AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

Goed bezig Corpaul!

En om te reageren op die ene uitspraak:

Ik zit emotioneel volledig aan de grond nu :(

Ik denk dat ik ga stoppen met strongman... :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.202
:roflol: thx Didier! en succes met de emoties!

En om te reageren op die ene uitspraak:

Ik zit emotioneel volledig aan de grond nu :(

Ik denk dat ik ga stoppen met strongman... :p
Je hebt de beste man op 18 april vorig jaar bij je op bezoek gehad. Ik denk dat je niet erg onder de indruk was, wel dan?

Je hebt de beste man op 18 april vorig jaar bij je op bezoek gehad. Ik denk dat je niet erg onder de indruk was, wel dan?

Alsof mijn presteren toen ook maar enigzins iets te maken heeft met het feit dat in belgie de sport nog in opkomst is en daarom dat er gewoon nog weinig tot geen echte noemenswaardig sterke strongmen atleten zijn. of te wel...cheap en domme persoonlijke post zoals ik wel gewend ben van velen. Poging tot persoonlijke aanvallen ipv de droge feiten zien is immers makkelijker :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Alsof mijn presteren toen ook maar enigzins iets te maken heeft met het feit dat in belgie de sport nog in opkomst is en daarom dat er gewoon nog weinig tot geen echte noemenswaardig sterke strongmen atleten zijn. of te wel...cheap en domme persoonlijke post zoals ik wel gewend ben van velen. Poging tot persoonlijke aanvallen ipv de droge feiten zien is immers makkelijker :rolleyes:
Je zit steeds weer te flaimen tegen mannen die tig keer sterker zijn en meer bereikt hebben in de strongman sport. Destijd had je ook van die uitspraken bij de NCC en steeds weer ga je irl op je bek omdat je het allemaal niet waarmaakt.
Dat zijn de droge feiten!

Je zit steeds weer te flaimen tegen mannen die tig keer sterker zijn en meer bereikt hebben in de strongman sport. Destijd had je ook van die uitspraken bij de NCC en steeds weer ga je irl op je bek omdat je het allemaal niet waarmaakt.
Dat zijn de droge feiten!

Leuk voor je. En nog steeds snap je niet dat wat ik wel of niet presteer helemaal niks veranderd aan dingen. Wat iemand wel of niet presteert verleend (of ontneemt) niemand het recht te spreken. Je hebt inhoudelijk geen punt dus ga je het op de man spelen. In plaats van mijn standpunt onderuit te halen (welk gewoon een feit is) probeer je mij in diskrediet te brengen. de enige die een poging tot flamen doet ben jij dusver. Ik heb niemand aangevallen behalve mijn steun aan CP getoond door te zeggen dat hij in Belgie mee kan komen op de landelijke wedstrijd terwijl dat in nederland niet zou kunnen. Dat in de afgelopen 2 pagina's allerlei huilies dingen er bij beginnen te halen die niet gezegd zijn is niet mijn schuld noch mijn probleem. moet je toch echt bij jezelf zoeken. Mijn woorden verdraaien en eigen foutieve interpretaties aan geven zijn jullie geweldig in. Dat moet ik toegeven.

wat mij betreft is het hierbij gewoon afgesloten.

Laatst bewerkt:
  • #4.210
Lekkah! Laatste keer pushpress was 8 juni :roflol: PR 110kg toen.

Pushpress
5x bar
5x40kg
5x50kg
5x70kg
3x80kg
2x90kg
2x100kg
1x111kg PR :wave: PV en Ziyed
Fx121kg 2x fail
1x121kg PR
Yey :) Was wel een ranzige rep, stootte veel harder uit dan ik verwachtte en zette daardoor te laat spanning op m'n core waardoor ik alle kanten opging... had wel stilstand volgens de mensen om me heen maar nauwelijks waarneembaar :P Goed oefenen op de balans want kwa PP kracht zit er nog wel meer in volgens mij. Niceness voor mijn log ook want die is altijd sterker geweest dan PP.

Lat pulldown
10x60kg
10x75kg

Band assisted chinups
2,5x green band
2,5x green band
5x double choked green band :P
5x double choked green band
5x double choked green band laatste 2 reps waren ook nog Chewie assisted
Nice zo kom ik op de goede hoogte in elk geval :P

CGBP
12x40kg
12x40kg
10x70kg
10x90kg
4x110kg 4e was spot
3x110kg
3x110kg
Dik VPR weer. Presses gaan erg goed.

Chest supported row
10x
10x
6x

Straight arm lat pulldown
10x
10x

Triceps pushdown touwtje
15x
15x

Scott curl
12x
12x

Oja en m'n OH is weer sterker dan m'n bench :roflol:

Laatst bewerkt:
Aan Falstyr:

Dat het niveau op de finale van België lager ligt dan in Nederland is algemeen geweten. Het is een feit dat jullie de sport al van de jaren 80 beoefenen en bij ons wordt ze nu pas bekend. Dus het is logisch dat het wat langer zal duren dat de basis breder wordt en sterker.

Het probleem is dat jij niet snapt dat een uitspraak als de jouwe: "er is jimmy en die ene, snoob en voor de rest niets" wel zeer bizar overkomt als je weet dat er aantal belgische atleten bewezen hebben ( open wedstrijden in België en Nederland) dat ze toch behoorlijk sterk zijn.

Als je vindt dat een yoke van 380kg die afgelopen wordt in 12sec over 20m niet sterk genoeg is en een axel van 140kg op niets trekt of deadlifts trekken van 280kg te weinig zijn... dan is dan jouw rare mening.

Ik besef meer dan wie ook dat iedereen in België nog een lange weg heeft af te leggen en ik besef dat voor mij zelf zeker en vast.

Ik zal blijven trainen en mij amuseren en vooral respect tonen voor iedereen die strongman doet, op welk niveau dan ook! Ik ben iemand die naar boven kijkt en zolang dat er sterkere mensen zijn, zal ik blijven trainen!

Volg een beetje het sterkste man gebeuren in België en je zal mss zien dat er meer is dan jimmy alleen.

Corpaul mijn excuses voor jouw log even de bevuilen. Hier stopt het dan ook voor mij. Einde discussie

Laatst bewerkt:
  • #4.213
lekker man ! :thumbs:

Mijn OH is ook sterker dan mijn bench hoor ;)

Nice pushpress, maar waarom die ene kg? :P

• #4.217
het jaar is nog maar ingezet en alweer een nieuwe pr!sterk!
ja ik heb die rel een beetje aangezet,maar kon het niet laten,mijn escusses cor:(
maar idd,laten we er een streep onder trekken.

nice CP, sterk!

@ didier: +1

Terug
Naar boven