AndroidHealthClinic

Cut log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oke jongens!
Mn ma heeft een pak hamburgers gehaald voor 10 euro(:mad: met mijn geld :p)
Zit rond de 36 stuks in maar er staat niet hoeveel eiwit,kcal,Kh's en vetten het bevat! (is turks product)

Wou ook nog wat erbij zeggen maar ik ben het even vergeten.:o

turks product...? pas maar op dat je er geen snor van krijgt..:D

• Topic Starter Topic Starter
Schouders

Dumbbell press
4x8x24kg
1x8x22kg
1x10x16kg

DB side raise
5x10x8kg

Facepull
5x10xstand??

En nog 2 oefeningen voor achterkant schouder, ging ook lekker

Cardio 500 kcal verbrand in 42 min.

Wil wel snel clean bulken :( wil gains maken!

Heb perfect carbs en creatine gekocht voor mn clean bulk periode misschien koop ik ook wel fijngemalen haver als de brinta niet naar binnen wil.

Vandaag ben ik echt kapot en neem een rust dag, dan verder cutten tot zondag!

jongens ik ga toch bulken! na 4 kg verlies

Hoe zie je er nu uit, maak eens een fotootje

Ja maak is dan jongen!

ok maar snap het niet, ben echt dun maar heb wel los huid of vet... maar ik eet nu echt clean

ok maar snap het niet, ben echt dun maar heb wel los huid of vet... maar ik eet nu echt clean

Kweenie of je dik bent geweest, maar je huid moet nog even terugveren misschien. Of je denkt dat je heel clean eet maar krijg je toch nog veel zout of lactose binnen waardoor je vocht vasthoudt.

wow wtf heb na training perfect carbs + whey genomen en mn buik is gewoon opgezwollen niet normaal! Tijdens mn cut was het echt plat :P

@jaytjuh Ik heb vroeger helemaal niks aan sport gedaan en zat steeds thuis te gamen of te computeren en at alleen maar rotzooi (junkfood, koek, chocola etc.) Denk dat m'n spieren toen werden verbrand omdat ik ook bijna helemaal niks at op school. En mn huidlaag is opgerekt.
Skinny fat dus gewoon.. Denk zelf niet dat dit weg gaat met cardio moet ook veel spiermassa gainen zodat het weer normaal gaat staan.

Er zijn 2 keuzes :
- Bulken tot 90 kg en dan cutten tot bf 10
- 3 maanden bulken en 1 maand cutten

sowieso bulken dus:rolleyes:

Maar hoe oud ben je nu dan?

Little Daddy, dat had ik ook, perfect carbs + creatine + EAA (post wo shake) en zwol meteen op :D

Bulken en je vet% in de gaten houden. Niet ten koste van alles naar de 90 kilo bulken want ik kan je vertellen dat je daar spijt van zal krijgen.

foto isterik

als ik camera kan fixen maak ik gelijk kardes geen probleem
:dunno:

hahaha mijne is kapot, en die van mn vader kan ik wel nemen mar niet uploaden op computer. Zelf ben ik gegroeit heb ook soort van before pic ( zit op kappotte laptop en zal ze ook nog uploaden)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven