XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

Zie ik daar een 240kg deadlift :angstig:

Wat een sterkte training, je verplaatst heel wat gewicht daar zeg! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
Klotetraining, hele dag al om onverklaarbare reden aan de gigaschijterij en voelde me ook superzwak. Rechtertriceps stond nog op ontploffen van zaterdag, lang leve BW dips bij 150kg :roflol: Ook niet al te veel gedaan. Had eigenlijk beter LB kunnen doen vandaag maar was van plan om woensdag met Hyped in Rotterdam te gaan deadliften dus vandaar.

1 arm db press
10x16kg
5x33kg
3x38kg
3x38kg
3x38kg
3x40kg L 1x40kg R
3x43kg L
Over links wel tevreden, rechts was echt niet te doen vandaag. Merk sowieso dat m'n pushkracht rechts een stuk slechter is, bij loglift of pushpress blijft m'n rechterarm ook altijd achter (gebruik em waarsch verder teveel :D).

Fat man chins
0,75x een normale chin :D
5x BW
5x BW
5x BW
5x BW
5x BW

DB shrugs
15x48kg
15x48kg
15x48kg

Pak er woensdag wel een biceps oefening bij als ik eraan denk, die durfde ik niet echt aan met die ontploffende arm.

netjes man. vooral die chins zijn heel sterk.
op naar 1,0 chin! :D

Hahaha, Fat man chins!

anyway, nice training, heb ook nog steeds moordende spierpijn overal.

• #1.206
netjes man. vooral die chins zijn heel sterk.
op naar 1,0 chin! :D

zit er wel aan te komen ja :D

sowieso wel ff lekker vandaag een beetje rustige training, laatste tijd veel volume gepakt en dat is wel te merken, m'n rechtertrap/schouder zijn niet echt geblesseerd maar helemaal 100% zijn ze ook weer niet.

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Hahaha, Fat man chins!

anyway, nice training, heb ook nog steeds moordende spierpijn overal.

haha, ja ze bestaan echt hoor :) dan zet je je tenen ergens op zodat je niet je hele BW hoeft te tillen. (soort self-assisted chins)

Klotetraining, hele dag al om onverklaarbare reden aan de gigaschijterij en voelde me ook superzwak. Rechtertriceps stond nog op ontploffen van zaterdag, lang leve BW dips bij 150kg :roflol: Ook niet al te veel gedaan. Had eigenlijk beter LB kunnen doen vandaag maar was van plan om woensdag met Hyped in Rotterdam te gaan deadliften dus vandaar.
.

Ga eens snel beter worden dan. Anders valt er woensdag niets te hypen :rolleyes:

Die one armed db presses zijn opzich wel fijn als je er goed onderspringt :). Ik doe ze thuis wel is met 24kg als ik me verveel.

• #1.209
Ga eens snel beter worden dan. Anders valt er woensdag niets te hypen :rolleyes:

komt wel goed! (denk ik :D)

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Die one armed db presses zijn opzich wel fijn als je er goed onderspringt :). Ik doe ze thuis wel is met 24kg als ik me verveel.
ik heb in het verleden wat gezeik gehad met m'n schouder na een shoulder press dus ben er altijd nog wat voorzichtig mee. maar gaat in elk geval de goede kant op.

Waar ga je woensdag trainen en hoe laat?
Ik ga woensdag nl. ook in Rotterdam trainen ;)

Als ik zo naar die gewichten kijk moet jij zeker 3x80 kunnen military pressen :eek:

• #1.219
minder dat je een klote training had, maar toch nog wel een goede one arm dumbbell press ! ondanks de spierpijn en schijterij, ik voelde me vandaag ook niet top, ook schijterij ineens, maar me training ging wel goed..

Terug
Naar boven