XXL Nutrition

Cura logje

• Topic Starter Topic Starter
mmm er mag ook naar mijn training worden gekeken in mijn LOG :P en commentaar gegeven :P worden

Heyhey Maarten, niet een topic gaan rellen he. Iedereen weet dat degene die jij trolled jou net zo hard probeert terug te naaien :D

om daar gelijk op in te haken :P denk dat hij dat lekker vind :P

toegevoegd nog wat fotos net in de gym gemaakt.
niet echt geweldig maar dacht laat ik ze toch maar posten.
****ing buikje grgrg en dit is nog flink aangespannen ook... bah fatasss..

IMAG0186.jpg

IMAG0183.jpg

IMAG0184.jpg

Laatst bewerkt:
Die joggingbroek heb ik ook :D

En wat het trollen betreft klopt het, ik doe het puur om het verkeer in mijn log!
Moet iets doen voor BODYLAB naast de vids :D

Die joggingbroek heb ik ook :D

En wat het trollen betreft klopt het, ik doe het puur om het verkeer in mijn log!
Moet iets doen voor BODYLAB naast de vids :D

Wat mooi zeg dat we zelfde broek hebben.
Is wel 1 verschil bij mij zit die niet zo ruim als bij Jou :p

Klopt, ik moest de xl hebben want de large pas ik niet meer

. Foutjke

hehe ja - was je nu alweer bij 'mijn' gym, bevalt je goed zo te zien of waren die nog van laatst?

had je best mogen laten staan he :P had ik mee kunnen pronken :P

welke waren van laatst?

even overgeheveld van KEUN log over rekken van hams en zo.
om het niet verder te vervuilen?

njah leg-press erna doen is al zwaar genoeg.
andere spanning > minimaal + Roelly doet het, makes sense :trollface:
ben je geabboneerd op me youtube?

normaal squat ik niet zo vlotjes, voelde aan als partial reps en niet eens onder parralel. Schijn bedriegt zodra ik de vid terug zag. Heb voorheen wel verkorte hamstrings gehad, nu nog steeds min of meer dit kan je verhelpen door je hamstrings regelmatig te stretchen. Heb het stretchen ook wat verwaarloosd ik denk dat ik daarom wat vastzat in me heup bij de warm-up terwijl ik van te voren nog gestretch etc. had.

motiveerd mezelf ook, voelde me fysiek klein laatste tijd maar op de foto's is me shape gewoon goed - mind f*ck!

ik moet ze hard trennen van de mosselman - moet me hams/calves bijtrekken, wat erg goed gaat tot nu toe!

nope

ik doe ook veel strekken van die hams maar naast korte hams heb ik ook korte zenuw banen en die zijn iet echt te rekken.
plus dat ik mega snel de rek weer kwijt ben.:(
ben blij te horen dat je het zelfde probleem hebt:D:o

Er zijn meerdere manieren om je maximale spier lengte te benutten. Naast dynamisch en statisch rekken kun je ook eens de Hold-Relax methode proberen. Deze word vaker voor therapeutische doeleinden gebruikt. Maar in het geval van je hamstrings kun je hem prima zelf doen.
Daarnaast word je van veel squatten ook beter in squatten.

:what:
Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?
Strakke zenuwbanen heb ik nog nooit van gehoord en lijkt me ook nogal onzin.
Innervatie van weefsel is erg flexibel en kan gewoon mee veranderen.

Zenuw banen als ze volgroeid zijn heb je niet zoveel rek meer op als spieren, die kan je veel meer rekken.
Mijn Zenuw banen zijn vrij kort zowiezo al volgens mijn Fysio

Ik heb in mijn jaar fysiotherapie nog nooit over te korte zenuwbanen gehoord, maar kan ook zijn dat we dat pas later zouden krijgen.

Zou het eens navragen.

kan ook zijn dat hij het goed had maar ik verkeerd begrepen

maar goed.. check it maar eens.

ik weet dat als hij ging rekken dat alles dan ging tintelen aan het uiteinde van ledenmaat dat hij aan het rekken was.
spieren kon hij nog wat verder rekken maar de tinteling gaf aan dat daar mijn rek eruit was qua zenuw banen etc. en deze kon hij bijna niet meer rekken die zijn gewoon gegroeid en daar houd het min of meer op begreep ik of zo iets

Korte zenuwbanen bestaan zeker wel!
In het geval van je hamstrings rekken is het de bedoeling dat je je voet laat rusten op een verhoogd oppervlak. Vervolgens breng je de stretch door je romp met een rechte rug naar voren te bewegen.
Erg belangrijk is om je voet ontspannen van je af te houden omdat je anders je zenuw op rek brengt, en daarmee dus niet de maximale rek uit je hamstrings kan halen!

doe het ook altijd zo met rekken.
thx dat met die voet van me af was ik vergeten.

