Fitness Seller

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
Ik stem voor ja;)....eerst straf uit laten zitten en dan direct uitzetten naar het land van herkomst. Gasten die een dubbel paspoort hebben, daarbij gelijk de Nederlandse nationaliteit intrekken en registreren als ongewenste vreemdeling.

Las laatst nog een onderzoek hierover en het blijkt dus dat met deze regeling onze verzekeringspremies, belastingen etc. etc. met 20% naar beneden kunnen binnen 5 jaar:eek:. Een aantal justitiele inrichtingen zouden daardoor kunnen sluiten en het betreffende personeel + budget zou dan direct inzetbaar zijn voor de zorg:cool:.

De multiculturele samenleving blijft dus gewaarborgd in veilige en stabiele omgeving waar normen en waarden weer worden respecteerd.

Heb de topic niet gelezen, maar komop waar haal je die 20% opeens vandaan.

Sowieso moet je geen belastingverlaging verwachten wat er ook gebeurt, tenminste als het om inkomsten belasting gaat en de rest gaat ook langzaam omhoog.

Zeker niet als je de nationaliteit intrekt bij mensen met een dubbele nationaliteit.

het betreffende personeel + budget direct inzetbaar voor de zorg...

RIGHT.

Welk onderzoek was dat?

vertel me meer, Turo.
hoe zou jij de wereldproblematiek oplossen. je lijkt heel intelligent en sommigen willen echt meer horen. Wat vind je vb van rassenmenging?

het had kunnen werken, en ik vind het totaal niet erg want ik vind negerinnen best wel lekker
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
maar om even terug tekomen op het onderwerp: tuurlijk is het moeilijk wennen aan een onbekend vreemd land, maar als jij bijvoorbeeld je huis aan mij uitleent in goede trouw dan verwacht je ook niet als je terug komt dat ik alles heb gestolen, vernield en /of vies heb gemaakt. Dus conclusie als je als immigrant naar Nederland komt dan krijg je genoeg kansen en mogelijkheden bovendien heeft niemand het hier zo slecht dat je hoeft te roven en vernietigen. Ik heb respect voor degene die er wat van maken en dat zijn er genoeg. Maar voor degene die kwaadwillend zijn moeten we gewoonweg geen genade tonen en dan bedoel ik op de generatie die hier geboren is. Druk ze met de neus op de feiten laat ze zien dat het hier bijna paradijs is in vergelijking met landen in en rond Afrika. Willen ze niet aanpassen aan onze normen en waarden dan zullen ze weg moeten, want ik ga me echt niet aanpassen aan hun cultuur, waarin vrouwen amper rechten hebben en waarin er volop word gediscrimineerd.
Het wereld wijde probleem is te groot en zal misschien wellicht nooit worden opgelost zolang er mensen zijn die er niks van willen maken en maar wapens blijven pakken komt er ook geen oplossing en is het een bodem loze put, vergeet niet ooit stonden wij ook in de modder waren de rechten niet eerlijk was er armoede honger etc. Maar als je er iets van wil maken door hard te werken of te leren kan je een samenleving creëren waarin problemen vrijwel uit luxe bestaat i.p.v. mensen levens. Hierbij stop ik en wens ik u allen een prettig weekend and remember don't do drugs!
alcohol mag wel:p

Nuance van de hand van Turo, er is nog hoop.

Kwaadwillenden mogen ze van mij net zo goed er uitflikkeren. Wie niet wil bijdragen heeft hier niks te zoeken. Als je de kansen niet pakt die je geboden worden wil je waarschijnlijk gewoon altijd kansloos blijven en slachtoffertje spelen. Zo nu kap ik weer met volzinnen, maar de boodschap lijkt me wel duidelijk.

Maar voor degene die kwaadwillend zijn moeten we gewoonweg geen genade tonen en dan bedoel ik op de generatie die hier geboren is. Druk ze met de neus op de feiten laat ze zien dat het hier bijna paradijs is in vergelijking met landen in en rond Afrika. Willen ze niet aanpassen aan onze normen en waarden dan zullen ze weg moeten, want ik ga me echt niet aanpassen aan hun cultuur, waarin vrouwen amper rechten hebben en waarin er volop word gediscrimineerd.

