XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

Heb me trouwens net ingeschreven voor het Open Midden-Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken samen met een maat van me (geen strongman, rugbyer dus ook sterke benen :)) op 24 april in Utrecht.
Zag dat de wedstrijd verplaatst was. We gaan vanaf volgende week woensdag iedere week truckpullen bij DJ's.

Denk dat ik dit keer niet mee ga doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
die deadlift is uber nice kerel ... wat rust je tussen die setjes trouwens?
thx Rob. zit wel een paar mins rust tussen, ik wacht tot m'n hartslag weer een beetje gedaald is.

mooie deadlift cor
220 tjeempie

thx ove!

Zag dat de wedstrijd verplaatst was. We gaan vanaf volgende week woensdag iedere week truckpullen bij DJ's.

Denk dat ik dit keer niet mee ga doen.

cool, ik denk dat ik wel een keer kom oefenen met die maat van me. om nou helemaal ongetraind aan te komen op die wedstrijd is ook weer wat :D het is voor ons ook meer een fun wedstrijd, ergens in september is het NK en daar willen we wat serieuzer voor trainen.

• #1.563
Vandaag squat gemaxt. Laatste keer 'officieel' maxen failde ik de 170kg en was de 160kg niet goed op diepte. Daar moest dus even overheen gegaan worden (en dat is zeker gelukt). **** yeah!

(had wind tegen met het fietsen naar de gym dus had niet echt veel opwarmsets nodig)

Squat
8x100kg
3x140kg
1x170kg yey
1x180kg yey
1x190kg yey
1x200kg yey
1x210kg :wanker:
Laatste ging behoorlijk langzaam omhoog maar voelde wel ****ing lekker aan. Animal thanks voor het spotten weer (gelukkig deze keer niet nodig :)).

Frontsquat
8x100kg
5x110kg bar ging ervandoor
5x120kg bar ging er weer vandoor, dus maar gestopt
Beetje zweetpoten van het squatten, was niet zo'n succes vandaag. Vingers gleden steeds van de bar af.

Goodmorning
8x100kg
8x120kg
8x130kg
8x140kg
Begin deze oefening steeds lekkerder te vinden.

Pullthrough
10x60kg
10x70kg
10x80kg
10x80kg
Effe lekker pompen. Glutes stonden in brand hierna.

Cardio
10 mins crosstrainer op stevig tempo, laatste 5 mins rond de 160 bpm.

Ook nog ff 3x15 secs ofzo in het pull up rek gehangen, was wel even lekker.

Niet zo vreemd dat je squat omhoog knalt...je ging rap omhoog met de deads en dat heeft flinke carry-over. Gratz met de PR :D

Zweetpoten zijn k*t op de barbel. Ik gebruik dan gewoon wat magnesium als de handdoek niet meer volstaat.

WTF corpaul
dat is echt lekker 210 squat

niet normaal haha

• #1.566
Niet zo vreemd dat je squat omhoog knalt...je ging rap omhoog met de deads en dat heeft flinke carry-over. Gratz met de PR :D

Zweetpoten zijn k*t op de barbel. Ik gebruik dan gewoon wat magnesium als de handdoek niet meer volstaat.

Thx, ja vandaar vond ik het wel weer eens tijd om te squat maxen. Had gehoopt op de 200kg dus die 210kg was erg lekker.

Ik bedacht me idd ook dat ik magnesium mee had moeten nemen, kwam er tijdens de cardio achter dat ik het ook gewoon bij me had. Maarja laten we het maar op squatgaarheid gooien :) Zat sowieso niet zo heel veel meer in m'n benen ook hoor.

WTF corpaul
dat is echt lekker 210 squat

niet normaal haha

Thx mike :)

• #1.568
Wow 210kg :O je gaat echt hard gozer

Jezus echt ****ing sterk begin je te worden man, klasse!
Zaterdag weer @RDP?

• #1.571
Volgende week is het op vrijdag toch?

210 op de Squat zo snel, haha you dirty bastard. :roflol:

dikke squat!
mag je geen magnesiumpoeder gebruiken?of handschoenen ofzo,wel gayachtig ,maar geen zweetpollen:p
edit:niet gelezen

Laatst bewerkt:
Je kan zondag ook wel ergens trainen als het goed is wel in raalte :)

• #1.577
210 op de Squat zo snel, haha you dirty bastard. :roflol:
jij ging me inhalen op de 3 grote lifts toch? :D

dikke squat!
mag je geen magnesiumpoeder gebruiken?of handschoenen ofzo,wel gayachtig ,maar geen zweetpollen:p
mag wel, maar dacht dat ik het vergeten was. handschoenen doe ik niet aan

Je kan zondag ook wel ergens trainen als het goed is wel in raalte :)
ja klopt maar zondag ben ik er ook niet :P weekends zijn een beetje druk op het moment

Say whut?
Hoe de fack wil ik jou enigsinds inhalen terwijl je nu al zo PR'ed als een mofo met nog ruimte over?:roflol:

Jezus cor! :eek:
Weer echt een krankzinnige training!

• #1.580
Terug
Naar boven