MuscleMeat

Cut kuur voorstel

Bezoekers in dit topic

BobTheMuscleBuilder

Cool Novice
Lid geworden
1 sep 2018
Berichten
52
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
16%
Ik zou graag een cutkuurtje beginnen (m'n dieet &stats staan hieronder gepost). Ik train voor hypertrophy van maandag tot vrijdag en ben ook vanplan daar wat HITT cardio bij te smijten.

Week 1-8: Anavar 40mg elke dag

Week 1-8: Winstrol 40mg elke dag

Nu ik heb vaak gelezen dat anavar het geld niet waard is en clenbuterol een beter idee is. Maar dan ook gelezen dat clenbuterol stacken met andere orals een niet zo goed idee is en dat clen zeer hard is. M'n doel is gewoon tegen december shredded als een mofo te worden.

Voedingschema:
upload_2018-10-7_3-26-35.png

Stats:
upload_2018-10-7_3-26-23.png
 
Voedingsschema goed uitgewerkt. Ik zou alleen niet direct 800 kcal deficit doen en dan ook nog cardio toevoegen.

Oral only kan leuk zijn, maar verwacht er aub niet veel van. Ik zou zelf kiezen tussen anavar of winstrol (of turinabol). 6 weken op 40-50 mg en dan is het wel mooi geweest.

Wil je meer gains? Zet er dan 250 mg testosteron naast.
 
Idd wat hierboven word gezegd beginnen met 500 callorien onder je onderhoud en elke week opnieuw berekenen en aanpassen. Eventueel later cardio erbij om niet te laag in calls te komen.

Mocht je willen injecteren zou ik voor test winstrol gaan. Of test mast succes met je kuur
 
Voedingsschema goed uitgewerkt. Ik zou alleen niet direct 800 kcal deficit doen en dan ook nog cardio toevoegen.

Oral only kan leuk zijn, maar verwacht er aub niet veel van. Ik zou zelf kiezen tussen anavar of winstrol (of turinabol). 6 weken op 40-50 mg en dan is het wel mooi geweest.

Wil je meer gains? Zet er dan 250 mg testosteron naast.

Dus als k t goed begrijp niet anavar en winstrol combineren? En indd oral only is dit, iets dat te injecteren valt dat veel beter werkt dan of clenbuterol ?

Heb al test liggen, was van plan dit achter t cut kuurtje te doen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Idd wat hierboven word gezegd beginnen met 500 callorien onder je onderhoud en elke week opnieuw berekenen en aanpassen. Eventueel later cardio erbij om niet te laag in calls te komen.

Mocht je willen injecteren zou ik voor test winstrol gaan. Of test mast succes met je kuur
Winstrol heb je toch ook in tabs, of werken die niet even goed? Wil nog even het gemak hebben van maar te slikken. Heb wel al spuiten en test liggen maar wou dit achter m'n cut kuur doen.
 
Waarom niet tijdens je cut kuur 250 test zetten en dan in je rebound de test ophogen?
 
Waarom niet tijdens je cut kuur 250 test zetten en dan in je rebound de test ophogen?
Dus een soort cruise doen op test terwijl m'n cutkuur nu en dan een blast als k bulk?
 
Waarom cut je niet gewoon natty naar 10-12% en doe je dan een cleanbulk op testosteron (+evt wat mast of een oral de eerste paar weken).

Als je die testo toch al hebt liggen dan zou ik je tijd niet verspillen met oral only cycles.

Opzich kun je ook best cutten op AAS hoor, maar is het echt nodig? Ik vind persoonlijk dat cutten op AAS pas echt nodig is als je al gekuurd hebt en dus sowieso veel massa zou gaan inleveren tijdens een cut.
 
Laatst bewerkt:
Waarom cut je niet gewoon natty naar 10-12% en doe je dan een cleanbulk op testosteron (+evt wat mast of een oral de eerste paar weken).

