MuscleMeat

Creatine geen effect

Bezoekers in dit topic

Getinthecar

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
1.123
Waardering
117
Lengte
1m84
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Ik heb net 4 weken creatine gebruikt maar het heeft weinig voor mij gedaan. Ik heb net de creatine sticky gelezen waarin dit stond

Bij 20-30% van de sporters werkt creatine niet of niet zo goed. Dit hangt samen met de hoeveelheid creatine die van nature al in de spieren zit. Hoe lager het beginniveau hoe groter het effect van creatinesuppletie

Kan ik maar beter geen creatine meer gebruiken of misschien een ander soort creatine?

Mijn voeding is in orde trouwens
 
[Link niet meer beschikbaar]
Scroll door naar bladzijde 25, the creatine and sugar theory ;)
 
crea in vruchtensap doen en 1 theelepel suiker erbij doen of meer?, of beter dextrose?
 
crea in vruchtensap doen en 1 theelepel suiker erbij doen of meer?, of beter dextrose?
Dextrose halen in poedervorm bji de supermarkt en dat mixen met je creatine in water.
Zowiezo niet je creatine mengen met citrusvruchten.

Sommige mixen hun creatine met druivensap(fructose).

Misschien druivensap + dextrose + creatine?
 
Mijn voeding is in orde trouwens

Van creatine groei je niet, van eten groei je en creatine helpt daarbij.
Ik heb hetzelfde gehad, at gewoon te weinig.
Als dat echt niet het geval is behoor je mischien tot die 20 - 30% sporters waarbij het niet of niet goed werkt.
 
En als je een non-responder bent gaat een ander soort creatine je ook niet helpen.
 
drink je wel genoeg water?
 
Van creatine groei je niet, van eten groei je en creatine helpt daarbij.
Ik heb hetzelfde gehad, at gewoon te weinig.
Als dat echt niet het geval is behoor je mischien tot die 20 - 30% sporters waarbij het niet of niet goed werkt.

Ik denk niet dat het dat is, althans ik hoop het niet want ik eet me de klere. brinta, 300 gram vlees, vleeswaren, shake, groenten, kwark met notenmuesli, 1xfruit, elke dag (vis2x p week)

drink je wel genoeg water?

Nee, is waarschijnlijk dus erg belangrijk
 
Wellicht verwacht je gewoon teveel of ken je je lichaam nog niet goed genoeg. :)
 
Ik denk niet dat het dat is, althans ik hoop het niet want ik eet me de klere. brinta, 300 gram vlees, vleeswaren, shake, groenten, kwark met notenmuesli, 1xfruit, elke dag (vis2x p week)

Focus op eiwit dus... Richt je wat meer op je koolhydraatinname en kijk dan eens wat er gaat gebeuren.
 
Kan ik maar beter geen creatine meer gebruiken of misschien een ander soort creatine?

Als mono al niet werkt, werkt ethyl esther al helemaal niet. Wordt meteen omgezet in creatinine wat niet echt goed voor je is. Als ik moet geloven wat ik er laatst over gelezen heb.
 
Als je creatine niet voelt werken wil dat nog niet zeggen dat het in het lichaam niets doet. Creatine zorgt ervoor dat de ATP productie word verhoogt en sneller herlaad, zorgt voor een verhoogde satellietcel donatie en zorgt voor meer IGF-1 in de spiercel. Alle zeer gunstige effecten van creatine zonder dat je er veel van voelt.
 
Als je creatine niet voelt werken wil dat nog niet zeggen dat het in het lichaam niets doet. Creatine zorgt ervoor dat de ATP productie word verhoogt en sneller herlaad, zorgt voor een verhoogde satellietcel donatie en zorgt voor meer IGF-1 in de spiercel. Alle zeer gunstige effecten van creatine zonder dat je er veel van voelt.

+2 mensen verwachten dat creatine voelbaar werkt. Helaas verwachten er veel te veel beginners teveel van, waardoor het een slechte naam krijgt.
 
je bent niet de enigste. Creatine doet ook niets bij mij. Geen enkel merk.
 
Drinken jullie veel koffie of energiedrankjes waar caffeïne in zit want dat kan het effect van creatine nadelig beïnvloeden.
 
Ik drink nooit energiedrankjes en koffie.

bedankt apfelstrudel ik zal die suiker theorie uittesten. Zal gelijk ook meer water drinken.
 
Verwacht er geen wonders van, van Creatine.
 
Omdat, volgens google, wanneer je creatine met zuren mengt het veranderd in creatinine wat slecht is.

Kweet niet pcies hoe het zit, maar ik weet alleen dat het slecht is.
 
Omdat, volgens google, wanneer je creatine met zuren mengt het veranderd in creatinine wat slecht is.

Kweet niet pcies hoe het zit, maar ik weet alleen dat het slecht is.

klopt waarschijnlijk, heb ik ook op ergogenics.org gelezen
 
Back
Naar boven