Fitness Seller

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
elk land zijn eigen volk :roflol: biggest bullshit ever, naties die we nu kennen zijn nog maar een Europese uitvinding van enkele honderden jaren en artificieel as hell. landsgrenzen houden geen volk samen, kijk naar Afrika waar volkeren door blanke kolonialisten samen werden bij gehouden of zelf gesplitst, Joegoslavia, Rusland etc ....

BTW troost je zielig ventje, mensen die zich met afkomst bezig houden, zoeken een alternatief om hun gebrekkige personaliteit te compenseren en zoeken ergens verbondenheid en begrip in bloedverwantschap, mijn moeder is van Albanese origine en vader Belg. Ik voel me lekker landloos en zal het zo houden ook :thumb:

Ubi bene, ibi patria (Waar ik me goed voel daar is mijn vaderland)

dan zullen buitenlanders ons niet meer haten en wij jullie niet

Zoiets noemen we gewoon xenofobie of eigenlijk nog beter racisme. Ben je nou zover doorgeslagen dat je buitenlanders gewoonweg haat of komt het gewoon verrot over in hetgene wat je net hebt neergezet?

Ik heb onlangs een prachtig wit tapijt gekocht voor in de woonkamer. Dag daarop een feestje met een tiental gasten, 2 daarvan liepen met hun schoenen over m'n tapijt en die zwarte spikkels die er nu opzitten hebben iets sensueels en charmants.

En zeg nou zelf, met die criminele aanwezigheid heeft je geweten ook geen schuldgevoel van AOW trekken of eigenhandig lasten verlagen omdat de belastingdienst en Den Haag daar niet in slaagd.

Het is ook hun volk.Elke land heeft zijn eigen volk.Of ze nou hier rondlopen en opgroeien of ergens anders.Dit heeft er niks mee te maken want iedereen weet dat elk land zijn eigen volk heeft.Als ieder volk in zijn eigen land woont...Noem ik het pas een ideale wereld.Dan zullen buitenlanders ons niet meer haten en wij jullie niet.Lijkt jou dat geen perfecte oplossing ? lijkt me toch dat veel mensen het liefst in hun eigen land wonen.Wat is jou afkomst eigenlijk ?

:roflol:

Giving a new definition to 'bullshit'. [Link niet meer beschikbaar]would be proud!

Voor de liefhebber van cultuur: de door (niet westerse) allochtonen vaak gemaakte fout bij het gebruik van het woord 'elke' komt ook hier weer glansrijk naar voren: 'Elke land heeft....' -> ELK land heeft.

buiten gooien die handel ....

Iemand die 1 keer voor een licht vergrijp met justsitie in aanraking komt hier zijn leven afpakken lijkt me beetje achterlijk.
Echter iemand die meerdere zware vergrijpen pleegt mag imo zo uit dit land verdwijnen.

Wat een fantastische redenaties zie ik hier weer voorbij komen zeg :roflol:
Arnoldfan, serieus man, je denkt zo simpel (zowel letterlijk als figuurlijk).

:roflol: Dit topic zou niet eens opvallen op een forum als stormfront!
De definitie van allochtoon klopt niet eens in de openingspost, zoek het eens op zou ik zeggen.

Vragen mensen hier op het forum zich niet af waarom hier zo weinig allochtonen uithangen en zoveel boeren? Misschien heeft het te maken met achterlijke figuren als Arnoldfan en Stillstrong. Misschien komt het wel omdat er in topics als deze simnpelweg aangegeven wordt dat ze niet eens welkom zijn in dit land, laat staan op dit forum.

P.S. ja ik ben allochtoon en ik zal het verder schoppen dan de meeste tokkies hier!

Peace out

Waarom niet gewoon de Sharia loslaten op zij die de wetten van Allah overtreden en er ook aan gebonden zijn. Het zal dan niet lang duren voor je de huichelaars van de ware gelovigen ontdekt hebben. Zonder enige reprecussie voor degenen die de islam niet omarmd of niet willen omarmen.

Zeer goed mogelijk gezien het privaatrechterlijke karakter van de Sharia, alleen zul je wel een aan aantal grondbeginselen moeten overtreden/schrappen. Maar als je criminele allochtonen het land uitstuurt dan doe je dat zowieso al, dus erg ver kan die stap niet zijn denk ik. En nee, het bots inderdaad met het democratisch karakter van het land, maar dat zal dan alleen gelden voor de gelovigen
And those who are prideful, and refuse to bow down, shall be laid low, and made unto dust
Guide us on the path, so that we may triumph over the enemy of our salvation and be with you in the end of ends on the eternal realm of Allah subhana wa tala
Sheich Khalid

Waarom niet gewoon de Sharia loslaten op zij die de wetten van Allah overtreden en er ook aan gebonden zijn. Het zal dan niet lang duren voor je de huichelaars van de ware gelovigen ontdekt hebben. Zonder enige reprecussie voor degenen die de islam niet omarmd of niet willen omarmen.

