XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.161
mooi zo corke:)
mijn supporters van op de ncc vragen soms hoe het met je is,en of ze je gaan terugzien volgend jaar,dan zeg ik 'dienen is er een beetje te sterk voor geworden'en dat je voorrondes materiaal bent geworden:D
sterk cijfers ,en bent benieuwd naar je progressie in 2011!

thx maar voorrondes materiaal ben ik zeker nog niet :) missch als ik m'n doelen van volgend jaar behaal

The measure of a man is what he does with his coïtus appeal. :hornyna: hier, Hoppa! :hornyna:

Fijne jaarwisseling jammer dat je er net bij was op de beginnerswestrijd volgend jaar hoop ik van wel

• #4.165
Jij ook een sterk jaar gewenst CP, succes met je doelen!

Ik ga lekker geen progressielijstje maken omdat ik pas vorig jaar okt begonnen ben in de gym en het dus niet echt relevant is wat m'n progressie is geweest op de grote lifts..

Wel een terugvindpost voor mezelf, stats eind 2010:
SQ 225kg beltless
BE 115kg paused pinky, 120kg paused close
DL 260kg
PL totaal 605kg
MP 92,5kg
OH 110kg
Log 110kg
BW: 153kg @ 25% BF

Doelen voor 2011 (nogmaals) :
DL 300+
SQ 250+
BE 150+
(700+ totaal dus)
OH 140+
Log 130+
BF naar < 20%

Mooi jaar geweest, volgend jaar hopelijk net zo'n jaar maar dan met minder pijntjes en zonder blessure.

Goede jaarwisseling iedereen en proost!

Lekkere jaar geweest met toch wel flinke PR's en prestaties ook.

Mooie doelen, bij Simson is alles mogelijk merken we, eh? ;)

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

wie? ken alleen jimmy en die snoob wat dat betreft als degene die de uitslagen domineerde.

Ik weet niet wat jij volgt maar Karel en Didier zijn toch zeer goed bezig....

wie? ken alleen jimmy en die snoob wat dat betreft als degene die de uitslagen domineerde.
snoob doet geen strongman meer,hij heeft dat aardig gedaan,maar door tal van blessure en nog andere redenen mss is hij gestopt.hij is BB'er nu.
karel,david en didier,(winaar stm vlaanderen,winaar bk truckpull,3e op belgie,ed...)hebben dat niet slecht gedaan.
in nederland zijn er idd meer sterke jongens,maar daar doet men al langer strongman dan hier.
je gaat je belgische collega's wat meer moeten volgen hé;):p

Het is eigenlijk een belachelijke progressie die je het eerste jaar en wat maandjes gemaakt hebt, damn!
En je bent al die tijd zo gewoon gebleven :D

• #4.176
Lekkere jaar geweest met toch wel flinke PR's en prestaties ook.

Mooie doelen, bij Simson is alles mogelijk merken we, eh? ;)

idd en er gaan nog hele mooie dingen gebeuren :) toplocatie voor alles

Het is eigenlijk een belachelijke progressie die je het eerste jaar en wat maandjes gemaakt hebt, damn!
En je bent al die tijd zo gewoon gebleven :D

ja het is een gave :cool: nee ik ben af en toe best een arrogante ****er maarja dat mag als je zo goed ben als ik :D

(en binnen mijn werk leer je gewoon om zo te zijn, dus hierbij mijn excuses mocht iemand er aanstoot aan nemen :D)

Uhm...duh? Er is Jimmy. Er was die andere gast die altijd tweede werd. Maar voor de rest heeft belgie kwalitatief gezien nog niets.

Als je zegt dat het gemidddelde niveau in NL hoger is dan in BE, oké dat erkennen zij ook wel. Maar die 2e uitspraak...dude :no:

De stier drukt zich nogal eens wat ongelukkig, ongenuanceerd, en aanstootgevend uit helaas. ;)

• #4.179
kappen met mijn log te vervuilen! het moet over MIJ gaan :mad:

idd en er gaan nog hele mooie dingen gebeuren :) toplocatie voor alles

ja het is een gave :cool: nee ik ben af en toe best een arrogante ****er maarja dat mag als je zo goed ben als ik :D

(en binnen mijn werk leer je gewoon om zo te zijn, dus hierbij mijn excuses mocht iemand er aanstoot aan nemen :D)
Wat doe je dan? Las iets met de TUD? (ben daar zelf ook regelmatig te vinden namelijk)

Terug
Naar boven