Diabolic
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De landverraders zijn overigens meestal degenen die er een bepaald soort verderfelijk gedachtengoed op nahouden, niet degenen die weten wat nuance is.
Ik ben voor een andere aanpak: eerste vergrijp: gevangenisstraf. Tweede vergrijp: zwaardere gevangenisstraf. Derde vergrijp: land uitgezet en eventueel gevangenisstraf in het land van herkomst.
Ik geloof dat Italië allochtone criminelen het land uitzet.

In Italië hebben ze trouwens nog "goede ideeen:" [Link niet meer beschikbaar]![]()
Maar als ik iemand vermoord dan draag ik niet meer bij aan de samenleving en lijkt het met nogal normaal dat ze me zouden terugsturen...
Ik stem voor ja....eerst straf uit laten zitten en dan direct uitzetten naar het land van herkomst. Gasten die een dubbel paspoort hebben, daarbij gelijk de Nederlandse nationaliteit intrekken en registreren als ongewenste vreemdeling.
Las laatst nog een onderzoek hierover en het blijkt dus dat met deze regeling onze verzekeringspremies, belastingen etc. etc. met 20% naar beneden kunnen binnen 5 jaar. Een aantal justitiele inrichtingen zouden daardoor kunnen sluiten en het betreffende personeel + budget zou dan direct inzetbaar zijn voor de zorg
.
De multiculturele samenleving blijft dus gewaarborgd in veilige en stabiele omgeving waar normen en waarden weer worden respecteerd.

Vind je dat zo logisch? een achtjarige is IMO nog gewoon een leeg blad waar je nog niet van kan zeggen welke weg hij verder op gaat in zijn leven, hoe hij zich verder zal gedragen zal afliggen van de omgeving waar hij is opgegroeid, zo iemand ga je toch ook niet gaan terugsturen naar een land waar hij compleet geen voeling mee heeft, en waar hij na zijn vrijlating gewoon wordt losgelaten in een samenleving waar hij niets van kent en bijgevolg ook geen werk of woonst gaat vinden en zowieso nog dieper de criminaliteit in geraakt.
Maar de meesten hebben zowieso al iets van problemen op te schuiven, wat er voorbij onze landsgrenzen gebeurt kan ons blijkbaar niets schelen en moeten ze zelf oplossen, alsof we daarmee verder kunnen, we leven niet meer in de middeleeuwen en met een toenemende global:isering ben je er niets mee, onderlinge interactie zal toenemen en landen an sich zullen binnenkort al geen betekenis meer hebben
@ arnoldfan, rot gewoon op vent, zelfs voor een achttienjarige heb je nog nooit nuttig bijgedragen tot iets in je leven, buiten triest proberen te provoceren op een forum.
Vind je dat zo logisch? een achtjarige is IMO nog gewoon een leeg blad waar je nog niet van kan zeggen welke weg hij verder op gaat in zijn leven, hoe hij zich verder zal gedragen zal afliggen van de omgeving waar hij is opgegroeid, zo iemand ga je toch ook niet gaan terugsturen naar een land waar hij compleet geen voeling mee heeft, en waar hij na zijn vrijlating gewoon wordt losgelaten in een samenleving waar hij niets van kent en bijgevolg ook geen werk of woonst gaat vinden en zowieso nog dieper de criminaliteit in geraakt.
Maar de meesten hebben zowieso al iets van problemen op te schuiven, wat er voorbij onze landsgrenzen gebeurt kan ons blijkbaar niets schelen en moeten ze zelf oplossen, alsof we daarmee verder kunnen, we leven niet meer in de middeleeuwen en met een toenemende global:isering ben je er niets mee, onderlinge interactie zal toenemen en landen an sich zullen binnenkort al geen betekenis meer hebben
@ arnoldfan, rot gewoon op vent, zelfs voor een achttienjarige heb je nog nooit nuttig bijgedragen tot iets in je leven, buiten triest proberen te provoceren op een forum.
Pas ff op wat je zegt.Rot jij maar op naar je eigen land.
Het is echt niet zo dat ik niet wil dat een criminimeel hard aangepakt wordt. Het plan is gewoon niet uit te voeren op de manier die gesteld wordt.
Wat doe jij trouwens in het dagelijkse leven Arnoldfan ?
Wat heeft dit met dit topic te maken? werken en school nog erbij.En jij?
Ik werk en ik studeer.
Ik vraag me gewoon af waar al die woede vandaan komt. Ervaring? Media?
Puur interesse, niet als flame bedoelt.