Als je die testo toch al hebt liggen dan zou ik je tijd niet verspillen met oral only cycles.

Opzich kun je ook best cutten op AAS hoor, maar is het echt nodig? Ik vind persoonlijk dat cutten op AAS pas echt nodig is als je al gekuurd hebt en dus sowieso veel massa zou gaan inleveren tijdens een cut.
Het idee wat k nu heb is gewoon snel vet verliezen, spieren behouden en kracht behouden (of met meer uitkomen). Heb nog nooit lager dan 14% gestaan en wil beginnen met een test cuur als k pas echt laag sta dus daarom wilk gewoon wat 'hulp' bij t cutten. Moet geen oral zijn, gewoon liever. Als iemand mij zou zeggen dat er iets is dat je inject en 2x beter werkt dan die orals dan zou k t direct doen.
 
Eerste kuur altijd voor extra massa gaan, dus natty naar 10-12% en dan beginnen met aas. Bv 250-375mg test met 50mg dbol/winny
 
Eerste kuur altijd voor extra massa gaan, dus natty naar 10-12% en dan beginnen met aas. Bv 250-375mg test met 50mg dbol/winny

Wat zeg je van:
2700kcal Intake
week 1-12 500 mg test-e | Elke week
week 1-12 400 mg mast-e | Elke week
week 1-8: Anavar 40mg | Elke dag
week 2-8: Clenbuterol 60mcg 3days on / 3 days off
PCT
week 14-16 Nolvadex 20Mg
Creatine
Glutamine
Kcal intake +200kcal
 
Rustig aan met de dosissen bro. Je komt makkelijk weg met de helft.

Als je nog nooit onder de 14% bent geweest dan wordt het tijd om ervoor te zorgen dat je dieet on point is. Aas gaat niet op magische wijze bf verlagen.

Als je gaat cutten pak dan lekker:
250-300 test met 200 mast
 
En clen 2 week op, 2 week af.
 
Rustig aan met de dosissen bro. Je komt makkelijk weg met de helft.

Als je nog nooit onder de 14% bent geweest dan wordt het tijd om ervoor te zorgen dat je dieet on point is. Aas gaat niet op magische wijze bf verlagen.

Als je gaat cutten pak dan lekker:
250-300 test met 200 mast
Dieet is on point normaal gezien nu. Kom van 117kg en vp40+ in een jaar, heb nu 4 maand onderhoud gedaan en genoten van de zomer, nu wilk verder naar beneden. Geen anavar en clen dan?
 
Dieet is on point normaal gezien nu. Kom van 117kg en vp40+ in een jaar, heb nu 4 maand onderhoud gedaan en genoten van de zomer, nu wilk verder naar beneden. Geen anavar en clen dan?
Aha daarom nooit lager dan 14 geweest. Nette prestatie bro.
Ik zou het zo doen zoals ik zei en anavar en clen skippen.
 
Aha daarom nooit lager dan 14 geweest. Nette prestatie bro.
Ik zou het zo doen zoals ik zei en anavar en clen skippen.
10/07/2017 117kg vet 45%
1REP MAX:
Bench 30kg
Squat 20kg
deadlift 40kg

Bedankt! :D Hiervan kom ik, nu achter mn 4 maand maintnence ben k nog 1% omlaag gegaan en geen gewicht verloren en heb ruim van de zomer genoten en ook wat pr's gebroken en in kracht bijgekomen.
Heb raad gekregen gewoon te cutten natuurlijk tot een punt waar ik blij ben met m'n zelf en ga 40mg anavar erbij nemen 8 weken, thats it. Zal dan daarachter wel bezig houden met een cleanbulk tot de zomer. Ik denk nu daarvoor aan 500mg test e + 200mast e of Testosteron E 200mg Trenbolone E100mg Masteron E 100mg (Superbol 400) elke week, kan je zo klaar kopen in een vial.
 
Back
Naar boven