MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.414
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is inderdaad een verstandige gedachte. Zelf had ik tegen de 20% toen ik 2 jaar geleden bijna 120kg woog en ik ben nog nooit zo sterk geweest. Pulldowns met de hele weightstack +opzetgewichtjes, 140kg. Toch kon ik maar 8 pullups doen met BW.Ben nu al iets van 2 jaar 20-25% lichaamsvet
Dieet gaat lastig... Misschien moet ik gewoon accepteren dat ik wat meer vet heb en gwn sterker worden.
Ik doe nu 2x per week hardlopen met een van begeleiders.Heb je de tijd en de mogelijkheid om een paar keer per week te wandelen of hard te lopen?
Die bijwerking is gewoon een feit.Het ligt echt aan de medicatie. Eerst was ik 12-14% zonder moeite dit was ik in 2019
![]()
Bij mij ook zoiets, maar ik heb een kippennek.
Dat zou wel meevallen dan, is dat unflexed of flexed?
Unflexed, dacht dat het minder zou zijn. Ik heb waarschijnlijk een groot hoofd.Dat zou wel meevallen dan, is dat unflexed of flexed?
Mijn doel is 45 cm neck (18 inch) unflexed
Doe je ook nog steeds je pull ups en onderarmtrainingen?
Ja dit doe ik elke dagDoe je ook nog steeds je pull ups en onderarmtrainingen?
Kon de bijlage niet openen, ligt misschien aan mijn laptop. Maar ik volg je log, heb een idee wat je doet. Goed bezig man, ik denk dat ik je omstandigheden een beetje begrijp (door mijn werk in de GGZ). Petje af, en die pull ups zijn echt heel sterk. Ik denk zelf ook een sterke rug te hebben en ik kan dat niet.
Ik ben benieuwd hoe lang je dit vol gaat houden. Bij cardio buiten zie je nog eens wat anders dan die vier muren en wat frisse lucht doet een mens ook goed, maar ieder z'n ding natuurlijk.Heb deze gekocht https://www.bol.com/nl/p/armenti-pr...Tcli_order_confirmation2008093611&language=nl
Ik ga proberen elke dag 30 min touwtjespringen. Mischien iets van 6 x 5 minuten verspreid over de dag