Zeer goed mogelijk gezien het privaatrechterlijke karakter van de Sharia, alleen zul je wel een aan aantal grondbeginselen moeten overtreden/schrappen. Maar als je criminele allochtonen het land uitstuurt dan doe je dat zowieso al, dus erg ver kan die stap niet zijn denk ik.

Hou nou eens op met je sharia, die komt hier nooit. We hebben hier Nederlandse wetten en daar heeft een ieder zich aan te houden.

Hou nou eens op met je sharia, die komt hier nooit. We hebben hier Nederlandse wetten en daar heeft een ieder zich aan te houden.

En waarom zou dat niet mogelijk zijn?
En hoezo zou dat geen goed grondbeginsel kunnen zijn? Immers allochtonen het land uitsturen daar overtreed je ook een dozijn grondwetten mee

En waarom zou dat niet mogelijk zijn?
En hoezo zou dat geen goed grondbeginsel kunnen zijn? Immers allochtonen het land uitsturen daar overtreed je ook een dozijn grondwetten mee

Omdat de sharia invoeren voor een bepaalde groep net zo achterlijk is als het terugsturen van een bepaalde groep Nederlanders alleen omdat ze crimineel zijn.

(voor de niet begrijpenden, criminele non-Nederlanders mogen ze van mij ook uitzetten zolang ze geen permanente verblijfstitel hebben)

JA 36 70,59%

Niet volgens 70% van dbb, ook al bezitten die een iq die min 80 :)

Maar goed dat die 70% in werkelijkheid geen meerderheid vertegenwoordigd. Personen die willen morrelen aan grondwetten zijn een bedreiging voor verworven vrijheden. Als je eenmaal bepaalde principes loslaat is er weinig meer voor nodig om te komen tot een dictatuur.

Misschien heeft het te maken met achterlijke figuren als Arnoldfan en Stillstrong.
Schelden kan je wel, maar argumenten ho maar. Trieste linkse mannetjes die duidelijk niets te vertellen hebben maar gewoon hun eigen soort proberen te verdedigen. Is het je nog niet opgevallen dat telkens iemand het met je eens is die persoon meestal zelf een allochtoon is? Soort bij soort zullen we maar denken. Maar jullie zitten allemaal wel graag in allochtonenknuffellanden als Nederland en Belgie als het er op aankomt. Omdat je in je eigen land wellicht compleet kansloos of misschien al dood was. Autochtonen afzeiken want ze zijn allemaal racist en dom (Nederland bij de hoogste IQ in de wereld in tegenstelling tot Arabische landen en Afrika) maar het is dankzij die autochtonen dat het hier zo goed is. Want waar zit de meeste werkloosheid en criminaliteit? En dan heb je nog van die linkse hippie autochtonen, veel zijn het er niet want groen-links en Groen! in Belgie zijn zo marginaal als wat , maar ze voelen zich wel arrogant genoeg om te lullen over Wilders en rechts. Tief toch op man, als er iemand achterlijk loopt te doen ben jij het wel. Voor de rest de poll zegt genoeg :wave:

• Topic Starter Topic Starter
JA 36 70,59%

Niet volgens 70% van dbb, ook al bezitten die een iq die min 80 :)

dat komt dat veel dbb'er denken dat de andere allochtonen zijn zoals jij ....
en dus meteen allemaal over een kam scharen

Ps. mooie religieuse en peace-achtige avater heb jij trouwens ...erg vriendelijk en meteen een prima reklame voor het moslim geloof :rolleyes:

voor mij en voor vele andere ben jij gewoon een :sukkeltje: , en een slecht voorbeeld voor je geloof ;)

Misschien heeft het te maken met achterlijke figuren als Arnoldfan en Stillstrong.
Schelden kan je wel, maar argumenten ho maar. Trieste linkse mannetjes die duidelijk niets te vertellen hebben maar gewoon hun eigen soort proberen te verdedigen. Is het je nog niet opgevallen dat telkens iemand het met je eens is die persoon meestal zelf een allochtoon is? Soort bij soort zullen we maar denken. Maar jullie zitten allemaal wel graag in allochtonenknuffellanden als Nederland en Belgie als het er op aankomt. Omdat je in je eigen land wellicht compleet kansloos of misschien al dood was. Autochtonen afzeiken want ze zijn allemaal racist en dom (Nederland bij de hoogste IQ in de wereld in tegenstelling tot Arabische landen en Afrika) maar het is dankzij die autochtonen dat het hier zo goed is. Want waar zit de meeste werkloosheid en criminaliteit? En dan heb je nog van die linkse hippie autochtonen, veel zijn het er niet want groen-links en Groen! in Belgie zijn zo marginaal als wat , maar ze voelen zich wel arrogant genoeg om te lullen over Wilders en rechts. Tief toch op man, als er iemand achterlijk loopt te doen ben jij het wel. Voor de rest de poll zegt genoeg :wave:

diegenen die dit land opbouwen en echt iets voorstellen in de groei van de Westerse beschaving zijn vaak wel hoogopgeleiden en universitairen die in het verleden wel die (s)linkse boomknuffelaars zijn waar jij het over hebt :roflol:

Terug
Naar boven