MuscleMeat

corpaul's trainingslog

Toch wel lekker sterk hoor.
Maar je moet dat grinden voorkomen in je training(en) Cor. ;)
Je video doet het (nog) niet trouwens.
Ben meer dan benieuwd naar de volgende trainingen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.942
Toch wel lekker sterk hoor.
Maar je moet dat grinden voorkomen in je training(en) Cor. ;)
Je video doet het (nog) niet trouwens.
Ben meer dan benieuwd naar de volgende trainingen!

naja grind was een groot woord, hij voelde zwaarder aan... als je op het filmpje klikt en hem in een nieuw scherm opent doet ie het wel volgens mij

Filmpje ziet er goed uit vind ik.
Krijg er zelfs zin in Squats van. ;)
De tweede was even wat zwaarder om "out of the hole" te komen, maar het viel me nog behoorlijk goed mee hoor.

Ik denk niet dat dit de oorzaak is geweest hoor...
Dat kan haast niet.
De belasting is imo veel minder op je knieën.
Je hoort wel vaker dat "niet full squats" meer belastend voor je knieën zijn, en misschien dat je het daar moet zoeken..? :dunno:

Aan de diepte zal het niet liggen. Ik merk een grote spanning op mijn pezen als ik squat zoals ik squatte. Overige techniek was redelijk tot goed. Maargoed, zal niet meer hijacken;)

Je filmpje doet het nog niet bij mij Cor. Edit: Toch wel dus, het lijkt inderdaad of je bij de eerste set in het midden van de opwaartse beweging lichtelijk op je tenen leunt.

Laatst bewerkt:
  • #3.945
De tweede was even wat zwaarder om "out of the hole" te komen, maar het viel me nog behoorlijk goed mee hoor.
idd, voor mijn gevoel duurde dat veel langer...
sinds ik op die oly schoenen squat heb ik moeite om uit the hole te komen, denk dat ik net een cm dieper ga ofzo

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Je filmpje doet het nog niet bij mij Cor.
ff aanklikken en in nieuw venster :P

nice squatting !!! sterk weer !

• #3.948
:roflol: OK bij deze mijn excuses aan iedereen die ik heb afgezeken omdat ze een schema niet afmaakten :P Na de mind**** van maandag van heavy squats wilde ik vandaag in elk geval een keer 184kg squatten op mijn allstars om te kijken of het aan de schoenen lag. Dat ging zo makkelijk dat ik lekker ben gaan maxen.. Ik had geen zin meer in 3x3 en gewoon zin om te knallen aangezien ik van de fysio weer alles mag doen. Dus ik stop ermee, vandaag squat en bench max en vrijdag of maandag deadlift max en verder weer lekker normaal trainen! Maxen ging prima, volume heeft blijkbaar toch gewerkt.

Highbar squat
5x bar
5x bar
5x60kg
3x100kg
3x120kg
3x140kg
3x140kg
3x140kg
1x184kg
1x184kg bijna speedreps
1x200kg
1x215kg PR
1x225kg PR
Chewie aaide ook nog even over m'n harde tepel bij de 225 maar dat zullen jullie wel op het filmpje horen :roflol: Filmpje volgt. Oja of course beltless :cool:

Benchpress (paused)
10x bar
5x50kg
3x70kg
1x85kg
1x100kg wide
1x110kg wide PR
1x115kg wide PR
1x100kg close
Fx120kg close Liet te snel zakken, lag in m'n nek :roflol:
1x120kg close PR nice!
Sweeeeeeeeet.

Nu 605 totaal :) Benieuwd wat de DL max wordt.

hahahaha tyfuszooi wat is dit nou weer

Wtf man. Onverwachtse dingen hier:p. Lekker sterk. Vooral je squat.

huh, wtf, waar komt dit vandaan :roflol:

begint een fatsoenlijke squat te worden man, congrats! bench is nog wel drastisch natuurlijk

Sterke squat man, bench begint ook eindelijk te komen..

Lekkere squat!
Zit me trouwens nu af te vragen of ik vrijdag ook m'n nieuwe allstars aan moet gaan doen..

• #3.954
hahahaha tyfuszooi wat is dit nou weer

Wtf man. Onverwachtse dingen hier:p. Lekker sterk. Vooral je squat.

huh, wtf, waar komt dit vandaan :roflol:

begint een fatsoenlijke squat te worden man, congrats! bench is nog wel drastisch natuurlijk

Sterke squat man, bench begint ook eindelijk te komen..

:roflol: ja ik zag het niet zitten om elke week 3 trainingen te hebben zonder voldoening dus dacht doe het maar zo... verbazingwekkend dat dat volume gewerkt heeft eigenlijk.

Haha trouwens aan die 184kg te zien heb je tijdens je training pas besloten te kappen? :roflol:

• #3.956
Lekkere squat!
Zit me trouwens nu af te vragen of ik vrijdag ook m'n nieuwe allstars aan moet gaan doen..

ik zou blijven squatten op de schoenen waarop je gewend bent te squatten... ik weet niet waar je nu op squat maar oly's hebben een ander zwaartepunt en bij mij ****te dat m'n groove aardig.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Haha trouwens aan die 184kg te zien heb je tijdens je training pas besloten te kappen? :roflol:

haha ja na die 2e keer 184... chewie zat me te challengen dat ik 200 moest pakken als hij makkelijk ging :P

idd ben blij dat jeh et hebt gedaan :D

Hahaha, dikke ownage man :D

Terug
Naar boven