Fitness Seller

corpaul's trainingslog

De stier drukt zich nogal eens wat ongelukkig, ongenuanceerd, en aanstootgevend uit helaas. ;)

Er staat namelijk zoiets als het woordje "nog" in mijn tekst. Als in ze zijn daar nog in opkomst en ontwikkeling. Maar dat ziet iedereen over het hoofd. Ze willen liever gewoon kortzichtig kankeren op anderen. heb ik geen boodschap aan. Wordt alleen maar moe van zulke idioterie dus negeer het zoveel mogelijk.

ik werk daar, ben met een PhD computer science bezig... wat doe jij?
Ik volg de course ready to start-up van YesDelft, eigen engineeringbedrijf opzetten. Heb me daarvoor even ingeschreven bij werktuigbouwkunde (zit nu in het laatste jaar WTB op de HvA).

dan nog is het geen toffe uitspraak falstyr

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.185
Ik volg de course ready to start-up van YesDelft, eigen engineeringbedrijf opzetten. Heb me daarvoor even ingeschreven bij werktuigbouwkunde (zit nu in het laatste jaar WTB op de HvA).

ah cool, ik zou zeggen kom eens een bakkie doen, zit op de 8e verdieping bij EWI (hoge gebouw)

Love is in the air :heart:

:D

Er staat namelijk zoiets als het woordje "nog" in mijn tekst. Als in ze zijn daar nog in opkomst en ontwikkeling. Maar dat ziet iedereen over het hoofd. Ze willen liever gewoon kortzichtig kankeren op anderen. heb ik geen boodschap aan. Wordt alleen maar moe van zulke idioterie dus negeer het zoveel mogelijk.

Ik hoop voor je dat dit een grap is anders heb je echt geen flauw idee hoe je overkomt op de rest.. laten we t zo zeggen; je maakt er niet echt vrienden mee met dit soort uitspraken.

Daar heeft de stier volgens mij geen boodschap aan. ;)

Hier! :hornyna: Hoppa!

• #4.196
:fuu: mn log is aan het ontsporen
vanavond weer een training verdomme!

en voor de extra motivatie....:hornyna: hoppa!

Hej CP,

kolere, wat een progressie hier! :eek:
Was jij niet diegene die thuis met wat dumbbelltjes aan het klooien was ?
Hoop je ook weer te zien bij een HG !
Is de Challenge in Hoofddorp niet wat voor je ?
check www.dutchhighlander.nl

Verder al het beste voor 2011, dat je maar een grote jongen mag worden ;)

• #4.200
Hej CP,

kolere, wat een progressie hier! :eek:
Was jij niet diegene die thuis met wat dumbbelltjes aan het klooien was ?
Hoop je ook weer te zien bij een HG !
Is de Challenge in Hoofddorp niet wat voor je ?
check www.dutchhighlander.nl

Verder al het beste voor 2011, dat je maar een grote jongen mag worden ;)

haha thx ja klopt, inmiddels lekker vooruit gegaan.

jij ook de beste wensen!

wedstrijd ziet er leuk uit, ik zal er eens over nadenken!

Terug
Naar boven