XXL Nutrition

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kun je al een appel crushen? Is altijd leuk om eens te doen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga een transformatie video maken dat is mn plan. Dit is nu begin cut
Ben als een gek aant touwtje springen en 2000 calorieen houd ik nu goed voel

Het is echt niet normaal hoe vaak hij een nieuw plan en/of een nieuw schema heeft :roflol: Daadwerkelijk een paar maanden het schema uitvoeren, ho maar.

Ja ja ja, ik weet het. Save it.

Tuurlijk, 8% BF, whatever it takes goddammit!
Denk je dat dit realistisch is? En wanneer denk je op 8% te zitten?

Het is echt niet normaal hoe vaak hij een nieuw plan en/of een nieuw schema heeft :roflol: Daadwerkelijk een paar maanden het schema uitvoeren, ho maar.

Ja ja ja, ik weet het. Save it.
Tuurlijk, 8% BF, whatever it takes goddammit!
Denk je dat dit realistisch is? En wanneer denk je op 8% te zitten?
Ik denk dat hij wel een beetje aanmoediging kan gebruiken, waarom moeten doelen volledig realistisch zijn. Als je probeert te worden zoals Arnold Schwarzenegger word je misschien bijna net zo goed als Frank Zane. Als je alleen probeert Frank Zane na te doen gaat dat echt niet lukken.

En ik bespeur valse moraal bij de kritiek.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij wel een beetje aanmoediging kan gebruiken, waarom moeten doelen volledig realistisch zijn. Als je probeert te worden zoals Arnold Schwarzenegger word je misschien bijna net zo goed als Frank Zane. Als je alleen probeert Frank Zane na te doen gaat dat echt niet lukken.

En ik bespeur valse moraal bij de kritiek.
Ik snap best dat je sympathie wilt tonen voor die jongen, maar laten we nu eens eerlijk zijn: dit schiet gewoon niet op. Als jij denkt van wel zit je gewoon keihard te liegen.

Zijn doelen zijn realistisch, maar niet als je elke dag een ander doel hebt. Ik heb in de afgelopen maand letterlijk meer dan 10 schema's voorbij zien komen. Elke dag "gaat zijn cut goed" en nu beweert hij ineens dat vandaag zijn cut pas begint. Wtf mate.

Als je die jongen zo graag wilt aanmoedigen, leg hem dan ook uit dat op de manier waarop hij het nu doet pure tijdverspilling is. En hoe meer jij hem daarin aanmoedigt, hoe meer jij daaraan meehelpt.

Nou als je kunt kiezen tussen Arnold en Frank, ging ik ten aller tijden voor een fysiek als Frank. Maar dan met het geld van Arnold.

Ik snap best dat je sympathie wilt tonen voor die jongen, maar laten we nu eens eerlijk zijn: dit schiet gewoon niet op. Als jij denkt van wel zit je gewoon keihard te liegen.

Zijn doelen zijn realistisch, maar niet als je elke dag een ander doel hebt. Ik heb in de afgelopen maand letterlijk meer dan 10 schema's voorbij zien komen. Elke dag "gaat zijn cut goed" en nu beweert hij ineens dat vandaag zijn cut pas begint. Wtf mate.

Als je die jongen zo graag wilt aanmoedigen, leg hem dan ook uit dat op de manier waarop hij het nu doet pure tijdverspilling is. En hoe meer jij hem daarin aanmoedigt, hoe meer jij daaraan meehelpt.
Wat is er volgens jou mis met dit schema dan?
fwedswef.png

Ik heb eindelijk cardio gevonden die ik goed kan volhouden want het is leuk. En elke dag trainen lukte niet met captains of crush daarvan heb ik mn trainschema veranderd naar 3x per week krachtraining en elke dag touwtjespringen

Ik was elke dag aan het trainen voor maanden lang, en kan nu de captains of crush 2.5 niet meer sluiten en ik kon dat eerst wel. Dus ik moest het wel veranderen.

Ik heb eindelijk cardio gevonden die ik goed kan volhouden want het is leuk
Ja en morgen vind je weer wat anders leuk en dan pas je het weer aan.
In het begin was het nog wel grappig, nu gewoon irritant.
Maar kan je misschien zelf ook wel niks aan doen..
Ligt meer aan mij, klik toch steeds weer op dit topic. Weet ook niet hoe een topic moet hiden, als iemand dat weet let me know

Ligt meer aan mij, klik toch steeds weer op dit topic. Weet ook niet hoe een topic moet hiden, als iemand dat weet let me know
Ik heb elke dag trainen maanden lang het zelfde gedaan en alleen onderarmen en kuit oefeningen toegevoegd.

