- Waardering
- 12.185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knijp jij ook wel eens in een personenweegschaal?Als je er mee wil beginnen zou ik eerst Trainer, 0.5 en 1 halen
Het is net als op de bench, als je x reps kan doen kan je x gewicht. Nu verschilt dat ook flink per persoon! Iemand die 10x 100 drukt kan met gemak 120 drukken, en de ander misschien net aan.. dat zal hetzelfde werken met je gripkracht.Dus bijvoorbeeld je 2.0 naar iets van 12+ reps of de 2.5 voor 5-8 reps trainen helpt ook wel om de 3.0 misschien een keer te kunnen?
Hoe kwam je hier aan?
Ik deed toen alleen optrekken, dips en pistol squats
En je gebruikte Tren+test kuur? Als ik juist heb gelezen?Ik deed toen alleen optrekken, dips en pistol squats
In mijn ervaring is er wat dat betreft maar zeer weinig 'correlatie' tussen aantal reps doen en zware gripper aankunnen.Is het bij die coc dingen ook nog zo dat een x aantal reps op de 1 kunnen halen betekent dat je sterk genoeg bent voor y aantal reps op de 2? Hoe ligt die verhouding tussen elk niveau?
Nee dat was 3-4 jaar geledenEn je gebruikte Tren+test kuur? Als ik juist heb gelezen?
heb je een foto van toen je aan het kuren was?
Hij had toen dus al gekuurd dus dat fysiek is niet natty, hij was gewoon off
En hoelang duurde het voor hij helemaal ingezakt was na off zijn in zijn huidige staat? Jammer om er zo bij te lopen na een kuur toch?Hij had toen dus al gekuurd dus dat fysiek is niet natty, hij was gewoon off
TS heeft op bodybuilding gebied meer last van zijn huidige medicatie dan voordeel van zijn AAS gebruik van jaren geleden.Hij had toen dus al gekuurd dus dat fysiek is niet natty, hij was gewoon off
Heb de 3.0 binnen. Ik ga nu 1 dag rust pakken en m morgenavond proberen te sluiten of overmorgen
Dus bijvoorbeeld je 2.0 naar iets van 12+ reps of de 2.5 voor 5-8 reps trainen helpt ook wel om de 3.0 misschien een keer te kunnen?