niet helemaal hetzelfde als squatten maar ik heb een tijd geleden met
benchen wel voor gehad dat ik ineens mijn kracht kwijt was.

Moest nog een centimetertje of 5, 6 voor de lockout en floep, die barbell kwam terug
naar beneden, niets aan te doen.

Maarja, je zal natuurlijk zelf wel aanvoelen of het al dan niet safe is natuurlijk ;)

true maar dan hoort je spotter op tijd in te grijpen ;) en dan blijk je ineens nog best wel 80% van het gewicht te kunnen pressen

Brute gewichten CP en zeer netjes uitgevoerd!!

Ik kom niet meer naar Simson. Een keer kom ik kijken en gelijk zet je PR's waar een kameel de hik van krijgt:D:janken::tanden::fire:

Terug
Naar boven