AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

Toch nog even een mooie training in elkaar geflanst man. :thumbs:

hoe doe je de staande rows - ja staand
gewoon één op je knie of zoiets?

Lekker training weer! die DB shoulder presses zijn verslaven hé!? ;)

• Topic Starter Topic Starter
hoe doe je de staande rows - ja staand
gewoon één op je knie of zoiets?

ja gewoon hand in een kast ergens zodat je een beetje voorover gebogen staat :)

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Lekker training weer! die DB shoulder presses zijn verslaven hé!? ;)

nee vind het echt een k*toefening :) maar heb thuis geen alternatief

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Toch nog even een mooie training in elkaar geflanst man. :thumbs:

thx kerel!

Was alleen de eerste set een 1 arm db press of de rest ook?

Een pittige workout me goede db-rows.:)

Nou cor wanneer kunnen we de 90kg voor reps verwachten :rolleyes:

Nette training hoe voelde die swiss ball db press?

stevige training toch kerel !

Maar ik bedoel de one handed shoulder press :)

Rare vraag misschien nog : wat kan zo'n swiss ball eigenlijk aan? Bedoel qua gewicht.
En heb je die ergens speciaal gekocht ofzo?

Rare vraag misschien nog : wat kan zo'n swiss ball eigenlijk aan? Bedoel qua gewicht.
En heb je die ergens speciaal gekocht ofzo?

Ik dacht zo rond de 300kg, maar ik zou er niet met een 150kg halter op gaan liggen... Wat ik nu doe (zo'n 230kg totaal, waarvan niet alles op de bal ligt natuurlijk) lijkt ie geen probleem mee te hebben. Ik heb hem destijds gekocht bij [Link niet meer beschikbaar] voor 40 euro ongeveer incl. pomp ( is wel een must want anders blaas je je longen kapot denk ik :) ). Ik heb de 75cm variant maar zou volgende keer een kleinere nemen, met name met opbergen is het een groot onding, en volgens mij maakt het voor het gebruik geen drol uit. Wel ff opletten als je er een neemt, je hebt ook fitnessballen van bijv. Reebok en die kunnen veel minder gewicht aan meestal.

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

je hebt ook fitnessballen van bijv. Reebok en die kunnen veel minder gewicht aan meestal.

DwarvenWarrior zei:
Deze week in de aanbieding bij de Aldi (Nederland)

Dat dus waarschijnlijk :D

Ik heb eens zo'n bal gezien, op internet, die 3000 kg (ya rly) aankon, ik zal even zoeken. Dat was ook een van €150 o.i.d.

Terug
Naar boven