XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

thx, omdat PrinceVegetta 110kg als 1RM en Ziyed 110,5kg als 1RM heeft :P
(en daarna mocht ik de schijfjes er niet meer afhalen van Chewie)
Ik dacht al dat het zoiets moest zijn :roflol:

Lekker begin van het nieuwe jaar met meer dan 10kg op je PP PR pakken!

Lul, mij een beetje op 1 kilo pakken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.225
thx JW :D beetje onderling k*tten moet kunnen :D

He niet teveel k*tten he, moet wel serieus getraind worden :D:D

I know, ik zat nu lekker te k*tten :D

nice pr cor!
nu moet ik ook weer aan de slag, maar heb geen 1kg schijven

en jij ook nog de beste wensen voor 2011!! hiero!!..:hornyna: hoppa!

• #4.232
  • #4.234
121 is netjes. Ga volgende week voor de 122.5 Wil niet teveel op je achterblijven.

Wat een pushpress. :roflol:
Stabiliteit is een kwestie van gewenning, dus dat komt snel genoeg. Toch ben ik heel benieuwt hoeveel meer gewicht je omhoog pushed zodra je die stabiliteit onder controle hebt.

• #4.238
Wat een pushpress. :roflol:
Stabiliteit is een kwestie van gewenning, dus dat komt snel genoeg. Toch ben ik heel benieuwt hoeveel meer gewicht je omhoog pushed zodra je die stabiliteit onder controle hebt.

ja bij mij was het probleem meestal de timing en de presskracht, maar ik kwam er nu ineens achter dat ik flexibel genoeg ben geworden om de bar gewoon op m'n schouders te leggen en dit scheelt volgens mij ook al een hoop... dus we'll see :)

lol @ de discussie in deze log :) Didier vooral is heel goed bezig ! Karel weet ik niet wat hij nu uitsteekt :)

• #4.240
Eindelijk weer eens events gedaan! Yoke laatste keer was volgens mij Brielle, farmers nog veel langer geleden. Was leuk!

Yoke
Alles met verplicht 1 drop na 12m i.v.m. turn
24m 100kg
24m 150kg
24m 200kg
24m 250kg
Hierna belt. Nieuwe belt dus gelukkig kon Chewie helpen met m'n belt afdoen anders had ik hem nog omgehad :roflol:
24m 300kg
24m 350kg PR
24m 350kg
24m 300kg
350kg ging goed, wel eens 360 gelopen maar dat was 4m ofzo. Wel een beetje traag nog maar dat gaat volgens mij heel snel goedkomen. Tevreden voor eerste keer in lange tijd weer.

Farmers
24m 60kg per hand
24m 80kg per hand
24m 100kg per hand in ~16 sec.
Was voor mij vooral voor het gevoel weer dit. Traaaaaaaaag en deed pijn aan m'n handen. Veel vaker weer doen.

RDL
10x70kg
10x100kg
10x130kg

Leg extensions
12x
12x

Lying legcurls
15x
15x

Standing calfraise
15x