- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Ik kom niet meer naar Simson. Een keer kom ik kijken en gelijk zet je PR's waar een kameel de hik van krijgt![]()
leuk je weer eens te zien man!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom niet meer naar Simson. Een keer kom ik kijken en gelijk zet je PR's waar een kameel de hik van krijgt![]()
leuk je weer eens te zien man!Ik kom niet meer naar Simson. Een keer kom ik kijken en gelijk zet je PR's waar een kameel de hik van krijgt![]()

tja zo flexible ben ik niet volgens mijOly shoes zijn idd vrij k*t als je al een flexible fat guy bent.
de nadruk ligt gewoon op andere muscles dus moet er nog even harder op oefenen Lekkere raw squat kerel. Erg knap ook gezien je het zonder riem doet.

Dat herken ik wel.ja? ik merk juist dat ik meer op m'n knie voel als ik traag zak... moet sowieso m'n squat techniek gaan bijschaven (meer naar achter zitten) dus zal erop letten![]()

Gefeliciteerd met je PR CP!
Hoeveel ben je in het afgelopen jaar wel niet omhoog gegaan op de grote 3?

Ik dacht al zoiets maar twijfelde erover, leek me zo stug dat iemand in iets meer dan een jaartje trainen al 225 squatthx
naja 100% eigenlijk want ik doe ze pas sinds okt vorig jaar![]()

Ik dacht al zoiets maar twijfelde erover, leek me zo stug dat iemand in iets meer dan een jaartje trainen al 225 squat![]()
had denk ik nog meer geweest als ik niet dat gek*t met die tricep had gehad[Afbeelding niet meer beschikbaar]Nice man, zag je vid al op Facebook.
Jij geeft het woord ''beest'' een nieuwe betekenis.
ja al denk ik eerst dat ik voor jouw 2xBW bench ga!
mijn 2xBW bench? die heb ik nog niet hoor... 180 is nog uberver weg