AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Impressive!

Zeker als je bedenkt dat je squats nog een goede 100kg lichaamsgewicht extra tellen!
Brute kracht dus gewoon, ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een lichaam er inmiddels onder dat 'extra laagje' zit maar zoals je aangaf zullen we daar niet zo snel achter komen :p

maak daar maar bijna 150kg van hoor :roflol:

Repetition effort upperbody dag. Was in eerste instantie niet tevreden over de pushpress (was best zwaar) maar bedacht me daarna dat ik pas 1 triple met 80kg had gedaan (had in m'n hoofd zitten dat ik er al 5 achter de rug had, maar dat was met 70) dus dan ben ik alsnog wel tevreden.

Pushpress (max reps, 60 secs tussen sets)
Stond een gast te curlen in het squatrack met een lege halter (:fuu:) dus maar wat opwarmsets met 20kg en 35kg kleine halters gedaan.
3x10x20kg
2x10x35kg
10x65kg
6x65kg
5x65kg
Waren allemaal wel goed explosief. Schouders redelijk op hierna.

Rolling triceps DB extension
10x16kg
8x20kg
8x20kg
Nooit eerder gedaan, best zware oefening. Geloof dat ie hier op het forum bekend staat als rock'n rolls :P

Wide grip lat pulldown
8x70kg
8x80kg
8x90kg

Fat BB curl
10x30kg
10x40kg
8x40kg
Achterlijk zwaar die laatste reps, onderarmen helemaal gaar.

BB shrugs
10x120kg
8x140kg weer diezelfde tyfusbar in het squatrack, was niet vast te houden dus vanaf hier met straps
12x170kg
12x180kg
Doe trouwens altijd redelijk cleane shrugs, dus geen powershrugs. Geloof wel dat m'n rechtertrap het niet zo eens was met die laatste set.

Abs circuit
crunches 15x BW+10kg
lying knee raise 15x BW
lying leg raise 10x BW
En alles nog een keer (zonder rust dus alles).

Cardio
HIIT crosstrainer
1 mins warming up
14x 30/30
nog 1 minuut sprinten, hartslag richting 180
paar mins uitlopen

Leuke training cor ;)

Leuke training? monsterlijk zware training, top! :thumbs:

180kg bb shrugs :fuu:

Grof! :thumbup:

Christus, wat ben jij sterk zeg!

brute training kerel !

thx allemaal :) en in m'n log mag best gevloekt worden hoor!

Flinke training man. :thumb:
En zo'n gast in het squatrack kun je toch gewoon vriendelijk verzoeken zijn "beach boy ass" te verplaatsen naar de dames sectie, ofnie..? ;)
Rock'nRolls zijn wel gaaf éh..?
Ik kan ze nog even niet doen vanwege mijn elleboog, maar heb ze vroeger wel eens gedaan.
Fat barbell curls zijn ook netjes, en die shrugs zijn gewoonweg monsterlijk! :D
Heavy Dude!

Flinke training man. :thumb:
En zo'n gast in het squatrack kun je toch gewoon vriendelijk verzoeken zijn "beach boy ass" te verplaatsen naar de dames sectie, ofnie..? ;)
Rock'nRolls zijn wel gaaf éh..?
Ik kan ze nog even niet doen vanwege mijn elleboog, maar heb ze vroeger wel eens gedaan.
Fat barbell curls zijn ook netjes, en die shrugs zijn gewoonweg monsterlijk! :D
Heavy Dude!

Thx :) Bij die rock'n rolls voelde ik idd ook m'n elleboog licht, dus kan me voorstellen dat dat niet prettig is als je er al last van hebt.

En wat betreft die beachboy: Ja kan ik wel doen, maar ik vind dat iedereen het recht heeft te trainen zoals hij zelf wil. En of die manier nou patserig en zinloos is, ik zal er niet snel wat van zeggen ;) Ik sta ook regelmatig 1-1,5uur het squatrack bezet te houden en daar zegt men ook meestal niets van. Als ze er wel wat van zeggen bied ik altijd aan dat ze wel mee mogen trainen en dan zijn ze snel weer weg :)

Beest wil jij eens rustig aan gaan doen? Hoe kan ik ooit de NCC zo van jou winnen?

Een ongelukje zit altijd in een klein hoekje... ;)

Beest wil jij eens rustig aan gaan doen? Hoe kan ik ooit de NCC zo van jou winnen?

Hopen? :D Anders moet je een keer bij RDP komen trainen, dan kun je me onder een stone duwen ofzo :D Maar events kunnen natuurlijk alle kanten op.

:roflol: dan mag die kuur wel snel aanslaan!

Idd :) (en shoarma, burgers, pizza, enz.. :D)

Een ongelukje zit altijd in een klein hoekje... ;)

Ja maar ik ben niet van plan om m'n arm suf te rukken!

Terug
Naar boven