XXL Nutrition

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jullie onderschatten zijn problematiek, dit zijn allemaal symptomen van een ernstige ziekte en bijverschijnselen van zijn medicatie waar jullie je over verbazen. Het is een ziekte waar enorm veel mensen last van hebben, duidelijk meer dan 1% wereldwijd. Tegen iemand die blind is ´kijk in het vervolg eens beter uit je doppen´ zeggen of tegen iemand die net zijn been gebroken heeft ´loop toch eens door´ is niet het juiste advies.
Ik werk bij een gehandicaptenorganisatie en in mijn werkomgeving zie en hoor ik heel erg veel m.b.t. cliënten. Ik ben niet verbaast en ik onderschat zeker niet de problemen die hij heeft.

We weten echter ook dat in bodybuilding/fitness/dieten/cutten/bulken iemand een hele kleine kans van slagen heeft als de consistentie er niet is. Dus wat kunnen we doen?
- Tips blijven geven terwijl we weten dat er toch niets van komt?
- Aanmoedigen dat hij supergoed bezig is terwijl het nergens op slaat wat hij doet? Dus eigenlijk behandelen als een klein kind?
- Doen alsof we psychiaters zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Mn onderarmen zijn echt al gegroeid sinds ik elke dag met de wrist roller train
DSC_0105.JPG

Ben er over na het denken om de iron mind twist your wrist te kopen

Jullie onderschatten zijn problematiek, dit zijn allemaal symptomen van een ernstige ziekte en bijverschijnselen van zijn medicatie waar jullie je over verbazen. Het is een ziekte waar enorm veel mensen last van hebben, duidelijk meer dan 1% wereldwijd.
Ben jij zijn geneesheer ofzo? Welke problematiek, ziekte en medicatie dan. Kan het zo gauw niet vinden dus vraag het maar aan zijn behandelaar.

Dit klinkt raar maar ik krijg echt heel veel voeldoening uit grip/onderarm training
Meer dan optrekken of deadlifts enzo
Gewoon een heel goed gevoel als je onderarmen opgepomt zijn en je meer aderen ziet endat ie breder word enzo.
Ook zonder pump zijn ze nu veel breder dan een week geleden, de resultaten van de wrist roller elke dag zijn echt niet normaal.

Ben ook steeds grip en armwreslting videos aan het kijken van jujimufu

Iets nieuws geprobeerd

Weet niet of mn tijd goed is

Dit klinkt raar maar ik krijg echt heel veel voeldoening uit grip/onderarm training
Gewoon een heel goed gevoel als je onderarmen opgepomt zijn en je meer aderen ziet endat ie breder word enzo.
Ook zonder pump zijn ze nu veel breder dan een week geleden, de resultaten van de wrist roller elke dag zijn echt niet normaal.
Ik denk dat je op de lange termijn meer voldoening haalt uit een goede overall shape, dan straks rondlopen met enorme onderarmen en 10-20 kg overgewicht.

We weten echter ook dat in bodybuilding/fitness/dieten/cutten/bulken iemand een hele kleine kans van slagen heeft als de consistentie er niet is. Dus wat kunnen we doen?
- Tips blijven geven terwijl we weten dat er toch niets van komt?
- Aanmoedigen dat hij supergoed bezig is terwijl het nergens op slaat wat hij doet? Dus eigenlijk behandelen als een klein kind?
- Doen alsof we psychiaters zijn?
Behandel hem gewoon als een volwassen man en zeg waar het op staat.

En om die voldoening, moet je door blijven doen. Op je eigen manier die bij jouw past.
Natuurlijk kan het anders, beter etc, maar het gaat om de lol die iemand er in heeft, niet alleen om het resultaat.

Nieuwe onderarm oefening, radial en unvar deviation of zo iets
Nu train ik denk ik elke functie van de onderarm? Weet niet zeker
Ik train nu van onderarmen: wrist flexion, wrist extension, wrist radial deviation, wrist unvar deviation, finger flexion, finger extension

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven