XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
UB rep effort, ging prima.

Military press, max reps met 60 secs rust
10x bar
12x 45kg
5x 45kg
5x 45kg

Standing DB Triceps extension
10x 16kg
8x 18kg
8x 18kg

DB biceps curl
8x20kg
6x22kg
6x24kg

1-arm DB shoulder press
8x28kg
8x30kg
3x34kg rechts, 5x links (?) zat een beetje met evenwicht te klooien
8x32kg

Fat bastard chinup
8x BW
8x BW
5x BW
Waren wel een beetje ranzige chins geloof ik, krijg m'n kop nooit boven de stang :)

Wide grip lat pulldown (naar borst)
10x60kg
10x70kg
10x80kg
10x90kg

Cardio
12 mins crosstrainer op ongeveer 165 hartslag, had geen zin in HIIT dus dan maar gewoon de hele tijd hard :)

Abs circuit
15x crunch
15x lying knee raise
15x crunch
15x lying knee raise

leuke training weer corpaul. niet op aan te merken

danku heren, voel de schouders ook weer aardig vermoeid zijn

schouders/triceps/biceps
schouders/rug/rug

waarom deze indeling corp

Je volgt WSB toch dit komt me namelijk erg bekend voor :). Damm die lat pull down is nice denk wel met dubbele katrol?

Leuke log, die ga ik eens in de gaten houden.

Zercher's ook ooit 1x gedaan, dat voel je wel ja.

Laatst bewerkt:
schouders/triceps/biceps
schouders/rug/rug

waarom deze indeling corp

upperbody/lowerbody, doe westside (4 skinny bastards :D)

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Je volgt WSB toch dit komt me namelijk erg bekend voor :). Damm die lat pull down is nice denk wel met dubbele katrol?

jep, de variant van defranco doe ik!

dubbele katrol? volgens mij niet hoor, zal toch naar de 150kg pulldown moeten wil ik een normale pull up kunnen doen :D

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Leuke log, die ga ik eens in de gaten houden.

Zercher's ook ooit 1x gedaan, dat voel je wel ja.

thx, welkom :) ja vind het wel leuk die squatvarianten, merk de dagen erna steeds dat ik een ander stukje van m'n benen ermee aanpak

very nice !!! ;)

Mmmm niet helemaal met je eens ik zou nu ongeveer 95kg latpulldown moeten doen voordat ik een pull up zou moeten doen. Ik heb nu op 2 varianten lat pulleys gedaan de een voelde echt t*ring zwaar en was het na 5x70kg al onmogelijk en bij de andere kon ik nog doorgaan naar de 10x80kg xD. Maar desondanks ik kan mezelf nu wel 2-3x chinnen en pullen ik ben zo trots op mezelf :rolleyes:

Oke , westside - ik dacht laat ik ook eens wat vragen;)

Mmmm niet helemaal met je eens ik zou nu ongeveer 95kg latpulldown moeten doen voordat ik een pull up zou moeten doen. Ik heb nu op 2 varianten lat pulleys gedaan de een voelde echt t*ring zwaar en was het na 5x70kg al onmogelijk en bij de andere kon ik nog doorgaan naar de 10x80kg xD. Maar desondanks ik kan mezelf nu wel 2-3x chinnen en pullen ik ben zo trots op mezelf :rolleyes:

OK, is niet helemaal waar idd want je ROM is volgens mij een stuk kleiner bij chinnen en pullen. Maar m'n lats zijn nou ook niet echt m'n zwakste punt ;)

Als die pull-downs met dubbele katrol zijn moet je je schamen Cor! ;)
:jk:
Goede training man.
Ziet er wel een goed systeem uit éh, dat WSFSB van d'n Joe. :D

Als die pull-downs met dubbele katrol zijn moet je je schamen Cor! ;)
:jk:
Ja daarom, kan me niet voorstellen dat dat zo is want dan zou 90kg veel lichter moeten zijn :P Is gewoon een normale latpulley van Panatta. Volgens mij scheelt het per pulley ook nog hoe zwaar hij is dus is het niet echt relevant om gewichten te vergelijken.

Goede training man.
Ziet er wel een goed systeem uit éh, dat WSFSB van d'n Joe. :D
thx, ja al moet ik wel zeggen dat ik er af en toe wat volume opgooi want sommige trainingen zijn echt heel kort.

Dan train je te flauw. ;)
En het is goed voor je herstel. :thumbs:

Damm die lat pull down is nice denk wel met dubbele katrol?
Zat trouwens nog ff te denken, volgens mij zijn alle lat pulldowns met dubbele katrol? anders kun je de stang namelijk nooit boven je hoofd krijgen.

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Dan train je te flauw. ;)
En het is goed voor je herstel. :thumbs:

Haha, denk het ook! (Al kan ik me dat niet voorstellen met squats, lunges en RDL in 1 training :rolleyes:)

Als er maar één draad van de gweichten naar boven gaat, dan is het goed.
Anders halveer je het gewicht (met twee draden en een wieletje op de gewichten)

Terug
Naar boven