XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

BW is totaal irrelevant voor een strongman ;)

ja dat is leuk gezegd maar niemand is in het dagelijks leven graag dik. BW is misschien niet relevant in strongmen maar wel functioneel. Maar niet in deze mate op het niveau waar wij opereren.

Hater? Nee niet echt maar strongmen vind ik geen excuus om dik te zijn dus ik vind dat je er op een forum als dit best naar mag refereren, ook in de pl of strongmen sectie.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Een echte powerlifter of strongman heeft nou eenmaal een laagje extra :thumbup:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha idd.
damn dan mag ik nog wel ff!

Haha idd het laagje vet moet wel functioneel blijven en je niet tegenwerken. Wat voornamelijk in het begin wel zo zal zijn maar op den duur leer je er mee leven.

Ik zou niet weten wat ik zonder mijn pensje moet al zit er niet eens zo'n hele dikke laag over maar ja een holle rug gooit roet in het eten :(

Laatst bewerkt:
Haha idd het laagje vet moet wel functioneel blijven en je niet tegenwerken. Wat voornamelijk in het begin wel zo zal zijn maar op den duur leer je er mee leven

Tja ik heb het al eerder gezegd, het is niet zo dat je als je zwaar bent per definitie meer kunt tillen. Ik ken best een paar mensen van 130kg+ die nog geen 120kg van de grond krijgen. Het is niet zo dat je ineens 2x zo sterk wordt als je de 140kg gepasseerd bent ofzo. Je moet er nog steeds hard voor werken, alleen heb je waarsch. wel aanleg om sneller sterker te worden.

220 is sterk man, zeker voor de geringe trainingstijd!

Ik zag net in de spiegel dat ik zowaar (met hele goede lichtval natuurlijk) definitie in m'n bovenbenen en abs aan het krijgen ben :roflol: In het schemerlicht ben ik een beachboy :D

Ik zag net in de spiegel dat ik zowaar (met hele goede lichtval natuurlijk) definitie in m'n bovenbenen en abs aan het krijgen ben :roflol: In het schemerlicht ben ik een beachboy :D
Is dat alleen met schemerlicht, of heb je een speciale lamp? Want in dat geval wil ik die lamp wel lenen!

Is dat alleen met schemerlicht, of heb je een speciale lamp? Want in dat geval wil ik die lamp wel lenen!
Schemerlicht, en het moet van bovenaf komen zodat je vet voor mooie schaduwen zorgt :D

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

:eyebrow:

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Het word ook tijd voor nieuwe progressie foto's Cor :D

I know, zal het binnenkort eens proberen :) (maar ben bang dat ik dat schemerlicht niet op de gevoelige plaat kan vastleggen :sad:)

volgens mij worden er echt wel vrouwen geil van een mooi strongman fysiek!

in tegenstelling tot een ripped bb fysiek (5% bf)

Terug
Naar boven