XXL Nutrition

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het valt niet mee met die medicatie, mooi dat je nog aan sport doet. Duidelijk waarom je pull ups zo makkelijk gaan ondanks extra gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
Heb vandaag 3 km hardlopen gedaan in 1 stuk
Ik merk geen verschil in mn lichaam maar wel met conditie

ik ga nu om de dag trainen met deze routine

Training Maandag, Woensdag, Vrijdag
Captains Of CrushPyramid up to heavy singles/negatives
Expand Your Hand Bands3 sets
Wrist roller3 supersets flexion and extension
Pullups 3 sets, last set deadhang
Pushups3 sets
Training Rennen 2x per week
Afstand rennen tot dat die afstand makkelijk is.
Dan pas extra afstand toevoegen
Dieet
100+ eiwit
Rond 2500 calorieen

ik ga nu om de dag trainen met deze routine

Training Maandag, Woensdag, Vrijdag
Captains Of CrushPyramid up to heavy singles/negatives
Expand Your Hand Bands3 sets
Wrist roller3 supersets flexion and extension
Pullups3 sets, last set deadhang
Pushups3 sets
Training Rennen 2x per week
Afstand rennen tot dat die afstand makkelijk is.
Dan pas extra afstand toevoegen
Dieet
100+ eiwit
Rond 2500 calorieen
Klinkt goed.

Ik kan het dagelijks trainen toch niet laten... Dit is mn schema nu.
Als ik niet elke dag train ga ik me vervelen en doe ik alsnog trainen.

Screenshot_20210203-013442~2.png

Mischien wel verstandig om het hardlopen niet te snel op te bouwen qua afstand aan een stuk gezien eventuele blessures. Je gewicht is best hoog en als je pezen de belasting niet gewend zijn vraag je hier nu een stuk meer van dan ze gewend zijn wat vaak tot blessures leidt.

Ik vraag me oprecht af waarom alles zo extreem moet , extreme diëten , extreme routines en nu in een meer zonder training een hardloop sessie tot de Max .

Waarom geen beginnersschema en interval opbouw met hardlopen ?
Sinds sluiting sportscholen loop ik weer hard ( in verleden obstacle runs gedaan ) maar lekker nu vanaf begin af aan begonnen , interval training en nu geen last van blessures of overbelasting

Ik vraag me oprecht af waarom alles zo extreem moet , extreme diëten , extreme routines en nu in een meer zonder training een hardloop sessie tot de Max .

Sinds sluiting sportscholen loop ik weer hard ( in verleden obstacle runs gedaan ) maar lekker nu vanaf begin af aan begonnen , interval training en nu geen last van blessures of overbelasting
Omdat hij dat niet kan, alleen het uiterste doet hij.. en neemt 0,0 advies aan. Blijft overigens erg interessant om te lezen hoe hij denkt 👍

Mark is van de extremen en heeft moeite (gezien zijn mentale toestand) om wat milder met dingen om te gaan en hiernaast de discipline te blijven houden.

Omdat hij mentaal niet in staat is om iets langer dan een dag vol te houden. Een korte piek van extreme motivatie en binnen no-time is dat weer compleet weg. Hij heeft in een half jaar tijd al meer dan 20 cutschema's gehad, 20 trainingsschema's en raar genoeg is hij toch 20kg aangekomen.

#jesuismark of is het #noussommesmark.

Omdat hij mentaal niet in staat is om iets langer dan een dag vol te houden. Een korte piek van extreme motivatie en binnen no-time is dat weer compleet weg. Hij heeft in een half jaar tijd al meer dan 20 cutschema's gehad, 20 trainingsschema's en raar genoeg is hij toch 20kg aangekomen.
Komt door zijn medicatie.

Ik weet van Mark zijn opname , zijn medicatie enz . We hebben hem hier vaker proberen te helpen .

Echter iets in het hoofd van Mark zegt dat het in extremen moet , zijn medicatie is oa tegen psychoses , rustig worden voor slapen enz .

Niemand zegt ( ook medicatie ) niet dat je een kg kwark moet eten , of gelijk een aantal km moet hardlopen .

Probeer bij Mark alleen duidelijk te krijgen dat niet alles in extremen moet , wat zijn mentale gezondheid ook is

Ik weet van Mark zijn opname , zijn medicatie enz . We hebben hem hier vaker proberen te helpen .

Echter iets in het hoofd van Mark zegt dat het in extremen moet , zijn medicatie is oa tegen psychoses , rustig worden voor slapen enz .

Niemand zegt ( ook medicatie ) niet dat je een kg kwark moet eten , of gelijk een aantal km moet hardlopen .

Probeer bij Mark alleen duidelijk te krijgen dat niet alles in extremen moet , wat zijn mentale gezondheid ook is
Jullie onderschatten zijn problematiek, dit zijn allemaal symptomen van een ernstige ziekte en bijverschijnselen van zijn medicatie waar jullie je over verbazen. Het is een ziekte waar enorm veel mensen last van hebben, duidelijk meer dan 1% wereldwijd. Tegen iemand die blind is ´kijk in het vervolg eens beter uit je doppen´ zeggen of tegen iemand die net zijn been gebroken heeft ´loop toch eens door´ is niet het juiste advies.

Jullie onderschatten zijn problematiek, dit zijn allemaal symptomen van een ernstige ziekte en bijverschijnselen van zijn medicatie waar jullie je over verbazen. Het is een ziekte waar enorm veel mensen last van hebben, duidelijk meer dan 1% wereldwijd. Tegen iemand die blind is ´kijk in het vervolg eens beter uit je doppen´ zeggen of tegen iemand die net zijn been gebroken heeft ´loop toch eens door´ is niet het juiste advies.
Zwart of wit, er is geen tussenweg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven