MuscleMeat

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
Meesterlijk. Dus iemand die hier heen is gekomen toen ie twee maand oud was kan dan ook opfl*kkeren?

Zou wel sneu zijn he? Woon je hier al zolang, pleeg je bijvoorbeeld een moord, moet je opfl*kkeren. Ik zou hem graag houden, maar mensen als arnoldfan zien hem liever verdwijnen.

Zou wel sneu zijn he? Woon je hier al zolang, pleeg je bijvoorbeeld een moord, moet je opfl*kkeren. Ik zou hem graag houden, maar mensen als arnoldfan zien hem liever verdwijnen.
"..pleeg bijvoorbeeld je een moord, moet je opfl*kkeren." Je zou 'em graag houden? :roflol: Had ie maar niet die moord moeten plegen. Je moet ergens een grens trekken, lijkt mij het meest logisch dat het of bij de geboorte of bij <1 jaar oid zou moeten zijn. Ben je hier 1 dag nadat je 1 jaar bent geworden gekomen? Jammer. Had je maar aan moeten denken voordat hij onze wetten overtrad.

Sowieso, waarom leven jullie zo mee met criminelen? Oprotten ermee.

"..pleeg bijvoorbeeld je een moord, moet je opfl*kkeren." Je zou 'em graag houden? :roflol: Had ie maar niet die moord moeten plegen. Je moet ergens een grens trekken, lijkt mij het meest logisch dat het of bij de geboorte of bij <1 jaar oid zou moeten zijn. Ben je hier 1 dag nadat je 1 jaar bent geworden gekomen? Jammer. Had je maar aan moeten denken voordat hij onze wetten overtrad.

Ik was sarcastisch;)

• Topic Starter Topic Starter
7 jongeren tuigen 12-jarige af met vuurwerk

Bron: FOK!frontpage / Nieuws / 7 jongeren tuigen 12-jarige af met vuurwerk

Zeven jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst hebben de twaalfjarige 12-jarige Robin De Clerck uit het Belgische Wemmel zwaar mishandeld. De jongen werd geslagen met een ijzeren staaf en met zwaar vuurwerk beschoten. Hierbij is zijn schouder derdegraads verbrand.

De jongen was met een vriendje op een plein aan het spelen. Toen zijn kameraadje even naar huis ging om wat op te halen, werd Robin ingesloten door zeven Noord-Afrikaanse jongeren. Zij wilden hem dwingen zijn gsm te overhandigen, maar dat weigerde hij. "Ik ben namelijk al eens eerder bestolen op straat door een jongere." Na zijn weigering werd de jongen omver geduwd en diverse malen met een ijzeren staaf op zijn benen geslagen.

Een andere jongen pakte zijn vuurwerk, en schoot zijn vuurpijlen in de richting van de doodsbange Robin af. "Ik kon me net op tijd omdraaien, anders was het vuurwerk in mijn gezicht terecht gekomen", vertelt hij. Zeker vijf vuurpijlen werden er op hem afgevuurd, waarvan er eentje in zijn hals ontplofte, een ander trof doel op zijn schouder.

Robin viel hierna op de grond. Een bleek toch berouw te tonen, want hij moet de ambulance hebben gebeld toen hij de zwaargewonde jongen op de grond zag liggen. Hierna is het hele groepje jongeren er als een haas vandoor gegaan, de jongen aan zijn lot overlatend. Op dat moment is Robins vriendje gearriveerd, die samen met zijn zwaargewonde vriend naar de spoedeisende hulp van het ziekenuis werd vervoerd.

De ouders van Robin zijn razend. "Robin heeft derdegraads brandwonden in de hals en op z'n schouder. De vuurpijl heeft ook een zenuw geraakt, waardoor hij momenteel niets voelt. Hij moet nu z'n wonden laten verzorgen op de afdeling spoedeisende hulp. Die jongeren hebben geen normbesef, en zijn een gevaar voor de maatschappij", vertellen ze.

De daders zijn nog voortvluchtig, maar Robin hoopt van ganser harte dat de daders gauw worden opgespoord en gearresteerd. "Ik ga tot die tijd zeer voorzichtig zijn, en zal, als ik ooit nog naar het plein ga, eerst vanaf een veilige afstand kijken of de kust veilig is. Ik hoop dat de politie er meer patrouilleert, maar ik maak me geen illusies", besluit hij.
----

Dit soort lui mag je van mij in een opvoedingskamp opsluiten. Liefst met ouders en al het land uit, maar dat gaat nu eenmaal niet. Te gek voor woorden hoe je zoiets kunt uithalen op die leeftijd. En dan ook nog om een ****ing GSM.

