AndroidHealthClinic

Crotchfit's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Vandaag geen trains. 3 episch slechte nachten gehad en begint me nu even op te breken. Keelpijn enz. Moet wennen aan een CPAP en dat gecombineerd met een druk hoofd maakt slapen soms lastig. Hopelijk morgen weer fit en dan even FB doen.
 
Laatst bewerkt:
Weer een kut nacht. Ondanks dat m'n nieuwe masker beter is, moet ik er nog zo aan wennen. Wel weer even liggen soezen, maar werd door het geluid toch steeds wakker en uiteindelijk om 5 uur de moed opgegeven en er uit gegaan. Nog steeds moe dus, maar hopelijk gaat het vannacht beter. Schijnbaar hebben sommige mensen een maand nodig om te wennen. RIP life.
 
Toch maar even gegaan. Zonde om het niet vast te houden!!
Licht getraind.

#Oly squat
80x6x8

#Press
42.5x8x3

#Deadlift
90x5
115x5x2

#Pendlay
52.5x8x3

#Chin-up grip lat pulley
60x8x3

30 minuten LISS. Knap je toch weer van op.

Misschien toch niet zo'n goed idee geweest, ben best wel verrot nu :/
 
Laatst bewerkt:
Beste train, onrust moet er uit. Ging best goed ondanks de korte nachtjes.

#Press
50x5x5
42.5x8x2

Ben benieuwd hoe de 52.5 gaat donderdag...

#Hammer chins
BWx2x5

Weakling... Moet dit echt blijven doen, want dit is gewoon zielig.

#Pendlay
60x5x5

#Incline BB bench
50x8x5

#DB row
24x8x3
26x8x2

#Chin-up grip lat pulley
70x5x5

#snatch grip shrugs
70x8x3


In circuit:

#Shoulder raises
bwx20x3

#Yellow band pull-aparts
20x3

#Shoulder dislocations
20x3
 
CPAP, dat moest ik even opzoeken. Je hebt dus klachten door slaapapneu?

Je doet wel veel tijdens zo'n training :thumbup:
 
Ja en nee.
Tijdje geleden in het slaap-waakcentrum opgenomen vanwege mn slechte slaap; zowel inslaap (drukke kop) als doorslaap problemen en daardoor veel last van vermoeidheid.
Uit de test kwamen wel wat dingen naar voren die mogelijk apneu gerelateerd zijn, dus is het het meest voor de hand liggend en eenvoudig om daarvoor te behandelen. Biedt dat geen soelaas, dan gaan we verder kijken. Maar als slechte slaper is zon CPAP best wel.even wennen.
 
Wel eens wiet geprobeerd, in het bijzonder een indica-soort? Voor sommige mensen is dat een goede oplossing. Je kunt het verdampen, dat is vrij onschadelijk.
 
Boy have I!
Vroeger erg veel geblowd, rond m'n 22-24ste eigenlijk mee gestopt, maar zo nu en dan een cake oid blijft wel leuk.

Misschien voor komend jaar eens zaadjes halen voor een overwegens indica plant. Deze kan psychisch best fel uit de hoek komen.
 
Laatst bewerkt:
Probeer maar eens een pure indica, je houdt je ogen niet meer open. Meestal ook goede planten voor Nederland buiten: schimmelbestendig en vroeg klaar. (Ik ben ook een balkonkweker geweest ;))
 
Even bij azarius zitten kijken, denk dat deze: [Link niet meer beschikbaar] het gaat worden.
 
Je kunt ook een autoflowertje proberen, die zijn eind augustus klaar als je ze in juni in de grond doet.
 
Dat is op zich ook wel een idee. Deze stonden best een eind boven de schutting uit wat ik eigenlijk minder vond voor de buren :eek: en die autoflowers worden niet zo gigantisch groot.
 
Klopt, ze worden niet zo groot. Enige nadeel is dat als het de eerste weken matig weer is, ze wel erg klein worden.
 
#Oly squats
92.5x5x5

#Deadlift
115x5
127.5x5

#Front squat
52.5x3x5

#Side bends
30x8x5

#decline crunch
BWx8x5

Ging prima.
 
Er moesten verschillende frustraties met het slechte slapen uit. Dus ff zin in wat volume.

#Oly squats
80x6x9
80x10

Bij het laatste setje begonnen m'n ellebogen te tintelen, maar verder was het eigenlijk best wel easy.

#Deadlift
110x5x5
 
Uitermate fijne training. Even een nachtje die CPAP niet op gehad en wat meer uurtjes gemaakt.

#Press
52.5x5x3

De planning was 5x5, maar merkte bij de laatste rep al dat het niet ging lukken. Wat is wijsheid, doorgaan met 55x5x3 of volgende keer alsnog 52.5x5x5 proberen?

#Push Press
55x3
57.5x3
60x3
Ging goed

#Press
42.5x8x2
42.5x6
Er zaten denk ik nog wel 2-3 reps in, maar wilde niet te ver gaan.

#Pendlay
60x5x2
62.5x5x2
65x3x2
67.5x3 beetje slordig wel
60x8

Het lijkt met 20kg schijven makkelijker, iets met ROM waarschijnlijk. Volgende keer met 15kg schijven.

#Hammer chins
6x2
:'(

#Bench
40x10
45x8x3
50x8
55x8

Alle reps behalve het eerste setje laten rusten op borst voor uitduwen. Ging allemaal goed, gecontroleerd en geen nare zaken in de schouder. Zat zeker meer in, maar even rustig aan.

#DB row
26x8x3
28x8
30x8 wel een beetje lomp, maar had er zin in

#Ez-bar curls
21.5x8x3

Bij elkaar net geen 2 uur bezig geweest. Vanavond helemaal niks te doen, m'n vriendin heeft schoongemaakt en gekookt #myhappylife Vegeteren op de bank

Straks het ding weer op, want opgeven is makkelijk.
 
Beetje core, uurtje LISS
 
Zou die press even afknijpen tot bij wijze van spreken een 1RM, is leuke uitwisseling. Daarna kun je de vijfjes altijd weer oppakken :)
 
Zand in m'n kut door gebrek aan nachtrust, maar hoppa :)

Opwarmen

#Press
50x1
55x1
60x1 PR Ging ook nog best makkelijk eigenlijk
45x8

#Pendlay
60x5
62.5x5
65x3x3

#Incline BB bench
50x8x2
50x11

#DB row
28x8x3

#Hammer curls
3x10x10 Lekker pompennnng veins

Korte training, maar zweten als een malle, echt kapot.
 
Beter geslapen en dat was te merken.

#Oly squat
90x3
95x3
100x3
102.5x3
105x3
110x1

#Deadlift
100x6
130x3
132.5x3
135x3
140x3
145x1
150x1
Puur op kracht af gegaan zou er denk ik nog wel een rep met 155 in hebben gezeten.


Abs+ hip mobility
45 minten LISS met wat versnellingen

Form check please! Denk dat ik er nog wel wat meer in kan 'gaan hangen', wat nog meer?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven