- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag 1 kg kwark
| Training Maandag, Woensdag, Vrijdag | |
| Captains Of Crush | Pyramid up to heavy singles/negatives |
| Expand Your Hand Bands | 3 sets |
| Wrist roller | 3 supersets flexion and extension |
| Pullups | 3 sets, last set deadhang |
| Pushups | 3 sets |
| Training Rennen 2x per week | |
| Afstand rennen tot dat die afstand makkelijk is. | |
| Dan pas extra afstand toevoegen | |
| Dieet | |
| 100+ eiwit | |
| Rond 2500 calorieen |
Klinkt goed.ik ga nu om de dag trainen met deze routine
Training Maandag, Woensdag, Vrijdag Captains Of Crush Pyramid up to heavy singles/negatives Expand Your Hand Bands 3 sets Wrist roller 3 supersets flexion and extension Pullups 3 sets, last set deadhang Pushups 3 sets Training Rennen 2x per week Afstand rennen tot dat die afstand makkelijk is. Dan pas extra afstand toevoegen Dieet 100+ eiwit Rond 2500 calorieen
Als het teveel is kan je altijd op het vorige schema terugvallen. Vergeet je doelen niet.Ik kan het dagelijks trainen toch niet laten... Dit is mn schema nu.
Als ik niet elke dag train ga ik me vervelen en doe ik alsnog trainen.
![]()
Omdat hij dat niet kan, alleen het uiterste doet hij.. en neemt 0,0 advies aan. Blijft overigens erg interessant om te lezen hoe hij denkt 👍Ik vraag me oprecht af waarom alles zo extreem moet , extreme diëten , extreme routines en nu in een meer zonder training een hardloop sessie tot de Max .
Waarom geen beginnersschema en interval opbouw met hardlopen ?
Sinds sluiting sportscholen loop ik weer hard ( in verleden obstacle runs gedaan ) maar lekker nu vanaf begin af aan begonnen , interval training en nu geen last van blessures of overbelasting
Mark is van de extremen en heeft moeite (gezien zijn mentale toestand) om wat milder met dingen om te gaan en hiernaast de discipline te blijven houden.Ik vraag me oprecht af waarom alles zo extreem moet , extreme diëten , extreme routines en nu in een meer zonder training een hardloop sessie tot de Max .
Sinds sluiting sportscholen loop ik weer hard ( in verleden obstacle runs gedaan ) maar lekker nu vanaf begin af aan begonnen , interval training en nu geen last van blessures of overbelasting
Omdat hij mentaal niet in staat is om iets langer dan een dag vol te houden. Een korte piek van extreme motivatie en binnen no-time is dat weer compleet weg. Hij heeft in een half jaar tijd al meer dan 20 cutschema's gehad, 20 trainingsschema's en raar genoeg is hij toch 20kg aangekomen.Ik vraag me oprecht af waarom alles zo extreem moet , extreme diëten , extreme routines en nu in een meer zonder training een hardloop sessie tot de Max .
Komt door zijn medicatie.Omdat hij mentaal niet in staat is om iets langer dan een dag vol te houden. Een korte piek van extreme motivatie en binnen no-time is dat weer compleet weg. Hij heeft in een half jaar tijd al meer dan 20 cutschema's gehad, 20 trainingsschema's en raar genoeg is hij toch 20kg aangekomen.
2 boterhammen 400-600 kcal?
Jullie onderschatten zijn problematiek, dit zijn allemaal symptomen van een ernstige ziekte en bijverschijnselen van zijn medicatie waar jullie je over verbazen. Het is een ziekte waar enorm veel mensen last van hebben, duidelijk meer dan 1% wereldwijd. Tegen iemand die blind is ´kijk in het vervolg eens beter uit je doppen´ zeggen of tegen iemand die net zijn been gebroken heeft ´loop toch eens door´ is niet het juiste advies.Ik weet van Mark zijn opname , zijn medicatie enz . We hebben hem hier vaker proberen te helpen .
Echter iets in het hoofd van Mark zegt dat het in extremen moet , zijn medicatie is oa tegen psychoses , rustig worden voor slapen enz .
Niemand zegt ( ook medicatie ) niet dat je een kg kwark moet eten , of gelijk een aantal km moet hardlopen .
Probeer bij Mark alleen duidelijk te krijgen dat niet alles in extremen moet , wat zijn mentale gezondheid ook is
Zwart of wit, er is geen tussenweg.Jullie onderschatten zijn problematiek, dit zijn allemaal symptomen van een ernstige ziekte en bijverschijnselen van zijn medicatie waar jullie je over verbazen. Het is een ziekte waar enorm veel mensen last van hebben, duidelijk meer dan 1% wereldwijd. Tegen iemand die blind is ´kijk in het vervolg eens beter uit je doppen´ zeggen of tegen iemand die net zijn been gebroken heeft ´loop toch eens door´ is niet het juiste advies.