Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lijkt me wel een handig ding eigenlijk ... en leuk voor hyperextensions en abs te trainen
Zo'n bal is prima om op te zitten achter je bureau, en nog eens leuk voor hele andere dingen
(Gaat de zelfde kant op als de discussie in SkaterMarvin z'n log...)
damn ... ik moet iets zoeken om hypers thuis te kunnen doen![]()
) dus gaat er lekker gecheat worden.
Goed nieuws, m'n linkertrap lijkt weer OK. Been lijkt ook weer bijna OK. Slechter nieuws, ik moet deze week een paar keer voor m'n werk uit eten (naja ook goed nieuws eigenlijk ) dus gaat er lekker gecheat worden.
Uit eten en cheaten?!? ik zou een lekker groot stuk biefstuk bestellen met veel bloed, een flinke portie groenten en wat aardappelen.. top maatlijd!![]()

Ik bied meestal aan Bob te zijn, en door de week drinken doe ik toch al niet...
(ok, niet meer sinds ik geen student meer ben...!!!)

Het is juist mijn excuus om niet te drinkenIk ook normaal niet, maar bij etentjes enzo wel. Maar ben dan ook nog een soort van student he![]()

Klopt, maar ach, zo vaak komt het nou weer niet voor. Alleen deze week toevallig achter elkaar. Ik doe wel wat extra cardio ofzoHet is juist mijn excuus om niet te drinken
Liever eens in de week goed genieten en niet heel mijn dieet in de war schoppen dan 'weer een avondje teveel gedronken' - maar ieder z'n ding natuurlijk
Meeste feestjes door de week kan ik niet eens drinken aangezien ik nog naar huis moet.

Deze kerel zoop zich zo goed als ieder weekend wel naar de filistijnen ...
(en is natural by the way)
http://dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=65

Volgens mij ookToegegeven, het is zeker niet gezond je helemaal per totale drinken, maar de
invloed op je massa lijkt me nihil te zijn, zolang je maar goed blijft eten.
Ik merk sowieso dat ik op dagen dat ik brak ben vaak veel beter train dan op andere dagen (hoop kcals om op te knallen).