- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
idd , je vroeg om een idee
je kan ook hetzelfde blijven doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

idd , je vroeg om een idee
je kan ook hetzelfde blijven doen![]()
thxKlinkt zwaar.5RM benchen en dan nog 5 stuks negatief met spothulp omhoog.
Dit 2 of 3 setjes
De overige oefeningen omgekeerde piramide: lage reps eerst en daarna lager gewicht met meer reps, tot fail elke keer.

5RM benchen en dan nog 5 stuks negatief met spothulp omhoog.
Dit 2 of 3 setjes
De overige oefeningen omgekeerde piramide: lage reps eerst en daarna lager gewicht met meer reps, tot fail elke keer.
(en train zelden tot failure maar een dropsetje kan ik er wel in bouwen). thx voor je ideeen!The point is, if you look at the training of the strongest people in the world, be it weightlifters, powerlifters, strongmen, whatever,
there’s one universal truth.
They always lift heavy, in terms of percentage of one rep max, they always keep their repetitions low, and they never, ever train to failure.

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------
En is ook ongeveer wat WimWam zegt.
Licht(er) trainen en hoog toppen!
Ik snap het nog niet helemaal, maar het schijnt een soort van "universele waarheid" te zijn.
Net als periodiek verzwaren in je training.
Topicwaardige uitspraak
---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------
En is ook ongeveer wat WimWam zegt.
Licht(er) trainen en hoog toppen!
Ik snap het nog niet helemaal, maar het schijnt een soort van "universele waarheid" te zijn.
Net als periodiek verzwaren in je training.

Ik zie nog niet 100% hoe ik dat zou moeten toepassen in mijn eigen training.Je bedoelt zware triples/dubbels pakken? Dus bijv triples gaan maken met 85% van je RM. Dat is idd wel een van de cornerstones van op kracht trainen. Het idee is dat je niet continu op 95% of meer hoeft te werken om sterker te worden.

Maar dat is nog steeds heel zwaar trainen, toch..?elke training is voor mij een wedstrijd
nee maar ik snap wel wat ie bedoelt, je hoeft niet elke training te toppen. ben ik (inmiddels) ook mee gestopt. Zoals bijv. m'n DL van laatst, 3x3x210 is iets meer dan 80% van m'n 1RM maar zwaar zat in sets.
Maar dat is nog steeds heel zwaar trainen, toch..?
f doe je dat dan met één vinger in je neus..?

Een strongman met een vp van 10% is toch een dikke epic fail![]()
Als je geen 300 yoke kan lopen moet je gewoon je bek houden.Als je geen 300 yoke kan lopen moet je gewoon je bek houden.
Hoi

Als je geen 300 yoke kan lopen moet je gewoon je bek houden.
Hoi

Triceps al redelijk busto ook.