Ben ook steeds sterker geworden met optrekken. Aleen captains of crush was ik zwakker mee geworden en daarom heb ik het nu veranderd.

Het is geen tijdverspilling wat Mark (?) doet, dit kan juist psychisch en lichamelijk reddend zijn. Het gaat bij hem niet alleen om het doel dat jullie ervan maken. Het doel heeft meer kanten dan alleen belachelijk gespierd en/of droog worden, het middel naar het doel is hier ook belangrijk. En dan maakt het niet uit of dat volgens een orthodox schema gaat.

Hij is g.v.d. 1 van de weinigen in zijn situatie die het heft in eigen hand neemt.

Bovendien is hij door zijn inzet en aanpak al belachelijk sterk geworden met pull ups. Als dat bankdrukken was zou opeens iedereen het weer geweldig vinden en mogelijk zijn methode volgen..

Laatst bewerkt:
Dat veranderlijke is mogelijk ook een bijwerking van zijn medicatie, kijk toch eens naar het positieve dat die man doet. Sanca en Steks begrijpen het gelukkig wel.

TS heeft in de eerste pagina's van dit log de omstandigheden genoemd waaronder hij leeft en traint. Dat was niet makkelijk, voor sommige dingen schaamt hij zich en zelf vind ik het ook pijnlijk om er publiekelijk over te praten, gezien de taboes die erop rusten. De noodzakelijke medicatie heeft veel vervelende bijwerkingen, vooral voor een (jonge) sportman zoals hij. Velen, want het gaat om een zeer algemeen voorkomende ziekte, komen niet tot sportbeoefening of geven het op, zelfs onder begeleiding.

Laatst bewerkt:
Wat is er volgens jou mis met dit schema dan?
fwedswef.png

Ik heb eindelijk cardio gevonden die ik goed kan volhouden want het is leuk. En elke dag trainen lukte niet met captains of crush daarvan heb ik mn trainschema veranderd naar 3x per week krachtraining en elke dag touwtjespringen
Inhoudelijk is er niets mis met je schema. Met die daarvoor ook niet. En die 20 stuks daarvoor ook niet. Het probleem is dat je het niet voor een X aantal maanden volhoudt om er een noemenswaardig resultaat uit te krijgen. Je hebt al een nieuw schema voordat je de vorige uberhaupt hebt uitgeprobeerd. Dat werkt niet, en gaat nooit werken ook.

Ik weet dat ik heel hard over kan komen maar ik denk dat je meer aan de waarheid hebt in plaats van die zielige FAKE aanmoedigingen waarmee je geen steek verder komt.

Het is geen tijdverspilling wat Mark (?) doet, dit kan juist psychisch en lichamelijk reddend zijn. Het gaat bij hem niet alleen om het doel dat jullie ervan maken dan. Het doel heeft meer kanten dan alleen belachelijk gespierd en/of droog worden, het middel naar het doel is hier ook belangrijk. En dan maakt het niet uit of dat volgens een orthodox schema gaat. . Hij is 1 van de weinigen in zijn situatie die het heft in eigen hand neemt.

Bovendien is hij door zijn inzet en aanpak al belachelijk sterk geworden met pull ups. Als dat bankdrukken was zou opeens iedereen het weer geweldig vinden.
Ohja, als in "als hij maar met iets bezig is". Dit vind ik dus zeer betuttelend. Hij geeft duidelijk aan wat zijn doelen zijn. Ik leg hem alleen uit waarom hij dat op deze manier niet gaat halen, hoe graag ik ook wil dat hij zijn doelen haalt. Hij zegt dat hij wilt cutten, maar met schema's maken val je niet af. Je moet ze wel uitvoeren.

Belachelijk gespierd of droog worden zijn uitersten die jij nu zelf in mijn mond probeert te leggen.

Als jij 2 keer zoveel oefeningen doet voor pols, nek en gripkracht tegenover het aantal oefeningen voor het hele lichaam, en jij moedigt dat aan, dan weet ik niet waar je met je hoofd zit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven