MuscleMeat

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
Ik vraag me echt af op wat voor een slachtveld sommige gebieden in Nederland lijken? het nieuwe Kosovo of Irak misschien?

Turo, Arnoldfan, Cirkel komen niet eens uit een grote stad, maar ze doen alsof ze in de grootste favela's wonen van Nederland. Iedere dag drive-by shootings waarbij hun blanke kameraden worden overhoop geknald door allerhande allochtoon gespuis. It's a hard knocks life.

jah olddutch ik spreek de waarheid hoor.. ik heb maar 2 goede echt belgische vrienden... de rest alemaal allachtonen :D

Turo, Arnoldfan, Cirkel komen niet eens uit een grote stad, maar ze doen alsof ze in de grootste favela's wonen van Nederland. Iedere dag drive-by shootings waarbij hun blanke kameraden worden overhoop geknald door allerhande allochtoon gespuis. It's a hard knocks life.

THUG - L!FE :roflol:

Ging het ooit ergens over dan? :roflol: De mongolisering van Nederland hooguit, een trieste ontwikkeling. Pikkies die net uit de poepluiers komen met een waffel die zijn weerga niet kent.

Lullen over belasting betalen op je 21ste, dan heb je echt recht van spreken. Betaal zelf al 20 jaar belasting vanuit arbeid maar ben gelukkig niet verworden tot zo'n treurwilg.
fok jou ik ben misschien nog maar 21 maar ik werk al zowat heel mijn leven ja en dat je 37 bent nou goed van je, maar je hebt niet door hoeveel jaar van je leven je werkt voor de overheid of sta je er niet bij stil volgens mij is jou stembiljet standaard het hokje van wouter bos ingedrukt/ingevuld:o
maar ik ben het niet van plan en ik kom voor mezelf op als nederlander bovendien heb ik 10jaar in de omgeving van utrecht gewoond en riep iemand ivoren toren Pietje1983 hahaha slaat nergens op want ik ben geen meeloper ik zeg teminste wat ik denk en niet zoals zoutzak builderb ericr die altijd elkaars kontje likken en een goed lapje tekst alleen een scheldwoordje of een typfoutje zien zelf geen eigen mening hebben en denken dat in het verleden behaalde resultaten garantie bieden voor de toekomst. ik ga poepen en daarna trainen

oprotten met dat tuig laat ons echte Nederlanders dit land schoon maken elke crimineel weg jullie zijn niet welkom jullie hebben meer dan 3kansen vaak gehad waarom bestaan er linkse mensen als ericr of bigt? die gewoonweg de waarheid niet onder ogen zien en echt denken dat deze mensen respect gaan tonen voor onze vrije samenleving. Ze lachen je uit en weet je hoezo ik zal het je uitleggen en gebruik even als voorbeeld wat er 31 december/1januari is gebeurd: ten 1st normaal gesproken zal de ME in actie komen maar dat is niet gebeurd getuige de hoevele uitgebrande auto's ten 2de als een hassan/ achmed youssef etc. word opgepakt is hij echt niet bang, onze straffen kan je simpelweg geen straffen noemen eerder een soort huis arrest in een luxe cel. ten 3de hij heeft tijd om als crimineel te gedragen want ze krijgen werkelijk alles: huis? geen probleem word geregeld, uitkering ja want je moet toch kunnen leven. opleiding ach we maken het makkelijk en zetten het in arabisch heb je vervolgens een pc nodig kan ook er zijn zoveel organisaties die van alles geven. en ik kan nog zo even doorgaan. Mijn geduld is op en ik voel mee met de weinige eerlijke wanhopige mensen die nog wel volhouden tewonen in wijken als kanaleneiland te Utrecht die verdienen respect die zouden aandacht moeten krijgen en een lintje van de konining. Maar neehoor ipv daarvan horen we allemaal van die linkse sufk*tten die de heletijd zeggen dat we een dialoog moeten aangaan en dat die mensen zo 'zielig' zijn en kansarm en dat het wennen is aan een andere cultuur en niet allemaal over 1 kam scheren bladiebla. ik zeg krijg toch alsjeblieft de k*nker. Ik heb het geluk dat ik in een wijk woon waar geen allochtonen voorkomen zodat ik mijn fiets niet op slot hoef te zetten en zomers gewoon de voordeur kan open laten staan en ik wil het die manier houden want moge god genade hebben voor degene die mijn ouders iets durven te flikken. Mijn respect gaat dan ook uit naar de heer Geert Wilders die zijn eigen leven riskeert door dit soort tuig aan te pakken, maar in de linkse media als een soort adolf word afgeschilderd. Ik heb G W 1 keer ontmoet en het is iemand die vriendelijk verstandig en slim is. hij is in totaal 2 keer in Middelburg geweest mijn stem heeft hij al en met mij een paar miljoen meer. De multiculturele samenleving is helemaal mislukt wij waren tegoed en onze steden worden daarom gedomineerd door allochtonen tuig die nog steeds trots is op hun eigen achterlijke cultuur terwijl ze hier geboren getogen gehuisvest zijn. Zeer ondankbaar bijten in de hand die je voet. Maarja ooit is het geld op voor uitkeringen maar weinige schijnen door te hebben waarom sigaretten en benzine steeds duurder worden waarom er ineens 1 tot 3 cent extra belasting op verpakkingen worden geheven waarom er een co2 leugen word verteld waarom we zogenaamde artiesten belasting betalen voor mp3 spelers. Dit allemaal zodat linkse ambtenaren populair blijven onder de groeiende groep allochtonen en natuurlijk nog een deel autochtonen genaamd: tokkies die inderdaad niet veel verschillen en wat hebben deze mensen nou gemeen: ze leven allebij van belasting geld!!!

fok jou ik ben misschien nog maar 21 maar ik werk al zowat heel mijn leven ja en dat je 37 bent nou goed van je, maar je hebt niet door hoeveel jaar van je leven je werkt voor de overheid of sta je er niet bij stil volgens mij is jou stembiljet standaard het hokje van wouter bos ingedrukt/ingevuld:o
maar ik ben het niet van plan en ik kom voor mezelf op als nederlander bovendien heb ik 10jaar in de omgeving van utrecht gewoond en riep iemand ivoren toren Pietje1983 hahaha slaat nergens op want ik ben geen meeloper ik zeg teminste wat ik denk en niet zoals zoutzak builderb ericr die altijd elkaars kontje likken en een goed lapje tekst alleen een scheldwoordje of een typfoutje zien zelf geen eigen mening hebben en denken dat in het verleden behaalde resultaten garantie bieden voor de toekomst. ik ga poepen en daarna trainen
Deze kerel.. :roflol:

Eric.... het maakt niet uit waar je woont want overal lopen ze.Ik zou ook vooral trots zijn over hoeveel jaren je al belasting betaald.Klasse :roflol:

Turo word een vriend :D

Eric.... het maakt niet uit waar je woont want overal lopen ze.Ik zou ook vooral trots zijn over hoeveel jaren je al belasting betaald.Klasse :roflol:

Niet overal hoor, ik woon als goede linkse luller, rechtse vuller tegenwoordig gewoon in een blanke wijk. De enige allochtoon die ik tegenkom is mijn vriendin.

Turo & vriendin op bezoek bij Cartman? Of zijn het Cirkel en z'n Lebensborn fabriek?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Turo, leer eerst schrijven man !
Een opleiding zou je ook niet misstaan.

Toch wel typisch dat degenen die niet opgeleid zijn, zo extreem denken....

Whaha :roflol:

Zoals ik zei, er is een reden dat Wilders en jij niet serieus te nemen zijn.

Buitenwijk van Brussel, dus ga me alsjeblief niet de les spellen broekventje :)

Opscheppen over hoe groot de stad is waar je in woont is ook zoiets :roflol: Mensen als jou zijn een schande voor de belgische samenleving.Alleen al hoe jij over dit soort dingen denk.

Als hier meer dan 70 % jah stemt zou ik ze wel serieus nemen.:roflol:

Opscheppen over hoe groot de stad is waar je in woont is ook zoiets :roflol: Mensen als jou zijn een schande voor de belgische samenleving.Alleen al hoe jij over dit soort dingen denk.

doe niet dom vent, je vraagt waar ik woon, ik antwoord en daarna ga je me beschuldigen omdat ik op je vraag reageer.
Ga ergens anders met je scheve retoriek de mong**l uithangen, je denkt nog als een kind en het zou me niet verwonderen dat je in het leven ook nog niet eens op eigen poten kunt staan.

Als hier meer dan 70 % jah stemt zou ik ze wel serieus nemen.:roflol:

Je hebt echt totaal geen idee hoe statistiek werkt :roflol:
Dit forum is geen goede representatie van de bevolking in Nederland.

Van te voren kon je hier een rechtsgeoriënteerd antwoord verwachten he.

Terug
Naar boven