AndroidHealthClinic

Cut log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag had ik ook high carb (wel bulk). Vanochtend rond de 2000kcal naar binnen gespeeld... 2 wafels (600kcal) met speculoos pasta + flesje smoothie + yoghurt + 100gr havermout met stukjes chocolade (87%+ cacao) en stukjes hazelnoot + daarna nog whey shake (56gr). Dang! Dacht echt dat ik ging ontploffen :D.

2000 kcal boven je onderhoud of gewoon 2000 kcal :P? want mijn onderhoud alleen is al 2700

1 maaltijd was 2000 kcal :P. Heb in het weekend wel enkel eiwitten geten en zo rond de 1200 kcal geleeft :(
ow haha flink cardio doen dan, zelf wil ik dit morgen doen

3 eieren

whey

- 2 hamburgers met 2 surinaamse broodjes +sambal

- 2 appels

dan kom ik thuis

pak pasta/macaroni weet niet inhoud ervan

en dan verder zoals schema wat moet ik er mee bij zetten? vla? donut? snap er niet veel van :p

ow haha flink cardio doen dan, zelf wil ik dit morgen doen

3 eieren

whey

- 2 hamburgers met 2 surinaamse broodjes +sambal

- 2 appels

dan kom ik thuis

pak pasta/macaroni weet niet inhoud ervan

en dan verder zoals schema wat moet ik er mee bij zetten? vla? donut? snap er niet veel van :p

Ik zou eerder wat clean voedsel in zetten, bij cut, maar bij carb up dag, neem gewoon wat ketsjap oid, wat je lekker vind. Tenzij je in contest prep of zo zit, maar we verstaan mekaar denk ik, niet?

Ik zou eerder wat clean voedsel in zetten, bij cut, maar bij carb up dag, neem gewoon wat ketsjap oid, wat je lekker vind. Tenzij je in contest prep of zo zit, maar we verstaan mekaar denk ik, niet?

ik snap je hoeveel carbs ga jij op carbdag?
ga denk ik tog veel brood eten en pasta maar bro als ik over mn onderhoud ga zet ik toch gelijk vet aan?

Dat je barbell op bankje zet en dan gewichten erop en dan deadliften zo is de barbell wat hoger dat ik niet volledig naar beneden moet zakken heb wel paar vids gezien van mensen die dat doen maar bij een powercage ipv een bankje.

morgen lekker zak pasta eten :D

Als je je liftoff niet wil trainen moet je zo doorgaan ???

Tof man, die rackpulls. Hier doet ie een deadlift:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu blij?

ow oke, wist ik niet :dunno: zal even verder op youtube kijken en volgende keer meer reps maken

ik snap je hoeveel carbs ga jij op carbdag?
ga denk ik tog veel brood eten en pasta maar bro als ik over mn onderhoud ga zet ik toch gelijk vet aan?
Nee, niet echt :D. Mijn carbs in mijn lichaam helemaal uitgeput, dus gaan daar bijna allemaal naar toe :D. Normaal zit ik rond de 300gr carbs op een carb dag, op rustdagen zit ik ongeveer op 10gr carbs :p

Nee, niet echt :D. Mijn carbs in mijn lichaam helemaal uitgeput, dus gaan daar bijna allemaal naar toe :D. Normaal zit ik rond de 300gr carbs op een carb dag, op rustdagen zit ik ongeveer op 10gr carbs :p

ow oke, btw hoe gaat het met jouw cut nu? je bent volgend mij al lang bezig hoeveel % zit je op

ow oke, btw hoe gaat het met jouw cut nu? je bent volgend mij al lang bezig hoeveel % zit je op

Zit nu in bulk :)! Zit rond de 12%, volgens mijn caliper... Maar ik heb zo'n raar figuur :p. Veel vet op me onderrug, borst en onderbuik. Voor de rest is er niet veel vet te bespeuren, heel erg raar :(. Borst is omdat ik gyno heb, erg irritant, ben serieus van plan om liposculptuur te laten doen.

Ik volg dit zo: trainingsdagen: high kcal, high carb. Niet trainingsdagen: low kcal, low carb. Gaat tot nu toe lekker... In weken van 74-76.3kg gegaan, BF hetzelfde gebleven en taille ook!

Laatst bewerkt:
Zit nu in bulk :)! Zit rond de 12%, volgens mijn caliper... Maar ik heb zo'n raar figuur :p. Veel vet op me onderrug, borst en onderbuik. Voor de rest is er niet veel vet te bespeuren, heel erg raar :(. Borst is omdat ik gyno heb, erg irritant, ben serieus van plan om liposculptuur te laten doen.

Ik volg dit zo: trainingsdagen: high kcal, high carb. Niet trainingsdagen: low kcal, low carb. Gaat tot nu toe lekker... In weken van 74-76.3kg gegaan, BF hetzelfde gebleven en taille ook!

Lekker bro, heb zelf nu puffy nipples en vind het wel niet irritant nu (vroeger wel) maar heb nog wat vet bij borst misschien gaat het wel weg..

Maja je ben eidenlijk 12% gefeliciteerd :D nu lekker bulken

Lekker bro, heb zelf nu puffy nipples en vind het wel niet irritant nu (vroeger wel) maar heb nog wat vet bij borst misschien gaat het wel weg..

Maja je ben eidenlijk 12% gefeliciteerd :D nu lekker bulken

't Is erg irritant, bij borst heb ik niet veel vet, allemaal maar net in die puntjes op het uiteinde, wat heel je borst er vet laat uitzien...

Beetje raar heb net 80g rijst gegeten + tonijn in blik kreeg bijna een orgasme man :P komt het door de carbs? Dat ik helemaal geen carbs at vandaag en opeens wel?

Verder is mn deadlift riem te groot geworden :fuu:

High carb day betekent niet rotzooi naar binnen werken.
Schone carbs

Hoeveel % zit je nu?

Weet echt niet bro, kan niet meten :( ben wel rond de 1,3 kg kwijt en mn ma zegt dat mn gezicht is ''ingedeukt'' :o

Heb qua carb up nu appels, 4 broodjes gegeten er volgt zo een pak macaroni van 500gram, 100 gram is 350 cal en carbs rond de 70. (kijken of ik alles kan opeten)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven