AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
idd.. bedankt voor je goede bijdrage tot nu toe!

****ing verkouden weer vandaag, twijfelde eigenlijk of ik naar de gym zou gaan... maar moest toch werkschoenen kopen voor strongmantraining zaterdag (wel zo prettig als er een stone op je tenen dondert) dus toch maar gegaan. Uiteindelijk weer prima training gepakt, DL PR en wat andere leuke meuk.

Nette training Cor-Paul. En de bedoeling is dat we die stenen over het yoke heengooien, niet op onze tenen;)

• #1.004
Nette training Cor-Paul. En de bedoeling is dat we die stenen over het yoke heengooien, niet op onze tenen;)

thx Roy :) I know, maar is het is voor de stabiliteit ook wel wat prettiger hoop ik. Ik hoorde van Esther dat ik op m'n Allstars 'naar binnen' liep met de yoke van 260kg, en dat is niet echt relaxt voor je voeten op den duur.

****ing verkouden weer vandaag, twijfelde eigenlijk of ik naar de gym zou gaan... maar moest toch werkschoenen kopen voor strongmantraining zaterdag (wel zo prettig als er een stone op je tenen dondert) dus toch maar gegaan. Uiteindelijk weer prima training gepakt, DL PR en wat andere leuke meuk.

Deadlift
8x100kg
5x140kg
3x180kg
1x200kg
1x220kg jeuj
Fx220kg iets te enthousiast :D
3x180kg
3x180kg
3x180kg
Die 220kg was een gevecht, legde hem te vroeg op m'n bovenbenen waardoor hij net boven de knie bleef liggen... maar kon hem uiteindelijk in 1x locken, dus dat was eigenlijk wel vaag. Die setjes met 180kg heb ik erna nog gedaan omdat ik nog eigenlijk zat over had (vandaar ook die 2e poging op de 220).

Frontsquats
3x100kg
3x100kg
3x100kg
3x110kg
3x110kg
3x110kg
Gingen lekker, betere halter gepakt deze keer en die bleef wel normaal liggen.

Squats
5x100kg
5x110kg
5x120kg
en vond het squatten hier wel mooi geweest.

Pullthroughs
10x80kg (FB)
10x80kg
10x80kg

Cardio
5 mins crosstrainer, had geen zin meer en pijn in m'n reet en poten :)

Ik vraag me af of dit verstandig was met het oog op m'n strongmantraining zaterdag maar we zullen het zien :roflol:

oja alles zonder riem natuurlijk :cool:

lekker cor
misschien werkt dit idd tegen je a.s. zat - we horen het wel
benen aardig afgeranseld

Ik ook :roflol:

hehehe ... cutten ... pfff

Klinkt gevaarlijk.

Cutten sucks , mariusz heeft idd een uberfysiek en ik ben het met de meerderheid eens dat 15% er stukken beter uitziet dan 5%. En mike jij aan de 20% never ghehe dan mag je nog wel even kweken

Cutten. Zou niet mijn ding zijn denk ik:p.

Begin alleen wel een buik te ontwikkelen nu en vast niet alleen vvm maar goed.

• #1.019
Haha dat is ook zeker het plan:p.

Terug
Naar boven