AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.021
  • #4.022
Samen met Chewie getraind. Vandaag deadlift max, sloeg nergens op :roflol: had er al niet zo'n vertrouwen in aangezien ik tijdens m'n blessure m'n rug niet getraind had (wel flink benen gepompt dus dat zal m'n squat wel hebben geholpen), en sowieso daarvoor ook al lang niet meer zwaar gedeadlift... Naja moet voor DL gewoon zware dubbels en singles gaan draaien weer :P Nog wel VPR gepakt al kostte dat ook wat moeite :roflol: Verder wel nice CGBP.

Deadlift
5x70kg
5x120kg
5x170kg
2x210kg
1x230kg
1x240kg
Fx270kg
1x250kg zwaar :o
Fx230kg :fuu: lol
3x230kg VPR (+2)
Stond bij die 230kg niet goed ofzo, trok hem tegen m'n knieen aan en was ineens een muur :roflol: Dat triple er na ging eigenlijk vrij easy, zat nog wel meer in maar was mooi geweest zo. Eerste keer dat ik rep met > 225kg.

Lat pulldown
10x60kg
10x70kg
8x95kg
6x95kg
8x80kg
Zoiets dunno precies meer.

CGBP
10x60kg
10x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
4x100kg + 5e lichte spot , dik VPR
8x90kg
Nice!

Chest supported row
10x45kg
10x60kg
10x65kg
6x70kg
Ook zoiets.

Een halve chin tussendoor :roflol:

Triceps pushdown met touwtje
20x20kg
12x25kg

Scott curls
12x40kg
10x50kg

Lekker getraind, jammer van die DL maar die komt wel als ik hem weer vaker ga doen. Verder ****ing nice om weer eens te pompen :)

Laatst bewerkt:
Net blessure gehad en nu alweer toppen .....

• #4.026
Zou je niet meer aandacht aan je bovenrug besteden?
Vind het nogal een verschil tussen je deadlift en lat pulldowns namelijk.

Halve rep optrekken made me :roflol:
(moet er niet aan denken een BW+70kg te moeten doen :x )

Wat zegt een lat pulldown?

• #4.029
jammer cp.. maar een 270 attempt na zo'n periode is ook wel een beetje greedy! Ben benieuwd wanneer jij richting de 300 dl gaat

• #4.031
jammer cp.. maar een 270 attempt na zo'n periode is ook wel een beetje greedy! Ben benieuwd wanneer jij richting de 300 dl gaat

haha ja I know, maar die squat ging zo makkelijk vorige week dat ik het wel wilde proberen. had er niet echt bij stilgestaan dat m'n DL muscles echt heel weinig gedaan hebben de laatste tijd en m'n SQ muscles niet.

ik denk dat ik wel weer een tijdje hard vooruit kan op de DL als ik hem genoeg doe, ik heb in elk geval met al dat reppen geleerd om m'n glutes te gebruiken (die staan nu ook in de fik).

Lekker hoor! Vind die deadlift niet zow verkeerd hoor :)

Ik dacht dat het al bijna weekend was, vandaar fijn weekend:P:P:P

• #4.034
hard squat PR (zeer late reactie) En sterke DL man, jammer dat die 270 niet ging maar 3x230 is ook erg sterk man !

Zou alleen uitkijken met het te snel verhogen in gewicht. Terugval zit er de eerste maand of 2-3 nog in een klein hoekje.

• #4.037
ik zet een prop de log...en hier b**chen ze over lat pull weights....only on dbb :P

Ik wilde je training lezen maar toen zag ik je avatar en kotste mijn scherm onder.....

Terug
Naar boven