- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verder ging het gewicht wel easy omhoog, geen hitch.
mooie training weer corpaul.
ga je die zerchers erin houden
thxGoede goodmorning. De rest van je training ziet er heel solide uit.![]()

ik kan me trouwens niet voorstellen dat je zercher squat fijner vind dan de front squat - alleen de pakking al

thxPrachtige training, zeker indrukwekkend dl's ook. Persoonlijk zou ik trouwens de good mornings vervangen voor Romanian dl's. Daarmee creëer je imo meer contractie en stretch in hamstrings dan good mornings. Daarbij pak je bij good mornings veel, en vooral onnodig onderrug mee![]()
ja, ik moet nog even kijken wat ik precies doe, maar RDL's doe ik in principe al op m'n squat max effort dag. Misschien dat ik voortaan na m'n deadlifts gewoon pullthroughs doe, had het idee dat m'n hams daar meer mee belast worden dan bij die goodmornings.thxgoeie training stoere cor
doe je de goodmornings met gestrekte benen
ik kan me trouwens niet voorstellen dat je zercher squat fijner vind dan de front squat - alleen de pakking al
maar goed als jij het lekker vind - wie ben ik dan![]()
nee lichte buiging in knieen. m'n strot wordt erg afgeknepen bij de front squat zoals bas al zegt, vandaar dat ik zercher iets relaxter vind voor reps.je moet de bar ook niet op je strot leggen
maar op hoog op de borst