AndroidHealthClinic

Cut naar 8% lichaamsvet en kracht log MARKP

Bezoekers in dit topic

Succes Mark, hoop voor je dat deze log ongestoord verder zal gaan!
 
17-9-2020 1 am workout
Overhead Press 60 kg x 5, 50 kg x 5
Paused CBGP 60 kg x 8, 7, 6
LTEs
 
Laatst bewerkt:
Ik was de enige daar. Lichten gingen voor me aan, puur stilte. Was super gefocused.
 
Ik ben benieuwd hoe lang je het kwark-en-sardientjes ontbijt volhoudt. Bevat ook nul vezels. Ik zou dan brood/havermout o.i.d. wel gaan missen. Klopt het dat je helemaal geen graanproducten meer eet?
Klopt. ik ga ook aan de brinta, voeg ik toe aan mn kwark samen met honing
 
Zo, in dit log zit al een pak meer structuur in :thumbs: succes.
 
Was vandaag gegaan terwijl ik nog niet hersteld bent en me zwak voel. Had gwn naar mn lichaam moeten luisteren. Ik pak nu 2 dagen rust en dan smash ik 220 en 230

17-9-2020
Deadlift 220 kg fail halverwege, moet makkelijk kunnen als ik 2 dagen rust pak
Weighted Chinups
Hyperextensions
Cable Rows
 
Waar zijn de cleans, high pull, swings en barbell rows?
 
Ik wissel deadlift soms af met snatch grip high pull
Die trap soreness die ik daar van krijg is echt te gek
De carry over van de andere oefeningen naar deadlift ga je ook te gek vinden :)

Van snatch grip high pull krijg je traps op je traps :D
 
Was vandaag gegaan terwijl ik nog niet hersteld bent en me zwak voel. Had gwn naar mn lichaam moeten luisteren. Ik pak nu 2 dagen rust en dan smash ik 220 en 230

17-9-2020
Deadlift 220 kg fail halverwege, moet makkelijk kunnen als ik 2 dagen rust pak
Weighted Chinups
Hyperextensions
Cable Rows
Ik ga toch maar weer ongevraagd advies geven, of je het nou leuk vindt of niet...
Nu voeg je hier weer een random oefening toe (hyperextensions stonden niet in je schema toch?) en je merkt dat je dit niet aankunt qua herstel. Waarom niet gewoon een standaardschema pakken wat voor de overgrote meerderheid goed werkt in plaats van zelf het wiel proberen uit te vinden, want blijkbaar lukt dat niet, want je blijft maar veranderen en aanpassen.
 
Ik ga toch maar weer ongevraagd advies geven, of je het nou leuk vindt of niet...
Nu voeg je hier weer een random oefening toe (hyperextensions stonden niet in je schema toch?) en je merkt dat je dit niet aankunt qua herstel. Waarom niet gewoon een standaardschema pakken wat voor de overgrote meerderheid goed werkt in plaats van zelf het wiel proberen uit te vinden, want blijkbaar lukt dat niet, want je blijft maar veranderen en aanpassen.
Dat hij ook hypers wilt doen kan ik alleen maar aanmoedigen.
 
Ik ga toch maar weer ongevraagd advies geven, of je het nou leuk vindt of niet...
Nu voeg je hier weer een random oefening toe (hyperextensions stonden niet in je schema toch?) en je merkt dat je dit niet aankunt qua herstel. Waarom niet gewoon een standaardschema pakken wat voor de overgrote meerderheid goed werkt in plaats van zelf het wiel proberen uit te vinden, want blijkbaar lukt dat niet, want je blijft maar veranderen en aanpassen.
Vriendelijk dat je advies geeft, maar er is dus echt helemaal niks mee met beetje van je schema af te wijken als het maar leuk is.
Standaardschemas zijn ook maar standaard. Goed voor een beginner die net nieuw is, maar na een tijdje weet je wel wat je leuk vindt.
 
Vriendelijk dat je advies geeft, maar er is dus echt helemaal niks mee met beetje van je schema af te wijken als het maar leuk is.
Standaardschemas zijn ook maar standaard. Goed voor een beginner die net nieuw is, maar na een tijdje weet je wel wat je leuk vindt.
Het gaat mij ook niet specifiek over die ene extra oefeningen vandaag, maar over het grotere plaatje: het nu al vier weken lang bijna dagelijks aanpassen van het schema.
 
Het gaat mij ook niet specifiek over die ene extra oefeningen vandaag, maar over het grotere plaatje: het nu al vier weken lang bijna dagelijks aanpassen van het schema.
Niks nieuws, stop er maar over.
 
18-9-2020
Ik pak nu 2 rustdagen in een rij zodat ik op zondag deadlift PRs kan zetten , dit gaat moeilijk worden want trainen is bijna het enige wat ik leuk vind.
 
Back
Naar boven