Er zijn meerdere manieren om je maximale spier lengte te benutten. Naast dynamisch en statisch rekken kun je ook eens de Hold-Relax methode proberen. Deze word vaker voor therapeutische doeleinden gebruikt. Maar in het geval van je hamstrings kun je hem prima zelf doen.
Daarnaast word je van veel squatten ook beter in squatten. :)

:what:
Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?
Strakke zenuwbanen heb ik nog nooit van gehoord en lijkt me ook nogal onzin.
Innervatie van weefsel is erg flexibel en kan gewoon mee veranderen.

Zenuw banen als ze volgroeid zijn heb je niet zoveel rek meer op als spieren, die kan je veel meer rekken.
Mijn Zenuw banen zijn vrij kort zowiezo al volgens mijn Fysio :p

Ik heb in mijn jaar fysiotherapie nog nooit over te korte zenuwbanen gehoord, maar kan ook zijn dat we dat pas later zouden krijgen.

Zou het eens navragen.

kan ook zijn dat hij het goed had maar ik verkeerd begrepen :P

maar goed.. check it maar eens.

ik weet dat als hij ging rekken dat alles dan ging tintelen aan het uiteinde van ledenmaat dat hij aan het rekken was.
spieren kon hij nog wat verder rekken maar de tinteling gaf aan dat daar mijn rek eruit was qua zenuw banen etc. en deze kon hij bijna niet meer rekken die zijn gewoon gegroeid en daar houd het min of meer op begreep ik of zo iets :P

Korte zenuwbanen bestaan zeker wel!
In het geval van je hamstrings rekken is het de bedoeling dat je je voet laat rusten op een verhoogd oppervlak. Vervolgens breng je de stretch door je romp met een rechte rug naar voren te bewegen.
Erg belangrijk is om je voet ontspannen van je af te houden omdat je anders je zenuw op rek brengt, en daarmee dus niet de maximale rek uit je hamstrings kan halen!

Laatst bewerkt:
training

gisteren nog even wat doelloos rondgehupppeld in de gym.

wilde nog even wat pompen om vandaag epic pomp training met kevinve te doen.

maar helaas kevin is weer eens p*ssy en moest zonodig uit gaan dus zit er niet in vandaag.:p:D

training van gisteren :
ben gewichten en reps beetje kwijt, zet het daar bij wat ik nog weet

hangende leg raises

cable rows
laatste 50kilo

plate lifts voor traps

hammer curls

incline bench side dumbbell raises
20 x 10
15 x 12
10 x 14
8 x 16kg per kant

machine plate horizontal rows
top was dacht ik 40kilo aan platen per kant.

15 min fietsen easy 112 HR weerstand 1. ( dus niks )

edit zo nog wel nu feeding time.
edit even trainings log afmaken :P

Laatst bewerkt:
Dus dan ga je niet omdat je vriendje niet komt?...... Topic ban! (uit je eigen topic ja)

Laatst bewerkt:
waar train je in eindhoven?

nee killypussy wil niet naar het zuiden komen en ik niet naar het noorden dus dacht ik maak er eindhoven van.
maar ook daar wil die niet heen komen.
het excuess deze keer is : volgens killypussy zijn er geen hardcore gyms in eindhoven?
weet jij er 1? :P

ja healthcity aalsterweg

klinkt p*ssy :P ( zeg niet dat ik bij basic fit train kuch kuch )
ik heb gelezen dat olympia wat moet zijn in veldhoven?

Basic fit met douches Wow

Kwam ook keun nog tegen

uploadfromtaptalk1349010534267.jpg

uploadfromtaptalk1349010555672.jpg

klinkt p*ssy :P ( zeg niet dat ik bij basic fit train kuch kuch )
ik heb gelezen dat olympia wat moet zijn in veldhoven?

klinkt misschien p*ssy,maar ze hebben t/m 46kg dumbbells, veel hammerstrength spul ,powercage en genoeg schijven.

Terug
Naar boven