hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laatste x dat ik ze had gemeten waren ze 40,5cm meen ik te herinneren.
in b4 de 1ste mens zijlings door het leven gaatJouw side chest is echt bruut!
Eigenlijk zou jij zijlings het leven door moeten gaan!

rond 3200kcals schat ik zo, binnekort nog eventjes bereken wat ik nu binnenkrijg precies. Wel eet ik vrijwel elke dag hetzelfde.
en ik vind dat ik ze niet eens optimaal train, hoor vaker dat me armen erg massief ogen zie dat zelf niet meer zo

hoe the **** kom je aan die universal shirt man zwaar jelly
laatste x dat ik ze had gemeten waren ze 40,5cm meen ik te herinneren.
in b4 de 1ste mens zijlings door het leven gaat
rond 3200kcals schat ik zo, binnekort nog eventjes bereken wat ik nu binnenkrijg precies. Wel eet ik vrijwel elke dag hetzelfde.
Vandaag bijv:
150gr oats, 40gr whey
4 sneeën brood, 2 hele eieren, 1 ei-eiwit
4 sneeën brood, kaas/stroop, 1 banaan
180gr oats, 1 heel ei, 1 ei-eiwit, 40gr whey, 3/4 appel, 20gr rozijnen >pannekoek
180gr tagliatella, 130gr tonijn, groentes, 6 plakken 40+ kaas
50gr casseine of 500gr kwark/20gr rozijnen (evt. lepel pindakaas)
en ik vind dat ik ze niet eens optimaal train, hoor vaker dat me armen erg massief ogen zie dat zelf niet meer zo![]()
Np, hoe dan ook is het geen row uit de boekjes, maar ik doe wel meerdere variaties waar ik best kan voorstellen waar mensen hun vraagtekens bij hebben. Ik streef er dan ook altijd na om een bepaalde contractie te creeeren, zo heb ik een vaste routine in spiergroepen die ik wil aanspreken tijdens een rug training. De oefeningen/uitvoeringen varieer ik vaak mee maar dat is mijn manier van doen en de resultaten spreken in iedergeval niet tegen.
Heb meestal een gebogen romp, soms zelfs hellemaal bent-over om weer een minimaal verschil in contractie te krijgen door met de hoek van begin/eind positie te nemen. Zo kan ik bijv: skull-crushers als voorbeeld nemen die ik zowel zittend/liggend als declined doe uitvoeren om de zoveel x. Wel meestal de basic opbouw qua oefeningen maar een ander tintje eraan brengen als je snapt waar ik op doel.
Dit in combinatie met mijn richtlijnen tov reps/weights.
Ik zie deze row variant op de video meer als bijna de eind positie van een rope pulldown waar ik me juist op het knijp/sqeuuze gedeelte richt.
If thst makes sense?
moet je 2013 zijnKrijg je aardig wat korting toch, denk dat ik dit jaar ook doe.
Walking db lunges /10 stappen p.keerLegs
Squat
10x60
12x60
10x90
6x120
6x120 video
11x90 video
Walking db lunges /10 stappen p.keer
2x14
2x14
2x18
2x18
Leg press
20x160
20x220
15x220
15x220
Db sldl /voeten naar binnen
15x14
15x14
15x18
15x14
Leg-extension /voeten naar binnen
15x45
15x45 +12x normal
12x45 +12x normal
Toe-press 1 legged
4 sets
Comments:
Squatten verliep niet zo soepel, had een stekende pijn in me bovenbeen waardoor ik niet diep genoeg kwam. Ook had ik de verkeerde schoenen aan gedaan waardoor ik niet stabiel stond. Vervolgens verder gegaan op sokken, barbell min of meer lowbar gedaan en de positie van me armen een stuk wijder. Heb nog 2 video's gemaakt van me squat die ik zodra ik thuis ben doe uploaden.
)

njah leg-press erna doen is al zwaar genoeg.Walking db lunges /10 stappen p.keer
2x18 per kant? ( netjes of zo, dat na benen doen moordend lijk me dat)
wat is dat voeten naar binnen gebeuren? waarom dat?
edit
they are UP
k*t man wat kan jij je onderrug goed rechthouden
geen last van te korte hams zoals bij mij ;-(\
en flinke poten man.. meeste van je gewicht zit daar wel in zeg pffff

motiveerd mezelf ook, voelde me fysiek klein laatste tijd maar op de foto's is me shape gewoon goed - mind f*ck!we zijn allemaal met fotos aan het strooien de laattse tijd
damm wat een poten man
ik moet ze hard trennen van de mosselman - moet me hams/calves bijtrekken, wat erg goed gaat tot nu toe!
nopenjah leg-press erna doen is al zwaar genoeg.
andere spanning > minimaal + Roelly doet het, makes sense
ben je geabboneerd op me youtube?
normaal squat ik niet zo vlotjes, voelde aan als partial reps en niet eens onder parralel. Schijn bedriegt zodra ik de vid terug zag. Heb voorheen wel verkorte hamstrings gehad, nu nog steeds min of meer dit kan je verhelpen door je hamstrings regelmatig te stretchen. Heb het stretchen ook wat verwaarloosd ik denk dat ik daarom wat vastzat in me heup bij de warm-up terwijl ik van te voren nog gestretch etc. had.
motiveerd mezelf ook, voelde me fysiek klein laatste tijd maar op de foto's is me shape gewoon goed - mind f*ck!
ik moet ze hard trennen van de mosselman - moet me hams/calves bijtrekken, wat erg goed gaat tot nu toe!
.. ook qua motivatie goed.. iedere keer. **** **** **** p*ssy cura, come on,.. kijk keun eens 
hup harder trainen
.