Kijk,

dat is dus 1 van de VELE redenen dat ik allang niet meer in Nederland woon ;)
POKKE LAND gewoon !
ipv dat ik buitenlander haat bij mezelf ga opkweken, tief ik liever zelf op naar een ander land... en wordt zelf wel allochtoon.. minder stress = minder cordisol=vette spieren :D hehe :)

:D Nicely put. Klik

Je moet ergens de grens trekken.

Mja, kan me niet aan de indruk ontrekken dat de afgelopen paar decennia de grenzen vager en vager worden :D
Maar zonder gein: zo'n grens trekken is niet mogelijk. Sla de grondwet er op na; je hoeft niet lang te zoeken.

Zoek op torrent: 'What I believe' van Bertrand Russell. Nu zul je deze nobelprijswinnaar een geitenwollensok vinden waarschijnlijk, maar zijn visie op het strafsysteem vind ik behoorlijk verlicht.

hiet moet zelf niet eens op gereplied worden om duidelijk te maken hoe ver het gesteld is met je intellect. kom me anders ff opzoeken met je blaffer, keyboardwarrior. :roflol:

arnoldfan = Cirkel = knokploeg & flyers = opstand = mengelmoesjes eruit = Ariërs hoezee?

:roflol: Goddamn pathetic.

Een pasje maakt je niet tot een nederlander als daar nederlandse op staat.Dat hebben sommige nog niet helemaal door.

Een pasje maakt je niet tot een nederlander als daar nederlandse op staat.Dat hebben sommige nog niet helemaal door.

Yep,

Ik woon zelf al rond 17 jaar niet meer in Nederland, maar voel me na deze lange tijd nog steeds "gewoon" Nederlander en geen Zwitser , En dat zal tot mijn dood ook zo blijven.

Daar help idd een pasje ook niet aan mee

Dat boeit niet eens als je artikel 1 van de Grondwet in gedachten houdt. Maar goed, jouw grote vriend wil het liefst de grondwet aanpassen. Iets wat nooit zal gebeuren op dat gebied. Een tweederde meerderheid in eerste en tweede kamer gaat niet gehaald worden voor zeer fundamentele aanpassingen op de grondwet.

Foutloos Nederlands kunnen spreken en schrijven vind ik wel een aardige (evenals een passie voor vrij toegankelijke wetenschap). Maar dan zijn we in ene 90% van de bevolking 'kwijt'.

Ik kan het ook niet geheel foutloos, maar dat paspoortje zegt mij dan ook ERG weinig. Nationale trots is me volkomen vreemd en het volkslied op bevrijdingsdag hoor ik gruwelend aan.
Ben gewoon blij dat ik hier geboren ben, aangezien het hier BIJZONDER comfortabel wonen is. Heb verder in de verste verte niet het idee dat ik ook maar een gram meer aanspraak kan maken op dit lappie grond, afgebakend door praktisch fictieve grenzen dan enig ander persoon op de wereld.

Homies for life :roflol:

Kijk,

dat is dus 1 van de VELE redenen dat ik allang niet meer in Nederland woon ;)
POKKE LAND gewoon !
ipv dat ik buitenlander haat bij mezelf ga opkweken, tief ik liever zelf op naar een ander land... en wordt zelf wel allochtoon.. minder stress = minder cordisol=vette spieren :D hehe :)

gelukkig hebben ze daar in Zwitserland beduidend minder problemen met allochtonen ;)

gelukkig hebben ze daar in Zwitserland beduidend minder problemen met allochtonen ;)

Goede opmerking :D, idd ook Zwitsers hebben daar ook wel "problemen" mee, en kunnen er ook wat van buitenlander hatelijk te zijn, gelukkig ik niet :p want ben hier zelf een buitenlander, en ga me zelf toch niet haten :D

Maar in iedergeval nog lang geen vergelijk met bijv. Amsterdam/Amstelveen, daar nemen die vooral marokkaanse "knokploegies" wel erg de overhand, die mogen van mij idd ook hardstikke opt**fen of opgesloten worden.

