XXL Nutrition

Log KEUN

Tren en clen? A zo geen wonder dat keun so droog staat :p

nope

zag dat je regelmatig video's poste dus heb je pagina bij mijn favotiete gezet.:p.. ook qua motivatie goed.. iedere keer. **** **** **** p*ssy cura, come on,.. kijk keun eens :p;) hup harder trainen:D

toen ik las dat je nieuwe videos ging uploaden gelijk even ge pagina gechecked :D.

ik doe ook veel strekken van die hams maar naast korte hams heb ik ook korte zenuw banen en die zijn iet echt te rekken.
plus dat ik mega snel de rek weer kwijt ben.:(
ben blij te horen dat je het zelfde probleem hebt:D:o

Er zijn meerdere manieren om je maximale spier lengte te benutten. Naast dynamisch en statisch rekken kun je ook eens de Hold-Relax methode proberen. Deze word vaker voor therapeutische doeleinden gebruikt. Maar in het geval van je hamstrings kun je hem prima zelf doen.
Daarnaast word je van veel squatten ook beter in squatten. :)

heb ik ook korte zenuw banen en die zijn iet echt te rekken.

:what:
Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?
Strakke zenuwbanen heb ik nog nooit van gehoord en lijkt me ook nogal onzin.
Innervatie van weefsel is erg flexibel en kan gewoon mee veranderen.

Zenuw banen als ze volgroeid zijn heb je niet zoveel rek meer op als spieren, die kan je veel meer rekken.
Mijn Zenuw banen zijn vrij kort zowiezo al volgens mijn Fysio :p

Zenuw banen als ze volgroeid zijn heb je niet zoveel rek meer op als spieren, die kan je veel meer rekken.
Mijn Zenuw banen zijn vrij kort zowiezo al volgens mijn Fysio :p

Ik heb in mijn jaar fysiotherapie nog nooit over te korte zenuwbanen gehoord, maar kan ook zijn dat we dat pas later zouden krijgen.

Zou het eens navragen.

kan ook zijn dat hij het goed had maar ik verkeerd begrepen :P

maar goed.. check it maar eens.

ik weet dat als hij ging rekken dat alles dan ging tintelen aan het uiteinde van ledenmaat dat hij aan het rekken was.
spieren kon hij nog wat verder rekken maar de tinteling gaf aan dat daar mijn rek eruit was qua zenuw banen etc. en deze kon hij bijna niet meer rekken die zijn gewoon gegroeid en daar houd het min of meer op begreep ik of zo iets :P

Ik heb in mijn jaar fysiotherapie nog nooit over te korte zenuwbanen gehoord, maar kan ook zijn dat we dat pas later zouden krijgen.

Zou het eens navragen.

Korte zenuwbanen bestaan zeker wel!
In het geval van je hamstrings rekken is het de bedoeling dat je je voet laat rusten op een verhoogd oppervlak. Vervolgens breng je de stretch door je romp met een rechte rug naar voren te bewegen.
Erg belangrijk is om je voet ontspannen van je af te houden omdat je anders je zenuw op rek brengt, en daarmee dus niet de maximale rek uit je hamstrings kan halen!

doe het ook altijd zo met rekken.
thx dat met die voet van me af was ik vergeten.

he keun wat voor camera gebruik jij eigenlijk?
toch niet gewoon met je phone of wel, hoe houd je die dan rechtstaan?

lawl is dit log cura of log keun?
mind=blown

• Like
Waarderingen: cura
Is dit niet het dag café? :eek:

Ook nog reclame maken voor zijn eigen log, wat een gespam :roflol:

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.955
I dont want to lift on this planet anymore!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.957
lawl is dit log cura of log keun?
mind=blown
Jackie-chan-meme.jpg

• Like
keun stop dit gespam in cura's log.

• Like
Damn! Die foto's weer een pagina terug! Je bf en armen blijf ik top vinden!

Als ik zelf een FDB doe zijn mijn armen veel te klein in verhouding! Bij jou is het echt gewoon: "KABOOM, mirin arms?"

wat mij ook op valt is dat keun de polsen niet eens naar achteren draait..
vraag me af hoe die guns eruit zien als keun dit wel zou doen?.
Nu zie je al een goede biceps vorm maar dan moeten ze toch wel popping zijn.

Terug
Naar boven