XXL Nutrition

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Het ligt echt aan de medicatie. Eerst was ik 12-14% zonder moeite dit was ik in 2019
1588717635909.jpg

Heb je de tijd en de mogelijkheid om een paar keer per week te wandelen of hard te lopen?

Ben nu al iets van 2 jaar 20-25% lichaamsvet
Dieet gaat lastig... Misschien moet ik gewoon accepteren dat ik wat meer vet heb en gwn sterker worden.
Dat is inderdaad een verstandige gedachte. Zelf had ik tegen de 20% toen ik 2 jaar geleden bijna 120kg woog en ik ben nog nooit zo sterk geweest. Pulldowns met de hele weightstack +opzetgewichtjes, 140kg. Toch kon ik maar 8 pullups doen met BW.

Zelfs afgetrainde sporters veranderen in korte tijd in propjes door die medicatie.

Zou in het grote plaatje niet opgeven man, een fit vetpercentage is toch goed voor je gezondheid en prestaties en tevredenheid.

Maar je hoeft ook niet continu aan één stuk door hetzelfde te blijven proberen. Een tijdje pauze, onderhouden, heroriënteren, tevreden zijn een vooruitgang te hebben gemaakt, kan allemaal helpen.

Sowieso vind ik het met stevig afvallen wel slim om na bijvoorbeeld 6 weken het even anders te doen. Als het nieuwe gewicht en gewoontes zijn gewend komt er weer een tijd dat je verder kunt.

Het moet ook uit te houden blijven.

Kon de bijlage niet openen, ligt misschien aan mijn laptop. Maar ik volg je log, heb een idee wat je doet. Goed bezig man, ik denk dat ik je omstandigheden een beetje begrijp (door mijn werk in de GGZ). Petje af, en die pull ups zijn echt heel sterk. Ik denk zelf ook een sterke rug te hebben en ik kan dat niet.

Waarom niet gewoon fietsen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven