AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

ziet er gewoon goed uit cor
goeie diepte ook - dieper word lastig denk ik met zulke kuiten:)
alleen wat ik mezelf heb aangeleerd met dit soort oef
zorg dat je bij naar achteren stappen gelijk binnen twee stappen goed staat
nu gaat het goed - maar straks heb je 300 kg op je schouders en dan word het lastiger :D

• Topic Starter Topic Starter
ja, moet ik bij m'n squat ook op letten idd (al is het voor strongman natuurlijk wel goed om een stukje aan de wandel te gaan met zware gewichten :) )

en ik ben wel gezegend met flinke kuiten ja :D

ik dacht dat ik aardige kuiten had
maar jij overtreft mij loud and clear buddy

moet je een paar jaar rond gaan lopen met een paar zakken aardappels op je nek, gaan ze vanzelf naar de 50cm!
Ik zal 't m'n trainingspartner zeggen vanavond! Ondanks dat hij al op het podium heeft gestaan heb ik duidelijk gespierdere kuiten!

hehe
nee dank je wel
ik ben nogal lui aangelegd

Mooi log man, en zo te zien al goed progressie geboekt!!! keep it up :thumbs:

ik kom er net achter dat mijn stiff-legged deadlifts altijd romanian deadlifts zijn geweest :D

(zo leer je nog eens wat over je uitvoering)

ik kom er net achter dat mijn stiff-legged deadlifts altijd romanian deadlifts zijn geweest :D

(zo leer je nog eens wat over je uitvoering)

Romanian deadlift zijn imo toch beter, daarbij voel je meer stretch in je hams.. of ben ik de enige? ;)

ja, bij sldl hoor je je onderrug te buigen dus het lijkt mij gewoon een linke oefening :)

Kan merken dat m'n carbs (en kcal) inname op de dag een stuk lager is (alleen 's ochtends en rond m'n training), honger + redelijk duf :) Training ging wel OK.

DB bench press 3x max reps, 60 secs rust
10x20kg
12x34kg
7x34kg
3x34kg
Viel me wel mee, wist al dat ik op de bank een stuk minder kon drukken dan op de swissball.

Triceps extension
10x16kg
8x18kg
8x18kg (6 links)

Fat DB curl
10x20kg
8x20kg
4x20kg
Heb op de uitvoering gelet, normaal sta ik altijd wel een beetje met m'n schouder te cheaten enzo, was nu superstrict. Die fat gripz geven wel een geinige toevoeging, voel m'n onderarmen nu ook.

1-arm DB press
10x26kg
8x28kg
8x28kg
Doe deze denk ik nog te strict, zijn verdomd zwaar (al stelt m'n MP/pushpress natuurlijk ook nog niets voor dus daar kan het ook door komen).

BB shrugs
10x120kg
10x140kg
10x160kg
Easy :)

Abs circuit (dus geen rust)
Crunches 15x BW+10kg
Lying knee raises 15x
Crunches 15x BW+10kg
Lying knee raises 15x
Dacht dat ik het niet zo voelde maar toen ik weer opstond knalde hij er ff in :D Die voel ik morgen wel denk ik.

Cardio
HIIT crosstrainer
10x 60/30
Heb nog flinke spierpijn van de frontsquats en lunges, kreeg een megapomp in m'n poten van die crosstrainer :P

Keurige training, alleen één vraagje.. waarom doe je borst en triceps oefeningen door elkaar en niet gewoon in volgorde? ;)

Ik doe ook vaak iets dergelijks, moet zeggen dat je die de dag erna nog goed voelt :thumbs:

Keurige training, alleen één vraagje.. waarom doe je borst en triceps oefeningen door elkaar en niet gewoon in volgorde? ;)
Ik doe Westside for skinny bastards, dus geen split oid ;) Zit trouwens maar 1 borst oefening in, 1-arm DB press is een shoulder press (schouders dus)

Ik doe Westside for skinny bastards, dus geen split oid ;) Zit trouwens maar 1 borst oefening in, 1-arm DB press is een shoulder press (schouders dus)

Ach so, in de gauwigheid las ik dat het een bench dumbbell press was. Maar uhm bevalt dat een beetje zo'n trainingsroutine? ik bedoel heb je nou wel eens goed spierpijn of het gevoel dat je bvb je borst en flink afgepeigerd hebt?

Ach so, in de gauwigheid las ik dat het een bench dumbbell press was. Maar uhm bevalt dat een beetje zo'n trainingsroutine? ik bedoel heb je nou wel eens goed spierpijn of het gevoel dat je bvb je borst en flink afgepeigerd hebt?

Haha, sterker nog.. ik loop meestal 2 dagen krom van de spierpijn na een training (stuk meer dan ik bij split had!). Het is gericht op zowel kracht als hypertrofie, en opgesplitst in upper body / lower body. Dan heb je een paar max effort oefeningen (squat, deadlift, bench, MP, enz), en assistance oefeningen (die helpen dus om je max effort oefeningen sterker te maken, bijv. triceps/biceps oefeningen, hamstrings oefeningen enz). Je bent dus nog steeds compleet bezig, alleen wat logischer als je sterker wilt worden. (eindeloos je borst isoleren heeft bijv. niet zoveel zin voor de kracht imho)

Terug
Naar boven