AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.461
Lijkt me moeilijk om uberhaupt op 6% te geraken, laat staan daarna niet boven de 8-9%
te komen terwijl je heel licht gaat plussen boven je onderhoud.
Super dat je nu zulke sprongen maakt qua taille en hoogst waarschijnlijk dus ook je vetpercentage, maar idd kracht opbouwen in dit stadium is zeker niet makkelijk.
Zet em op man je verdient het zeker na alle narigheid :thumbs:

6% word zeker moeilijk maar ik wil het wel hallen.
Wil gewoon een keer dat bereiken daarna gaan we heel rustig bouwen

• #3.462
Aankomend weekend mijn aller eerste deplete en load ben erg benieuwd 2dagen depleten zondag load dus weekje geen junk helaas:)

Aankomend weekend mijn aller eerste deplete en load ben erg benieuwd 2dagen depleten zondag load dus weekje geen junk helaas:)

Mmm.... aparte vorm van depletion/loaden, maar eens kijken wat het je brengt.
Ga je daarna gewoon weer verder met carbcyclen ?

Omdat je "normaal" gesproken een dag of vier deplete en dan pas één dag load, maar misschien sta je al redelijk laag met je khdr. in je carbcycle en is de loaddag bij jouw niet zo overdreven dat het met die twee depletion dagen wel effect heeft.

Wat is eigenlijk je khdr. inname op je low/med./high dagen ?

Je gaat voor een wespentaillie. Zal mij benieuwen hoe ver je je taille nog verder naar beneden gaat brengen.:)

• #3.467
Omdat je "normaal" gesproken een dag of vier deplete en dan pas één dag load, maar misschien sta je al redelijk laag met je khdr. in je carbcycle en is de loaddag bij jouw niet zo overdreven dat het met die twee depletion dagen wel effect heeft.

Wat is eigenlijk je khdr. inname op je low/med./high dagen ?
Ja maar ben ook nog niet op mijn einde hè dit is om tussendoor een keer te kijken hoe mijn lichaam op dingen gaat reageren dus dit is meer een kleine test normal junk ik op zondag dus nu is wat anders

Je gaat voor een wespentaillie. Zal mij benieuwen hoe ver je je taille nog verder naar beneden gaat brengen.:)
hèhè vanmorgen 73,5cm :eek:

Goed bezig toch, hoe ziet je training er nu uit

• #3.470
Merk dat ik vanaf deze week het moeilijk krijg zitte nu 7weken op maandag begind week 8 dus nog 5weken te gaan zal nu zon beetje rond de 10/11% staan maar wil echt dieper deze week over gegaan van 2na 1carb maaltijd en dat hakt er toch wel behoorlijk in 2uur voor de training de rest van de dag niks en kan je vertellen das behoorlijk pittig als je in de bouw zwaar werk hebt en na je werk uur cardio uur krachttraining dus begind behoorlijk te slopen maar goed is voor goed doel en over 5weken kan ik dan eindelijk na 3jaar kloten schone lean massa gaan bouwen en ben ik dat cutten ook wel dikke zat nu eigenlijk van de 3jaar 2jaar gecut en elke x stopte ik op dit punt en knalde ik alles erin wat ik lekker vindt en was dus zo weer fatzig en bouwde nooit spiermassa

Toch knap dat je zo ver komt kerel, volhouden nu

Zeker knap man, hoeveel gram khdr. krijg je dan nog binnen als je maar 1 carb maaltijd neemt op een dag ?
Nog 5 weken doorbijten en dan kun je lekker vooruit werken zoals je zelf al zegt.
Ben wel benieuwd hoe je er over 5 weken dan bij staat.

• #3.473
Vanmorgen taille 72,5:)

Taille is echt netjes Hendrie! en benieuwd naar update pics!

• #3.477
Dankje Marvin nog 4weekjes wachte op pica's

• #3.478
Dacht dat ik het nooit zou zeggen maar eindelijk 10DAY'S OUT

• #3.479
Mooie mijlpaal vanmorgen na 10weken cut vanmorgen precies 10cm van mijn taille kwijt voor ik begon 82cm vanmorgen 72cm :)

Ook plan van aanpak klaar voor over 10dagen ga trainen volgens het F.U.T methode en voeding word carbbackloading maar dan start ik een nieuw log eerst volgend weekend hier nog begin en eind foto van me cut vanaf morgen 10dagen op keto

Top man, in 10 weken 10 cm kwijt raken :thumb:
Klinkt interessant die F.U.T. methode, ik ken het persoonlijk niet maar ik neem aan dat ik in je nieuwe log daar wel achter kom.
En carbbackloading, is dat het systimatisch opvoeren van carbs of iets anders ?
Succes met je laatste 10 dagen.

Terug
Naar boven