Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe ik hoor dat je in goede handen bent ?
Wel lekker dat je weer op je oude stats van voor je ziekte bent in zo'n korte periode.
Zet em op bro![]()

Joooh loggen licht beetje op zijn gat ja meer door dat ik erg druk ben met werk en training en de trainingen zijn nog lang niet poost waardig omdat ik nog aan het opbouwen ben mijn kracht echt zwaar achteruit gegaan is het is niet echt heel interessant een inline bench met 8x60 als top en een dl van 8x80 dus maar komt vanzelf probeer wel elke week mijn meeting erop te gooie en de vooruitgangen kwa voeding nog niet veel veranderend ben beetje aan het carb cycles en kijken wat voor mij wel en niet werkt
haha nee mag gewoon loggen hoor geen probleemmag niet meer van zijn begeleider 9 kansen van de 10![]()
Meting van begin tot vandaag
6augustus
Gewicht:82,8
Taille:82
Vandaag 8september
Gewicht:76,8
Taille:75cm

Dank u we zijn er alleen nog lang niet!Maar vandaag eindelijk weer een junkdag mmmm helemaal los!
6% behallen daarna heel heel heel rustig bouwe niet boven de 8/9% uitkomen
DeZe week weer 1cm taille kwijt en 3ons lichaamsgewicht gaat top taille is al 74 cm nublijve nog gewoon zo door gaan en verandere nog niks