TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind de swissbal juist vervelender dan een bankje, maarja ieder zijn ding
Haha, sterker nog.. ik loop meestal 2 dagen krom van de spierpijn na een training (stuk meer dan ik bij split had!). Het is gericht op zowel kracht als hypertrofie, en opgesplitst in upper body / lower body. Dan heb je een paar max effort oefeningen (squat, deadlift, bench, MP, enz), en assistance oefeningen (die helpen dus om je max effort oefeningen sterker te maken, bijv. triceps/biceps oefeningen, hamstrings oefeningen enz). Je bent dus nog steeds compleet bezig, alleen wat logischer als je sterker wilt worden. (eindeloos je borst isoleren heeft bijv. niet zoveel zin voor de kracht imho)
Klopt, is ook niet 100% assistance (was wat simpel uitgelegd) maar wel grotendeels. Traps horen of course wel bij je upper body.cor ik snap alleen niet de rug-oef
traps is imo ook een iso-oef?
thx, ja ik vind het nog steeds niet leuk hoorlekker getraind weer corpaul
je bent ook echt een cardio beest he
straks heb je echt een goeie conditie!
maar moet maar ff. conditie wordt idd wel steeds beter dus dat is wel mooi.klopt, rows zitten bij m'n max effort UB dag (dit was rep effort). wist al dat ik wat vergeten was maar kwam er niet meer op wattraps horen idd bij ub
maar ik had eigenlijk een pull up verwacht - je zei het al
of een rows
volgende keer beter

)
Goede frontsquat ik heb me niet echt verdiept in de techniek deze week nog een keer geprobeerd maar ik vind het maar k*t
het vasthouden is k*t idd.
maar het mooie aan deze oefening vind ik:
lekkere wide stance, en dan echt goed diep doorzakken. zo diep kom ik echt neit met regular squats
Ben niet verder geweest dan een klein stukje zakken dan is de barbell al uit balans
)moet je waarsch je ellebogen verder omhoog duwen, je maakt een soort kuiltje waar de barbell in op je schouders kan liggen
(of grotere schouders bouwen)
en belangrijk: je lichaam blijft rechter dan bij de normale squat, dus niet je reet naar achter duwen (dan gaat je bb er idd vandoor)

Dus ff snel thuis getraind en zo weer verder werken. Ik ben de laatste keer met m'n shrugs iets te enthousiast geweest geloof ik, nog steeds pijn in m'n linkertrapezius. Gekke is dat de pijn verdwijnt als er ff bloed instroomt, daarna komt ie weer gewoon terug
Tijdens trainen eigenlijk geen last van gehad.
(dacht dat m'n benen wel warm genoeg waren van KT, blijkbaar toch niet)