- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx Rob, die dips verbaas ik me eigenlijk ook over dat die zo soepel gaan.What the hell ... 100kg pp nu al? Ging nog vrij soepel zegt die dan
Brute training kerel, en die dips doe ik je zeker niet na
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100kg push press
Nice Cor, weer uber sterk! alleen je incline bench kan nog wat aan getuned worden![]()
Het zou tijd worden dat je die 100 pp ging pakkenAnders haal je me niet snel genoeg in
![]()
ik pak de 110 binnenkort ook wel ff.Aan de reacties te lezen stuif jij echt heel wat mensen voorbij de laatste tijd, je houd geen vrienden meer over zo![]()
en ik doe in juni met Hyped samen een wedstrijd dus die zou er blij mee moeten zijn! 

haha ben toch een beetje een einzelgangeren ik doe in juni met Hyped samen een wedstrijd dus die zou er blij mee moeten zijn!
![]()

Ik ben ook blij dat je goed gaat, maar ik wil graag dat je nog beter gaat, des te minder hoef ik te doen in juni![]()

Hart, longen, cholesterol, gewrichten enz. allemaal goed. M'n bloeddruk was wat aan de hoge kant maar als ik wat af zou vallen zou dat ook geen probleem zijn.
(dus ik zei toen ik wegging dat ik de uitslag vanavond wel ff in de kroeg ging vieren)
wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten maar is me alles meegevallen.Net uitgebreide sportmedische keuring gehad, ben in topvormHart, longen, cholesterol, gewrichten enz. allemaal goed. M'n bloeddruk was wat aan de hoge kant maar als ik wat af zou vallen zou dat ook geen probleem zijn.
Officiele stats zijn nu 148kg bij BF 27,5%
Conditietest was ook een opsteker: als ze uitgingen van de conditie van iemand van 148kg @ 15% zat ik op 106%, als ze uitgingen van iemand van 126kg @ 15% zat ik zelfs op 120%.
Ik moest alleen wat minder zuipen in het weekend(dus ik zei toen ik wegging dat ik de uitslag vanavond wel ff in de kroeg ging vieren)
Ben blij met de uitslag, had het een stuk minder positief verwacht allemaal. Kan dus doorgaan op dezelfde voet![]()
Ik ben ook gekrompen.
Was al, niet al te lang.
Nu nog korter![]()

Hehehe nog 1cm en we zijn even lang.
Ik dacht ook dat ik zou zijn gekrompen door de jaren heen maar niets was minder waar. ik zat nog steeds op 193,5cm.
Nu lees ik ook al een goede conditie. Wat dacht je ervan op de NCC? Alle events winnen?![]()
En wist wel dat m'n conditie redelijk OK was, hoop aan gedaan de laatste tijd.