Fitness Seller

corpaul's trainingslog

What the hell ... 100kg pp nu al? Ging nog vrij soepel zegt die dan :roflol:

Brute training kerel, en die dips doe ik je zeker niet na

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

100kg push press :angstig:

Nice Cor, weer uber sterk! alleen je incline bench kan nog wat aan getuned worden ;)

Congrats met je triple digit PP :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.504
What the hell ... 100kg pp nu al? Ging nog vrij soepel zegt die dan :roflol:

Brute training kerel, en die dips doe ik je zeker niet na

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:
thx Rob, die dips verbaas ik me eigenlijk ook over dat die zo soepel gaan.

100kg push press :angstig:

Nice Cor, weer uber sterk! alleen je incline bench kan nog wat aan getuned worden ;)

thx Ace, ik denk dat als ik niet m'n triceps al gesloopt heb ik een stuk meer (incline) zou moeten kunnen benchen.

Congrats met je triple digit PP :thumbs:

danku!

Het zou tijd worden dat je die 100 pp ging pakken :D Anders haal je me niet snel genoeg in :p

Aan de reacties te lezen stuif jij echt heel wat mensen voorbij de laatste tijd, je houd geen vrienden meer over zo :p

• #1.508
:D ik pak de 110 binnenkort ook wel ff.

Het is gewoon een kwestie van lef om onder de stang te duiken. Dat is de enige reden dat ik moeite had met 110 en de 120kg faalde :P

Incline Bench is gewoon een k*t oefening. Smaller pakken vind ik cheaten, want krijg dan meer hulp van de triceps. Leuk als je wat meer gewicht wilt, maar eigenlijk ga je dan wel het doel van de Incline bench voorbij wat mij betreft. K*t schouders :P

haha ben toch een beetje een einzelganger ;) en ik doe in juni met Hyped samen een wedstrijd dus die zou er blij mee moeten zijn! :P

Ik ben ook blij dat je goed gaat, maar ik wil graag dat je nog beter gaat, des te minder hoef ik te doen in juni :D

• #1.512
Net uitgebreide sportmedische keuring gehad, ben in topvorm :) Hart, longen, cholesterol, gewrichten enz. allemaal goed. M'n bloeddruk was wat aan de hoge kant maar als ik wat af zou vallen zou dat ook geen probleem zijn.

Officiele stats zijn nu 148kg bij BF 27,5% :cool:

Conditietest was ook een opsteker: als ze uitgingen van de conditie van iemand van 148kg @ 15% zat ik op 106%, als ze uitgingen van iemand van 126kg @ 15% zat ik zelfs op 120%.

Ik moest alleen wat minder zuipen in het weekend :) (dus ik zei toen ik wegging dat ik de uitslag vanavond wel ff in de kroeg ging vieren)

Ben blij met de uitslag, had het een stuk minder positief verwacht allemaal. Kan dus doorgaan op dezelfde voet :D

:thumb: Goed nieuwz duzz! :thumb:

Net uitgebreide sportmedische keuring gehad, ben in topvorm :) Hart, longen, cholesterol, gewrichten enz. allemaal goed. M'n bloeddruk was wat aan de hoge kant maar als ik wat af zou vallen zou dat ook geen probleem zijn.

Officiele stats zijn nu 148kg bij BF 27,5% :cool:

Conditietest was ook een opsteker: als ze uitgingen van de conditie van iemand van 148kg @ 15% zat ik op 106%, als ze uitgingen van iemand van 126kg @ 15% zat ik zelfs op 120%.

Ik moest alleen wat minder zuipen in het weekend :) (dus ik zei toen ik wegging dat ik de uitslag vanavond wel ff in de kroeg ging vieren)

Ben blij met de uitslag, had het een stuk minder positief verwacht allemaal. Kan dus doorgaan op dezelfde voet :D

Netjes! :thumb:

• #1.516
oja breaking news trouwens... ik ben volgens de officiele meting 1m95, ben blijkbaar gekrompen :fuu:

Ik ben ook gekrompen:(.
Was al, niet al te lang.
Nu nog korter:(:P

Hehehe nog 1cm en we zijn even lang.
Ik dacht ook dat ik zou zijn gekrompen door de jaren heen maar niets was minder waar. ik zat nog steeds op 193,5cm.

Nu lees ik ook al een goede conditie. Wat dacht je ervan op de NCC? Alle events winnen? :D

• #1.519
Ik ben ook gekrompen:(.
Was al, niet al te lang.
Nu nog korter:(:P

:aai:

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Hehehe nog 1cm en we zijn even lang.
Ik dacht ook dat ik zou zijn gekrompen door de jaren heen maar niets was minder waar. ik zat nog steeds op 193,5cm.

Nu lees ik ook al een goede conditie. Wat dacht je ervan op de NCC? Alle events winnen? :D

Hoop dat ik niet verder krimp :) En wist wel dat m'n conditie redelijk OK was, hoop aan gedaan de laatste tijd.

ik ga je volgen!

Terug
Naar boven