XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
true, ik ben wel erg stoer idd.

Lekkere training vandaag! Doel was 3x180kg pakken en voor het eerst Zercher squats doen, ging allebei prima. Ook voor het eerst Goodmornings gedaan.

Deadlift
10x100kg
8x140kg
3x180kg
3x180kg
3x180kg
Moest na 2e en 3e setje ff zitten want ging bijna tegen de vlakte :P Verder ging het gewicht wel easy omhoog, geen hitch.

Zercher squat
8x60kg
8x80kg
8x100kg
Laatste set was zwaar, deed ook goed pijn aan m'n armen. Verder wel een prima oefening, iets comfortabeler dan front squats kwa ademhaling enzo. Merk dat ik m'n rug hier ook weer anders mee belast.

DB lunges
6x32kg
6x38kg
4x44kg
Klotelunges, gaan me wel steeds makkelijker af.

Goodmornings
10x bar
10x 20kg
10x 40kg
10x 60kg
10x 80kg

Cardio
15 mins crosstrainer op stevig tempo (hartslag ongeveer 155), had geen zin in HIIT

Ik voel m'n glutes en m'n benen nu al branden, dat wordt wat :)

Goede goodmorning. De rest van je training ziet er heel solide uit.:)

mooie training weer corpaul.
ga je die zerchers erin houden

leuke oefening he die zercher :D

Ik denk dat ik de zercher ook maar is ga doen sinds ik de frontsquat vind sucken :P

Prima getrained corretje ;)

Prachtige training, zeker indrukwekkend dl's ook. Persoonlijk zou ik trouwens de good mornings vervangen voor Romanian dl's. Daarmee creëer je imo meer contractie en stretch in hamstrings dan good mornings. Daarbij pak je bij good mornings veel, en vooral onnodig onderrug mee ;)

Let er wel op bij Romanian dl's dat het niet gaat om het gewicht, maar de stretch in je hams :thumbs:

Keep it up beast!

goeie training stoere cor;)
doe je de goodmornings met gestrekte benen
ik kan me trouwens niet voorstellen dat je zercher squat fijner vind dan de front squat - alleen de pakking al
maar goed als jij het lekker vind - wie ben ik dan:)

Prachtige training, zeker indrukwekkend dl's ook. Persoonlijk zou ik trouwens de good mornings vervangen voor Romanian dl's. Daarmee creëer je imo meer contractie en stretch in hamstrings dan good mornings. Daarbij pak je bij good mornings veel, en vooral onnodig onderrug mee ;)
thx :) ja, ik moet nog even kijken wat ik precies doe, maar RDL's doe ik in principe al op m'n squat max effort dag. Misschien dat ik voortaan na m'n deadlifts gewoon pullthroughs doe, had het idee dat m'n hams daar meer mee belast worden dan bij die goodmornings.

lekkere DL !

goeie training stoere cor;)
doe je de goodmornings met gestrekte benen
ik kan me trouwens niet voorstellen dat je zercher squat fijner vind dan de front squat - alleen de pakking al
maar goed als jij het lekker vind - wie ben ik dan:)
thx :) nee lichte buiging in knieen. m'n strot wordt erg afgeknepen bij de front squat zoals bas al zegt, vandaar dat ik zercher iets relaxter vind voor reps.

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

thx XL!

je moet de bar ook niet op je strot leggen
maar op hoog op de borst

je moet de bar ook niet op je strot leggen
maar op hoog op de borst

volgens mij wil je hem juist op je delts leggen.. als ik dan m'n ellebogen 'eronderdoor' duw rolt de bar automatisch dat kuiltje in tegen m'n keel aan

ik denk dat jij een grote strot hebt:D

Goeie deadlift paul, goei zercher squat, zeker voor de eerste keer.
Haha je bent echt een beest man, hoeveel weeg je nu bij welk % ?

net getraind kerel ! je hebt je biertjes weer verdiend ;)

Terug
Naar boven