- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een hitch is een teken van zwakte (te zwak om sterk een lock te zetten). Ik heb het hitchen gelukkig afgeleerd. Techniek gaat er dan stukken op vooruit.
verder hitch ik eigenlijk bijna nooit.Dus jou 240kg dead is een hitch deadlift? Ja dat is dan appels met peren vergelijken.
Een deadlift met een hitch tel ik nooit mee als pr. Moet je eigenlijk ook niet meetellen als je jezelf serieus neemt. Dan kan ik spot squats en bench presses ook wel mee gaan tellen.![]()

Dus jou 240kg dead is een hitch deadlift? Ja dat is dan appels met peren vergelijken.
Een deadlift met een hitch tel ik nooit mee als pr. Moet je eigenlijk ook niet meetellen als je jezelf serieus neemt. Dan kan ik spot squats en bench presses ook wel mee gaan tellen.![]()
Klopt maar ik ging ervan uit dat iedereen hier met een goede techniek aan het trainen is. Bij een strongman wedstrijd mag je lelijk liften maar ook dat is om een paar extra reps eruit te halen zo ga je niet beginnen lijkt me.Hmm hangt er wel vanaf of strongman of PL je doel is? Strongman deadlifts mogen gehitched worden toch?

Klopt maar ik ging ervan uit dat iedereen hier met een goede techniek aan het trainen is. Bij een strongman wedstrijd mag je lelijk liften maar ook dat is om een paar extra reps eruit te halen zo ga je niet beginnen lijkt me.
Ik zal er maar over ophouden voordat Cor-Paul nog boos gaat worden.![]()
Hmm hangt er wel vanaf of strongman of PL je doel is? Strongman deadlifts mogen gehitched worden toch?
hey welke wijk van DH woon jij eigenlijk...gezien jij 45min naar oasis moet lungen![]()
Ik moet ook omlungen want als ik over de hoefkade ga pikken ze onderweg m'n barbell denk ik.Klopt maar ik ging ervan uit dat iedereen hier met een goede techniek aan het trainen is. Bij een strongman wedstrijd mag je lelijk liften maar ook dat is om een paar extra reps eruit te halen zo ga je niet beginnen lijkt me.
Ik zal er maar over ophouden voordat Cor-Paul nog boos gaat worden.![]()
Ik denk niet alleen degenen met een 300 DLLol de meeste met een Deadlift over de 300 hebben het gehitched hier op het forum. Als powerlifter mag je ook hitchen zolang maar de barbell niet weer zakt.

Ik wist wel dat je boos zou worden.

Ik wist wel dat je boos zou worden.
Nee het was echt goed bedoeld. Ik wilde gewoon goed advies geven meer niet.
Ik heb geen haat naar niemand toe zo ben ik niet. Wel jammer dat je het zo opvat.

Tuurlijk is het een teken van zwakte, maar dat zegt niets over het wel/niet halen van een 1RM. Ik ben ook de laatste die zal zeggen dat z'n lockout sterk is vergeleken met de liftoffhard aangepakt weer corpaul.
maar als je hitched, is toch wel een klein teken van zwakte bovenin de deadlift ipv onderin? ik heb er niks op tegen overigens.

Tuurlijk is het een teken van zwakte, maar dat zegt niets over het wel/niet halen van een 1RM. Ik ben ook de laatste die zal zeggen dat z'n lockout sterk is vergeleken met de liftoff![]()
1RM pogingen mogen 'slordig' zijn. Ondanks het feit dat je je dan wel veel opener stelt voor blessures.
Maar zoals Cor al zei, eens je hem hebt getrokken, is de mentale barriere weg en gaat je techniek het
binnen de kortste keren overnemen.

Da's haat tegen iedereen!!!Ik wist wel dat je boos zou worden.
Nee het was echt goed bedoeld. Ik wilde gewoon goed advies geven meer niet.
Ik heb geen haat naar niemand toe zo ben ik niet. Wel jammer dat je het zo opvat.

brother, ik weet dat je het altijd goed bedoelt.