Foutloos Nederlands kunnen spreken en schrijven vind ik wel een aardige (evenals een passie voor vrij toegankelijke wetenschap). Maar dan zijn we in ene 90% van de bevolking 'kwijt'.

Ik kan het ook niet geheel foutloos, maar dat paspoortje zegt mij dan ook ERG weinig. Nationale trots is me volkomen vreemd en het volkslied op bevrijdingsdag hoor ik gruwelend aan.
Ben gewoon blij dat ik hier geboren ben, aangezien het hier BIJZONDER comfortabel wonen is. Heb verder in de verste verte niet het idee dat ik ook maar een gram meer aanspraak kan maken op dit lappie grond, afgebakend door praktisch fictieve grenzen dan enig ander persoon op de wereld.

Helemaal mee eens !

Laatst bewerkt:
oprotten met dat tuig laat ons echte Nederlanders dit land schoon maken elke crimineel weg jullie zijn niet welkom jullie hebben meer dan 3kansen vaak gehad waarom bestaan er linkse mensen als ericr of bigt? die gewoonweg de waarheid niet onder ogen zien en echt denken dat deze mensen respect gaan tonen voor onze vrije samenleving. Ze lachen je uit en weet je hoezo ik zal het je uitleggen en gebruik even als voorbeeld wat er 31 december/1januari is gebeurd: ten 1st normaal gesproken zal de ME in actie komen maar dat is niet gebeurd getuige de hoevele uitgebrande auto's ten 2de als een hassan/ achmed youssef etc. word opgepakt is hij echt niet bang, onze straffen kan je simpelweg geen straffen noemen eerder een soort huis arrest in een luxe cel. ten 3de hij heeft tijd om als crimineel te gedragen want ze krijgen werkelijk alles: huis? geen probleem word geregeld, uitkering ja want je moet toch kunnen leven. opleiding ach we maken het makkelijk en zetten het in arabisch heb je vervolgens een pc nodig kan ook er zijn zoveel organisaties die van alles geven. en ik kan nog zo even doorgaan. Mijn geduld is op en ik voel mee met de weinige eerlijke wanhopige mensen die nog wel volhouden tewonen in wijken als kanaleneiland te Utrecht die verdienen respect die zouden aandacht moeten krijgen en een lintje van de konining. Maar neehoor ipv daarvan horen we allemaal van die linkse sufk*tten die de heletijd zeggen dat we een dialoog moeten aangaan en dat die mensen zo 'zielig' zijn en kansarm en dat het wennen is aan een andere cultuur en niet allemaal over 1 kam scheren bladiebla. ik zeg krijg toch alsjeblieft de k*nker. Ik heb het geluk dat ik in een wijk woon waar geen allochtonen voorkomen zodat ik mijn fiets niet op slot hoef te zetten en zomers gewoon de voordeur kan open laten staan en ik wil het die manier houden want moge god genade hebben voor degene die mijn ouders iets durven te flikken. Mijn respect gaat dan ook uit naar de heer Geert Wilders die zijn eigen leven riskeert door dit soort tuig aan te pakken, maar in de linkse media als een soort adolf word afgeschilderd. Ik heb G W 1 keer ontmoet en het is iemand die vriendelijk verstandig en slim is. hij is in totaal 2 keer in Middelburg geweest mijn stem heeft hij al en met mij een paar miljoen meer. De multiculturele samenleving is helemaal mislukt wij waren tegoed en onze steden worden daarom gedomineerd door allochtonen tuig die nog steeds trots is op hun eigen achterlijke cultuur terwijl ze hier geboren getogen gehuisvest zijn. Zeer ondankbaar bijten in de hand die je voet. Maarja ooit is het geld op voor uitkeringen maar weinige schijnen door te hebben waarom sigaretten en benzine steeds duurder worden waarom er ineens 1 tot 3 cent extra belasting op verpakkingen worden geheven waarom er een co2 leugen word verteld waarom we zogenaamde artiesten belasting betalen voor mp3 spelers. Dit allemaal zodat linkse ambtenaren populair blijven onder de groeiende groep allochtonen en natuurlijk nog een deel autochtonen genaamd: tokkies die inderdaad niet veel verschillen en wat hebben deze mensen nou gemeen: ze leven allebij van belasting geld!!!

Terug
Naar boven