AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

lijkt me wel een handig ding eigenlijk ... en leuk voor hyperextensions en abs te trainen

• Topic Starter Topic Starter
Mja, 3000kg is wat teveel van het goede aangezien ik waarsch niet op korte termijn 2850kg kan gaan bankdrukken :)

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

lijkt me wel een handig ding eigenlijk ... en leuk voor hyperextensions en abs te trainen

Ik doe er eigenlijk nooit meer abs werk op, vind het niet zo effectief. Zelfde geldt voor hypers, die zijn zonder bal veel effectiever.

Zo'n bal is prima om op te zitten achter je bureau, en nog eens leuk voor hele andere dingen :eyebrow:

(Gaat de zelfde kant op als de discussie in SkaterMarvin z'n log...)

damn ... ik moet iets zoeken om hypers thuis te kunnen doen :p

Goed nieuws, m'n linkertrap lijkt weer OK. Been lijkt ook weer bijna OK. Slechter nieuws, ik moet deze week een paar keer voor m'n werk uit eten (naja ook goed nieuws eigenlijk :D) dus gaat er lekker gecheat worden.

HIIT op de roeier,
2 mins inroeien
5x 30/30
3x 60/30
5x 30/30
en wat minuten uitroeien, totaal zonder warming up en cooling down 14,5 mins

Ja skippyballen :rolleyes:

Goed nieuws, m'n linkertrap lijkt weer OK. Been lijkt ook weer bijna OK. Slechter nieuws, ik moet deze week een paar keer voor m'n werk uit eten (naja ook goed nieuws eigenlijk ) dus gaat er lekker gecheat worden.

Uit eten en cheaten?!? ik zou een lekker groot stuk biefstuk bestellen met veel bloed, een flinke portie groenten en wat aardappelen.. top maatlijd! :thumbup:

Ik bied meestal aan Bob te zijn, en door de week drinken doe ik toch al niet...
(ok, niet meer sinds ik geen student meer ben...!!!)

Ik ook normaal niet, maar bij etentjes enzo wel. Maar ben dan ook nog een soort van student he ;)
Het is juist mijn excuus om niet te drinken ;)
Liever eens in de week goed genieten en niet heel mijn dieet in de war schoppen dan 'weer een avondje teveel gedronken' - maar ieder z'n ding natuurlijk ;)
Meeste feestjes door de week kan ik niet eens drinken aangezien ik nog naar huis moet.

Het is juist mijn excuus om niet te drinken ;)
Liever eens in de week goed genieten en niet heel mijn dieet in de war schoppen dan 'weer een avondje teveel gedronken' - maar ieder z'n ding natuurlijk ;)
Meeste feestjes door de week kan ik niet eens drinken aangezien ik nog naar huis moet.
Klopt, maar ach, zo vaak komt het nou weer niet voor. Alleen deze week toevallig achter elkaar. Ik doe wel wat extra cardio ofzo :P

Drinking is fun !

...monstergenen...
Kan ik me niet op beroepen... :(

Genen? pff ... persoonlijk denk ik gewoon echt niet dat alcohol een beperkende
factor is in het trainen. Tjees, dan zou gewoon de helft van het forum hier geen
tot bijna geen gains meer maken.

Toegegeven, het is zeker niet gezond je helemaal per totale drinken, maar de
invloed op je massa lijkt me nihil te zijn, zolang je maar goed blijft eten.

Hmmm, goed blijven eten! :D
:meal:

Toegegeven, het is zeker niet gezond je helemaal per totale drinken, maar de
invloed op je massa lijkt me nihil te zijn, zolang je maar goed blijft eten.
Volgens mij ook :) Ik merk sowieso dat ik op dagen dat ik brak ben vaak veel beter train dan op andere dagen (hoop kcals om op te knallen).

Ander PR vandaag: m'n zakje Anabolic Winnig Pack (11 pillen, soort Animal Pak) in 1x naar binnen geknald :cool:

Terug
Naar boven