- Waardering
- 1.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel lekker sterk hoor.
Maar je moet dat grinden voorkomen in je training(en) Cor.
Je video doet het (nog) niet trouwens.
Ben meer dan benieuwd naar de volgende trainingen!
Ik denk niet dat dit de oorzaak is geweest hoor...
Dat kan haast niet.
De belasting is imo veel minder op je knieën.
Je hoort wel vaker dat "niet full squats" meer belastend voor je knieën zijn, en misschien dat je het daar moet zoeken..?![]()

idd, voor mijn gevoel duurde dat veel langer...De tweede was even wat zwaarder om "out of the hole" te komen, maar het viel me nog behoorlijk goed mee hoor.
ff aanklikken en in nieuw venster

OK bij deze mijn excuses aan iedereen die ik heb afgezeken omdat ze een schema niet afmaakten
Na de mind**** van maandag van heavy squats wilde ik vandaag in elk geval een keer 184kg squatten op mijn allstars om te kijken of het aan de schoenen lag. Dat ging zo makkelijk dat ik lekker ben gaan maxen.. Ik had geen zin meer in 3x3 en gewoon zin om te knallen aangezien ik van de fysio weer alles mag doen. Dus ik stop ermee, vandaag squat en bench max en vrijdag of maandag deadlift max en verder weer lekker normaal trainen! Maxen ging prima, volume heeft blijkbaar toch gewerkt.
Filmpje volgt. Oja of course beltless 

Benieuwd wat de DL max wordt.Wtf man. Onverwachtse dingen hier. Lekker sterk. Vooral je squat.
huh, wtf, waar komt dit vandaan
begint een fatsoenlijke squat te worden man, congrats! bench is nog wel drastisch natuurlijk
Sterke squat man, bench begint ook eindelijk te komen..
ja ik zag het niet zitten om elke week 3 trainingen te hebben zonder voldoening dus dacht doe het maar zo... verbazingwekkend dat dat volume gewerkt heeft eigenlijk.Lekkere squat!
Zit me trouwens nu af te vragen of ik vrijdag ook m'n nieuwe allstars aan moet gaan doen..
Haha trouwens aan die 184kg te zien heb je tijdens je training pas besloten te kappen?![]()