Geen onaardige post zowaar; maar redeneer nu eens door. Tweede- of derde generatie arbeidsmigranten, voor de wet Nederlander, hoe denk je deze het land uit te zetten? Denk je dit eenzijdig uit Nederland te initiëren, of verwacht je volle medewerking vanuit Marokko/Turkije, die per slot van rekening wel op wat ongemotiveerde Nederlandse criminelen zitten te wachten? Of doel je uitsluitend op asielzoekers die in Nederland verblijven in afwachting op een vergunning?
En ook het onderscheid hangjongeren / moslimfundamentalisten maak je niet, wel gemakkelijk, maar feitelijk verschillende 'problemen'.

Checkte even de bron, dat is Miss Indonesie. Weinig negerbloed dus.

We zijn het dus grotendeels gewoon eens met elkaar. Mensen die irritant doen, moeten gestraft worden :D

Misschien moet er een grote polder midden in de atlantische oceaan worden gemaakt waar alle criminelen gedumpt kunnen worden. Over 500 jaar is het dan een welvarend land met (hopelijk) een groot tennis toernooi.

Kijk,

dat is dus 1 van de VELE redenen dat ik allang niet meer in Nederland woon ;)
POKKE LAND gewoon !
ipv dat ik buitenlander haat bij mezelf ga opkweken, tief ik liever zelf op naar een ander land... en wordt zelf wel allochtoon.. minder stress = minder cordisol=vette spieren :D hehe :)

welkom bij de groep van intelligente Nederlanders, die weten waar HUN grens ligt................in het buitenland!

waarheen ben je verhuist, toch niet naar een zonnig eiland van het ( nu nog ) Nederlandse koninkrijk?
:D

welkom bij de groep van intelligente Nederlanders, die weten waar HUN grens ligt................in het buitenland!

Nu ben ik wel nieuwsgierig he Klusmier. Want er wordt zovaak geroepen dat men wil emigreren naar overal en ergens. Nu heb je je liefje daar zitten, maar was je anders ook naar de Antillen vetrokken of elders?

Ik vraag me dan vaak af waar klagers denken dat het allemaal zoveel beter is en vooral waarom.

Afgezien van emigranten met een kapitaal dan. Dan ben je uiteraard overal wereldburger.

Nu ben ik wel nieuwsgierig he Klusmier. Want er wordt zovaak geroepen dat men wil emigreren naar overal en ergens. Nu heb je je liefje daar zitten, maar was je anders ook naar de Antillen vetrokken of elders?

Ik vraag me dan vaak af waar klagers denken dat het allemaal zoveel beter is en vooral waarom.

Afgezien van emigranten met een kapitaal dan. Dan ben je uiteraard overal wereldburger.
Ik wil emigreren voornamelijk door het weer.. ik ben nederland ****ing zat. Slechtste van beide werelden; 1. nooit koud genoeg voor sneeuw + ijs, 2.nooit gewoon een echte lekkere mooie zomer.

Mensen met een dubbel paspoort uitzetten zal bijzonder moeilijk zijn omdat wie wil die gasten nu hebben. Ik denk niet dat je het zo zwart-wit kunt zien. Misschien is het wél een optie om jonge allochtonen criminelen 2 maandjes werkkamp in de woestijn van marokko te zetten. Ik denk dat ze dan terugkomen met tranen in hun ogen.
Maargoed ik denk dat voor zware criminelen het misschien niet zo gek is om hun nederlanderschap af te nemen.
Aan de andere kant voor sommige allochtonen wil ik best uitzonderingen maken :) :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al zou zij op dit moment de pc voor mijn neus wegjatten, haar nederlanderschap zullen ze niet afnemen! (ze is overigens niet nederlands, maar stel dat)

Zeg het eens Mikki?

Hate to break it, maar de aangehaalde Vanhanen en Lynn zijn ook niet vrij van enige controverse. Veel van hun cijfers is gebaseerd op giswerk aangezien er geen cijfermateriaal beschikbaar was. Dan namen ze maar een gemiddelde van de omringende landen om tot een IQ-cijfer voor een land te komen.

Een verdere kritiek is hier te vinden :

IQ and the Wealth of Nations - Wikipedia, the free encyclopedia

Yep het is Wiki maar het toont wel aan wat voor cijfergoochelaars Vanhanen en Lynn zijn.

Roele zelf is dan ook niet echt vrij van controverse met zijn voorliefde voor personen als de antisemitische Kevin MacDonald of zelfs voorvechters van eugenetica. Moeilijk serieus te nemen zulke personen.

Ik geloof er ook geen **** van hoor Eric, hoe kan Marokko nu ooit bovenaan staan ???

Terug
Naar boven