AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

Pff, je begint me te demotiveren, waarom ga jij zo snel en ik niet :p

210 op de squats
zijn er nog limits op jou trainingen ?
goed gedaan man

Sterk Cor-Paul!

Heel simpel, CorPaul is nu de sterkste van de gym. Geen enkele natural heeft dit gepresteerd en ik ga mezelf en enkele anderen die kuren hier niet mee vergelijken, want dit is gewoon insane! (dat ik mezelf niet vergelijk is een compliment naar jou toe hè!)

Die gozer blijft presteren en presteren, maar wel irritant dat hij alleen het squatrek nodig heeft :D
Mish en ik sluipen stilletjes door de zaal in de hoop dat hij ons niet hoort en ons voor is hahaha!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.590
Heel simpel, CorPaul is nu de sterkste van de gym. Geen enkele natural heeft dit gepresteerd en ik ga mezelf en enkele anderen die kuren hier niet mee vergelijken, want dit is gewoon insane! (dat ik mezelf niet vergelijk is een compliment naar jou toe hè!)

Die gozer blijft presteren en presteren, maar wel irritant dat hij alleen het squatrek nodig heeft :D
Mish en ik sluipen stilletjes door de zaal in de hoop dat hij ons niet hoort en ons voor is hahaha!!!

thx dude :) jullie mogen wel ff tussendoor gebruik maken van m'n squatrack hoor!

wel tol vragen voor gebruik :P

Chopperbob kan zijn borst nat maken. Dit jaar een beginnerswedstrijd en volgend jaar de kwalificatie voor sterkste man van Nederland, let maar op!

Damn wat zie ik nu:o Erg bruut man die squat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.596
2 grote talenten, Charly Papa & ChopperBob. :thumb:
Lekker bezig Cor.

Godsallemachtig ... waar gaat dit eindigen ... :thumbs:

210 kg squatten het moet niet gekker worden!!!!!!!! :hedbang:

Gezien de tijd dat je op kracht traint maak je echt belachelijk snel progressie.. alle bodybuilders ben je in ieder geval al voorbij :(

Dam 210kg squatten :sad:

:D

Terug
Naar boven