Didier25
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt de beste man op 18 april vorig jaar bij je op bezoek gehad. Ik denk dat je niet erg onder de indruk was, wel dan?En om te reageren op die ene uitspraak:
Ik zit emotioneel volledig aan de grond nu
Ik denk dat ik ga stoppen met strongman...![]()
Je hebt de beste man op 18 april vorig jaar bij je op bezoek gehad. Ik denk dat je niet erg onder de indruk was, wel dan?

mn log is aan het ontsporen
vanavond weer een training verdomme!
Je zit steeds weer te flaimen tegen mannen die tig keer sterker zijn en meer bereikt hebben in de strongman sport. Destijd had je ook van die uitspraken bij de NCC en steeds weer ga je irl op je bek omdat je het allemaal niet waarmaakt.Alsof mijn presteren toen ook maar enigzins iets te maken heeft met het feit dat in belgie de sport nog in opkomst is en daarom dat er gewoon nog weinig tot geen echte noemenswaardig sterke strongmen atleten zijn. of te wel...cheap en domme persoonlijke post zoals ik wel gewend ben van velen. Poging tot persoonlijke aanvallen ipv de droge feiten zien is immers makkelijker![]()
Je zit steeds weer te flaimen tegen mannen die tig keer sterker zijn en meer bereikt hebben in de strongman sport. Destijd had je ook van die uitspraken bij de NCC en steeds weer ga je irl op je bek omdat je het allemaal niet waarmaakt.
Dat zijn de droge feiten!
Maar dutske toch.Ik zit emotioneel volledig aan de grond nu
Ik denk dat ik ga stoppen met strongman...![]()

PR 110kg toen.
PV en Ziyed
Was wel een ranzige rep, stootte veel harder uit dan ik verwachtte en zette daardoor te laat spanning op m'n core waardoor ik alle kanten opging... had wel stilstand volgens de mensen om me heen maar nauwelijks waarneembaar
Goed oefenen op de balans want kwa PP kracht zit er nog wel meer in volgens mij. Niceness voor mijn log ook want die is altijd sterker geweest dan PP.

Goed bezig maatje!
Ik wou dat dit bij mij zo was.
Moet ik wel eens gaan OH'en natuurlijk!![]()
ja mag zo wel ff doorgaan van me als ze allebei maar omhoog blijven gaan 
Mijn OH is ook sterker dan mijn bench hoor![]()
Nice pushpress, maar waarom die ene kg?![]()

+2