Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
3 schep pindakaas zit er in, daar zit toch ook veel kh's in?Maaltijd 1 moest dat zijn :d. Waarom geen kh in je ontbijt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 schep pindakaas zit er in, daar zit toch ook veel kh's in?Maaltijd 1 moest dat zijn :d. Waarom geen kh in je ontbijt?
3 schep pindakaas zit er in, daar zit toch ook veel kh's in?

heb je gelijk in, kan evt pre-cardio wezen want moet dan naar school nog fietsen, aanstaande maandag ga ik weer wegen en kijken hoe het gaat.. anders ga ik weer droppen met cal.
even zo kijkenheb je gelijk in, kan evt pre-cardio wezen want moet dan naar school nog fietsen, aanstaande maandag ga ik weer wegen en kijken hoe het gaat.. anders ga ik weer droppen met cal.
alleen macaroni (300g) zit ik op 1095 kcal en kh's 210 ofz
ik zoek ook voor later een pomp supplement, vind zoiets echt heerlijkeven zo kijken
http://www.bodyenfitshop.nl/amino-toppers/body-fit-sportsnutrition/l-arginine-argipure
alleen pure pomp brah?Kijk eens naar Pure Pump, AAKG zou nog net niets beter worden opgenomen als de L-Arginine
ok is goed thx, jammer dat ik geen karma kan uitdelen :@

sow joh wat doen mn ballen zeer zeg (of iets vlakbij) denk dat mn ballen altijd pijn doen..

hi guys is het mogelijk om 10 kg vvm in een jaar te gainen als natural?